- Adım
- Mesut
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 46
- Konum
- Hatay
- Katılım
- 11 Aralık 2018
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 89
- Tepkime puanı
- 22
- Puanları
- 8
Migros dan Aralık ayının 13 inde yolladığım mi 6 telefonum 15nde servise ulaşıp kayıt altına alındı bilgisine ulaştım.
17 sinde arandim ve sitesinde mesaj yazdım müşteri hizmetlerine ayrıca bağlanarak sıkıntımı anlattım.
Telefonda masada veya cepte kapanma sorunu
Parmak izi kaybolma sorunu
Isınma problemi olduğunu ilettim.
Ve mi servislere bağlanarak anakart değişimi ve batarya değişimi yapılmakta olduğunu söylediler ve bunu teknik servise 3 yolla anlattım. Telefonla beraber yazılı bir kagita yukardakileri belirtip, anakart veya batarya değişimi talebinde BULUNDUM.
ARALIK 17 SİNDE SERVİS OLAYİ İNCELEMİS VE ANAKART DEGİSİMİNE UYGUN BULMUŞ ARALİK 19 DA. ANAKART 3 GUN SONRA ANAKART DEĞİŞTİREREK, testlerde 2 gün kalan cihazını 26sinda kargoya verdiler.
Şimdi cihazda bir sıkıntı yok, cihazı ciziksiz olarak Migros dan bugün aldım. Şuan herşeyi çalışmakta rityz servis elemanlarına teşekkür ediyorum. Ben memnun kaldım umarım sizlerde memnun kalırsınız.
17 sinde arandim ve sitesinde mesaj yazdım müşteri hizmetlerine ayrıca bağlanarak sıkıntımı anlattım.
Telefonda masada veya cepte kapanma sorunu
Parmak izi kaybolma sorunu
Isınma problemi olduğunu ilettim.
Ve mi servislere bağlanarak anakart değişimi ve batarya değişimi yapılmakta olduğunu söylediler ve bunu teknik servise 3 yolla anlattım. Telefonla beraber yazılı bir kagita yukardakileri belirtip, anakart veya batarya değişimi talebinde BULUNDUM.
ARALIK 17 SİNDE SERVİS OLAYİ İNCELEMİS VE ANAKART DEGİSİMİNE UYGUN BULMUŞ ARALİK 19 DA. ANAKART 3 GUN SONRA ANAKART DEĞİŞTİREREK, testlerde 2 gün kalan cihazını 26sinda kargoya verdiler.
Şimdi cihazda bir sıkıntı yok, cihazı ciziksiz olarak Migros dan bugün aldım. Şuan herşeyi çalışmakta rityz servis elemanlarına teşekkür ediyorum. Ben memnun kaldım umarım sizlerde memnun kalırsınız.