Soru Rityz Teknik Servis Hakkinda

denizci535

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Mesut
Cihazım
Mi 6
Yaş
46
Konum
Hatay
Katılım
11 Aralık 2018
Konular
5
Mesajlar
89
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Migros dan Aralık ayının 13 inde yolladığım mi 6 telefonum 15nde servise ulaşıp kayıt altına alındı bilgisine ulaştım.
17 sinde arandim ve sitesinde mesaj yazdım müşteri hizmetlerine ayrıca bağlanarak sıkıntımı anlattım.
Telefonda masada veya cepte kapanma sorunu
Parmak izi kaybolma sorunu
Isınma problemi olduğunu ilettim.
Ve mi servislere bağlanarak anakart değişimi ve batarya değişimi yapılmakta olduğunu söylediler ve bunu teknik servise 3 yolla anlattım. Telefonla beraber yazılı bir kagita yukardakileri belirtip, anakart veya batarya değişimi talebinde BULUNDUM.
ARALIK 17 SİNDE SERVİS OLAYİ İNCELEMİS VE ANAKART DEGİSİMİNE UYGUN BULMUŞ ARALİK 19 DA. ANAKART 3 GUN SONRA ANAKART DEĞİŞTİREREK, testlerde 2 gün kalan cihazını 26sinda kargoya verdiler.
Şimdi cihazda bir sıkıntı yok, cihazı ciziksiz olarak Migros dan bugün aldım. Şuan herşeyi çalışmakta rityz servis elemanlarına teşekkür ediyorum. Ben memnun kaldım umarım sizlerde memnun kalırsınız.
 

iquique

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Soner
Cihazım
11 Lite 5G 780g
Meslek
Mühendis
Yaş
51
Konum
Ankara
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
791
Tepkime puanı
635
Puanları
108
ritzy'den memnun olan ilk kişi olduğunuz için sizi tebrik ediyorum.
 
Oyla:
Üst Alt