Yardım Redmi note 8 şeffaf klavye

merdumgiriz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUHARREM
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Gıda Mühendisi
Yaş
29
Konum
VAN
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
11
Mesajlar
37
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI GLOBAL
Telefon Modeli
Redmi Note 8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Herkese İyi geceler dostlar fotoğrafta işaretlediğim yerde klavyeyi açmadığım halde şeffaf bir şekilde görünüyor belki siz göremiyorsunuz ama bende şeffaf bir şekilde klavye görünüyor bu sorunu nasıl çözebilirim acaba

not: normal klavyeyi açınca açılıyor fakat klavyeden geri çıktığımda şeffaf bir şekilde görünüyor
 

Ekli dosyalar

  • 118770556_2661961950730927_6915064716409454752_o.jpg
    118770556_2661961950730927_6915064716409454752_o.jpg
    28,2 KB · Görüntüleme: 27

mattenz

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
19 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
277
Tepkime puanı
933
Puanları
108
Cihazınızda ghost screen problemi başlamış resim veya video kaydı ile görünmez başka bir telefondan görüntüyü kaydedip paylaşırsanız anca belli olur çözüm için panel değişmesi gerekiyor tianma panellerde yaşanan bir durum cihaz soğuyunca geçiyor ancak bir müddet sonra belirginliğini korumaya başlıyor.
 
Oyla:

merdumgiriz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUHARREM
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Gıda Mühendisi
Yaş
29
Konum
VAN
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
11
Mesajlar
37
Tepkime puanı
4
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Cihazınızda ghost screen problemi başlamış resim veya video kaydı ile görünmez başka bir telefondan görüntüyü kaydedip paylaşırsanız anca belli olur çözüm için panel değişmesi gerekiyor tianma panellerde yaşanan bir durum cihaz soğuyunca geçiyor ancak bir müddet sonra belirginliğini korumaya başlıyor.
Düzelmez mi yani hocam
 
Oyla:

Numan2094

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Numan
Cihazım
Poco x3 pro ;)
Konum
Napıcan
Katılım
2 Ocak 2020
Konular
29
Mesajlar
710
Tepkime puanı
2.028
Puanları
118
Sürekli ekran parlaklığını yüksek halinde kullanmanız dahilinde ghost screen oluşuyor.Dikkatli kullanmakta fayda var.Sizinkisi ekran değişimi istiyor
 
Oyla:

mattenz

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
19 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
277
Tepkime puanı
933
Puanları
108
hocam peki bu garantiye girer mi telefonu alalı daha 4 ay oldu

Delta garanti zamanında Redmi Note 4 de yaşamıştım garanti kapsamında ekran değişimi yapılmıştı her servis aynı tutumu ve özveriyi gösterirmi net birşey demem yanıltıcı olur ama garanti kapsamında yapılacaktır diye düşünüyorum.
 
Oyla:

merdumgiriz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUHARREM
Cihazım
Poco x3 Pro
Meslek
Gıda Mühendisi
Yaş
29
Konum
VAN
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
11
Mesajlar
37
Tepkime puanı
4
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Sürekli ekran parlaklığını yüksek halinde kullanmanız dahilinde ghost screen oluşuyor.Dikkatli kullanmakta fayda var.Sizinkisi ekran değişimi istiyor
telefonu 1 kere bile yüksek parlaklıkta kullanmadım. hep düşük ekran baya düşük hemde. ve hiç oyun oynamadım telefonda bir anda oldu ya. yarın aldığım yere gidicem garantiye girerse göndericem girmesede artık yapacak bişey yok
 
Oyla:

yusuf00300

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Yusuf
Cihazım
Redmi Note 8pro
Yaş
28
Konum
Gaziantep
Katılım
8 Mart 2020
Konular
4
Mesajlar
193
Tepkime puanı
106
Puanları
43
telefonu 1 kere bile yüksek parlaklıkta kullanmadım. hep düşük ekran baya düşük hemde. ve hiç oyun oynamadım telefonda bir anda oldu ya. yarın aldığım yere gidicem garantiye girerse göndericem girmesede artık yapacak bişey yok
Herhangi bir darbesi yoksa garanti kapsamında değiştiriyorlar hocam.
 
Oyla:

mattenz

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
19 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
277
Tepkime puanı
933
Puanları
108
telefonu 1 kere bile yüksek parlaklıkta kullanmadım. hep düşük ekran baya düşük hemde. ve hiç oyun oynamadım telefonda bir anda oldu ya. yarın aldığım yere gidicem garantiye girerse göndericem girmesede artık yapacak bişey yok

Tamamen panelle alakalı bir durum ne kadar düzgün kullansanızda denk gelebiliyor bende cihazlarımı düzgün kullanmaya gayret gösteririm örnek verdiğim cihazda aldıktan birkaç hafta içerisinde oldu durum gerçi serviste iyi niyetle yaklaştı çoğu servise kalsa kullanıcı hatasını yapıştırırdı eminim o yüzden her servis aynı tutumu ve özveriyi gösterirmi bilmem diye bir cevap verdim gerçekten servis bu konularda önem arz ediyor.
 
Oyla:
Üst Alt