Yardım Roborock s50 tuhaf şarj problemi

Peacer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Roborock s50
Yaş
49
Konum
Bursa
Katılım
10 Mart 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Roborock s50 cihazım var ve 1 yıldan uzun süredir sorunsuz kullanıyorum ve gözüm gibi bakıyorum. Evdeki en büyük yardımcım oldu

Ne yazık ki 3 4 gündür tuhaf bir sorun yaşamaktayım..

İnternette yabancı forumlarda araştırdım ve böyle bir probleme rastlamadım.

Cihaz normal bir şekilde yuvasında dururken canı sıkılmış gibi yerinden hareket edip biraz ilerleyip tekrar yuvasına dönüp "Charging" diyor. Bu işlemi birkaç kez yapıp sonunda Error 13 hatası vererek şarj istasyonundana ayrı olarak önünde dönüp beklemeye başlıyor.

Bu hata cihazın şarj olmadığını gösteren bir hata ne var ki cihaz sorunsuz şarj oluyor ve %100 şarjda iken yapıyor bu durumu.

Bu noktada iken evi temizleme görevi verdiğimde (üzerindeki tuşla ya da uygulama üzerinden) normal bir şekilde temizlemeyi gerçekleştiriyor. İşi bitince de yuvasına dönüp %100 olana kadar doluyor. Şarj full olunca dediğim şekilde yerinden ayırlıp hata verip beklemeye başlıyor.

Bu noktada benim yaptıklarım :
- Önce soft sonra hard reset atıp cihaz yazılımını fabrika ayarına getirip yeniden kurdum. Ardından kendisi otomatik olarak tekrar en son güncellemeye geldi. Şu an mevcut yazılım en son yani 3.5.8_002034
- Cihazı tamamen temizledim. Mevcut filtreyi daha öcne de değiştirmiştim ama tekrar yeni bir filtre takıp yeni filtre ile kullanıyorum.
- Hem şarj istasyonu hem de süprügenin şarj noktalarını özellikle temizledim. Teması engelleyen bir durum yok. Zaten dediğim gibi %100 'e kadar dolum yaptığına göre şarjda sıkıntı yok.
- Batarya gücünde de sıkıntı yok. 150 m2 evin tamamını maksimum güçte temizlettikten sonra bile 1.5 saat sonunda %60 civarı batarya kalıp istasyona geri dönüyor.
- Bu hata sonrası cihazın yan ve orta fırçaları ile temizlenebilir tüm aksamını da tertemiz yaptım. Alakası yok ama elden bu geliyor.

İşin tuhafı temizlik sonrası şarj %100'e gelip yerinde duruyor ama temizlik haznesini çıakrıp temizleyip yerine taktıktan sonra veriyor bu hatayı. Konuyla nasıl bağlantısı var onu da çözemedim.

Ne dersiniz? Ne yapılabilir?
 

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Roborock s50 cihazım var ve 1 yıldan uzun süredir sorunsuz kullanıyorum ve gözüm gibi bakıyorum. Evdeki en büyük yardımcım oldu

Ne yazık ki 3 4 gündür tuhaf bir sorun yaşamaktayım..

İnternette yabancı forumlarda araştırdım ve böyle bir probleme rastlamadım.

Cihaz normal bir şekilde yuvasında dururken canı sıkılmış gibi yerinden hareket edip biraz ilerleyip tekrar yuvasına dönüp "Charging" diyor. Bu işlemi birkaç kez yapıp sonunda Error 13 hatası vererek şarj istasyonundana ayrı olarak önünde dönüp beklemeye başlıyor.

Bu hata cihazın şarj olmadığını gösteren bir hata ne var ki cihaz sorunsuz şarj oluyor ve %100 şarjda iken yapıyor bu durumu.

Bu noktada iken evi temizleme görevi verdiğimde (üzerindeki tuşla ya da uygulama üzerinden) normal bir şekilde temizlemeyi gerçekleştiriyor. İşi bitince de yuvasına dönüp %100 olana kadar doluyor. Şarj full olunca dediğim şekilde yerinden ayırlıp hata verip beklemeye başlıyor.

Bu noktada benim yaptıklarım :
- Önce soft sonra hard reset atıp cihaz yazılımını fabrika ayarına getirip yeniden kurdum. Ardından kendisi otomatik olarak tekrar en son güncellemeye geldi. Şu an mevcut yazılım en son yani 3.5.8_002034
- Cihazı tamamen temizledim. Mevcut filtreyi daha öcne de değiştirmiştim ama tekrar yeni bir filtre takıp yeni filtre ile kullanıyorum.
- Hem şarj istasyonu hem de süprügenin şarj noktalarını özellikle temizledim. Teması engelleyen bir durum yok. Zaten dediğim gibi %100 'e kadar dolum yaptığına göre şarjda sıkıntı yok.
- Batarya gücünde de sıkıntı yok. 150 m2 evin tamamını maksimum güçte temizlettikten sonra bile 1.5 saat sonunda %60 civarı batarya kalıp istasyona geri dönüyor.
- Bu hata sonrası cihazın yan ve orta fırçaları ile temizlenebilir tüm aksamını da tertemiz yaptım. Alakası yok ama elden bu geliyor.

