- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Note 8 Pro
- Yaş
- 24
- Konum
- Türkiye/Mersin/Silifke
- Katılım
- 8 Nisan 2021
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- MIUI V12.0.7.0.QGGMIXM
- Telefon Modeli
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
Merhaba arkadaşlar 2020 Mayıs ayında Xiaomi Redmi Note 8 Pro telefon aldım telefon ile gelen şarj aletinin kablosu bozuldu. Şarj aletinin adaptörü sağlam ve telefonun şarj giriş yeri sağlam (başka bir orjinal şarj aletiyle denedim).
Şarj kablosunun bozuk olduğundan eminim, bu durumda garantiye gönderdiğim de garanti kapsamına girer mi ?
İkinci soru olarak şarj aletini ve telefonu göndermem gerekiyor mu ?
Not = Kabloda herhangi bir açıklık, bükülme yıpranma yok.
Şarj kablosunun bozuk olduğundan eminim, bu durumda garantiye gönderdiğim de garanti kapsamına girer mi ?
İkinci soru olarak şarj aletini ve telefonu göndermem gerekiyor mu ?
Not = Kabloda herhangi bir açıklık, bükülme yıpranma yok.