Yardım Şarj Problemi

onur şekercioğlu

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
onur
Cihazım
red mi pro 8
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
8 Nisan 2020
Konular
4
Mesajlar
23
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
global 12.0.6
Telefon Modeli
redmi note 8 pro
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Telefonumu aldığım ilk günden beri hemen hemen her konuda problem yaşadım ve halada yaşıyorum ( 1 sene bile olmadı ).Şuan ki problemim ; Telefon açıkken şarja takıldığında kısa bi süre sonra kesiliyor.Telefon takılıyken şarja takıldığında ekrana şarj oluyor imgesi geliyor gidiyor.Yeni şarj aleti denendi,soket değişti,temizlik yapıldı sorun hala geçmedi.Konuyla ilgili sizlerden yardım bekliyorum.
 

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.183
Puanları
338
Garantili cihaz teknosadan almışsınız,yetkili servis harici işlemler garanti dışı bırakır,yetkili servise göndermenizde fayda var...

 
Oyla:

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Telefonumu aldığım ilk günden beri hemen hemen her konuda problem yaşadım ve halada yaşıyorum ( 1 sene bile olmadı ).Şuan ki problemim ; Telefon açıkken şarja takıldığında kısa bi süre sonra kesiliyor.Telefon takılıyken şarja takıldığında ekrana şarj oluyor imgesi geliyor gidiyor.Yeni şarj aleti denendi,soket değişti,temizlik yapıldı sorun hala geçmedi.Konuyla ilgili sizlerden yardım bekliyorum.
Yazılımsal bir sorun olabilir bu hocam. Eğer telefon ile ilgili bilginiz varsa (rom, root vb..) forumda bulunan romları deneyebilirsiniz. Eğer pek bir bilginiz yoksa aldığınız yere danışmanızı öneririm. Garantili cihaz olduğundan işiniz daha kolay olur.
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.183
Puanları
338
Faruk 04, Garantili cihaza yapılacak tek işlem hard reset atmak,onun harici root vs yapamzsınız,garantiden çıkar ;)
 
Oyla:

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Faruk 04, Garantili cihaza yapılacak tek işlem hard reset atmak,onun harici root vs yapamzsınız,garantiden çıkar ;)
Garanti, eğer sorunun hard resetle çözülemeyeceğini anlarsa zaten yeni bir yazılım atar. Ben, eğer ki kendi bilgisi varsa uğraşıp düzeltebileceğini söyledim. Root'un garantiyi devredışı bırakacağını biliyorum zaten.
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.183
Puanları
338
onur şekercioğlu, Şu an tek alternatifiniz o işlem,onun harici bir şey yapamazsınız zaten.

Deneyin,düzelme olmaz ise pazartesi servise gönderin...
 
Oyla:

onur şekercioğlu

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
onur
Cihazım
red mi pro 8
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
8 Nisan 2020
Konular
4
Mesajlar
23
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Garantili cihaz teknosadan almışsınız,yetkili servis harici işlemler garanti dışı bırakır,yetkili servise göndermenizde fayda var...

Maalesef garanti dışı oluyor sanırım telefonum çünkü yurtdışında ekranım kırıldığı için orda tamir ettirmek zorunda kaldım.Bu durumda ne tavsiye edersiniz?
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.183
Puanları
338
onur şekercioğlu, Linkten destek alabilirsiniz...

 
Oyla:
Üst Alt