İşin tuhafı temizlik sonrası şarj %100'e gelip yerinde duruyor ama temizlik haznesini çıakrıp temizleyip yerine taktıktan sonra veriyor bu hatayı. Konuyla nasıl bağlantısı var onu da çözemedim.

Ne dersiniz? Ne yapılabilir?

Merhaba cihaz error 13 hatası veriyorsa teknik servise göndermeniz gerekiyor sizin yapabileceğiniz bir şey yok.
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Acaba şarj istasyonunda bi sıkıntı olabilir mi başka bir tanıdığınız da bu cihazdan varsa onun kini denemenizi tavsiye ederim. Birde eski sürümlerde de aynı hatayı veriyor mu?
 

Peacer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Roborock s50
Yaş
49
Konum
Bursa
Katılım
10 Mart 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba cihaz error 13 hatası veriyorsa teknik servise göndermeniz gerekiyor sizin yapabileceğiniz bir şey yok.
Servis sadece istanbulda değil mi :( Maalesef Bursa'dayım...

Acaba şarj istasyonunda bi sıkıntı olabilir mi başka bir tanıdığınız da bu cihazdan varsa onun kini denemenizi tavsiye ederim. Birde eski sürümlerde de aynı hatayı veriyor mu?
Şarj istasyonu denedim maalesef aynı durum oldu.. Cihazı fabrika ayrlarına resetlemiştim maalesef o da işe yaramadı tekrar update ettim..

Bu arada sorun maalesef kötüye gidiyor.. Artık dolmakta da zorlanıyor çok uzun sürüyor dolması .. Büyük ihtimalle bu şartlarda cihaza elveda diyeceğim..
 

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Hocam cihazı servise yollamamakta neden ısrar ediyorsunuz
 

Peacer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Roborock s50
Yaş
49
Konum
Bursa
Katılım
10 Mart 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Çünkü servis istemi yapılınca ürünü n11 den almış olmama rağmen ücretsiz servis yok diyor. İstanbulda yaşamıyorum. Cihazı kargo ile göndermeye uğraşmak da pandemi şartlarında zor. Kimbilir kaça patlar ücretli servise yollarsam. O nedenle kendim yapabileceğim bir şey var mı diye sormak istedim.

Maalesef artık şarj da olmuyor ve şarj sıfıra indi kaldı cihaz..
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Çünkü servis istemi yapılınca ürünü n11 den almış olmama rağmen ücretsiz servis yok diyor. İstanbulda yaşamıyorum. Cihazı kargo ile göndermeye uğraşmak da pandemi şartlarında zor. Kimbilir kaça patlar ücretli servise yollarsam. O nedenle kendim yapabileceğim bir şey var mı diye sormak istedim.

Maalesef artık şarj da olmuyor ve şarj sıfıra indi kaldı cihaz..
Bence n11 müşteri hizletmeri ile konuşun garantisiz bi ürün satamaz o şekilde. Pandemi kargoyla göndermenize engel değil kutusuna koyun gönderin. Kaç bin TL lik cihaz yani
 

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Çünkü servis istemi yapılınca ürünü n11 den almış olmama rağmen ücretsiz servis yok diyor. İstanbulda yaşamıyorum. Cihazı kargo ile göndermeye uğraşmak da pandemi şartlarında zor. Kimbilir kaça patlar ücretli servise yollarsam. O nedenle kendim yapabileceğim bir şey var mı diye sormak istedim.

Maalesef artık şarj da olmuyor ve şarj sıfıra indi kaldı cihaz..


Hocam olur mu öyle şey haklarınız var Türkiye Cumhuriyetinin 4077 sayılı Tüketicinin haklarını koruma kanunda belirtilmiştir, Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde satılan her ürün aksi belirtilmedikçe 2 yıl garantilidir. Aksi belirtilmedikçe şu anlamı taşır ''garanti süresini firmalar isterse, ek ücret talep edebilir uzatabilir ama 24 ay dan daha aşağı bir süre olarak belirleyemezler.'' Sizin satın aldığınız ürün garantilidir ve garantör firma size hizmet vermek durumundadır. Bulunduğunuz il yada ilçenin mülki idare amirliklerine giderek THH başvurusu yapıp size bunu söyleyen firma servis hakkında şikayette bulunun derim, o kadar para verip ürün alıyorsunuz sonra sizi yarı yolda bırakıyorlar.
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Hocam olur mu öyle şey haklarınız var Türkiye Cumhuriyetinin 4077 sayılı Tüketicinin haklarını koruma kanunda belirtilmiştir, Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde satılan her ürün aksi belirtilmedikçe 2 yıl garantilidir. Aksi belirtilmedikçe şu anlamı taşır ''garanti süresini firmalar isterse, ek ücret talep edebilir uzatabilir ama 24 ay dan daha aşağı bir süre olarak belirleyemezler.'' Sizin satın aldığınız ürün garantilidir ve garantör firma size hizmet vermek durumundadır. Bulunduğunuz il yada ilçenin mülki idare amirliklerine giderek THH başvurusu yapıp size bunu söyleyen firma servis hakkında şikayette bulunun derim, o kadar para verip ürün alıyorsunuz sonra sizi yarı yolda bırakıyorlar.
Aynen zaten garanti hizmeti sağlayamıyorsa bunu bahane gösterip n11 üzerinden iade bile gerçekleştirebilirsiniz. Üzerinde durun hakkınızı savunun derim.
 
Üst Alt