Soru Redmi Note 8 Ghost Screen Sorunu?

Bergee

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
iP8 Plus&X3 NFC
Meslek
Art Designer
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
24 Şubat 2020
Konular
80
Mesajlar
907
Çözümler
1
Tepkime puanı
574
Puanları
108
Merhabalar, annemin cihazında ghost screen oluştu ve gideceğini pek düşünmüyorum zaten telefondan da pek memnun değil kendileri sürekli kasıyor diyor ki gerçekten arada bir siyah ekranda kalıp duruyor. Garantisi henüz hala 1 sene kadar devam etmekte ghost screen için göndersek değişim vs. yapılabilir mi? ya da ücretsiz ekran değişimi? Çünkü bizlik bir sorun değil, oyun oynayan bir insan değil sadece sosyal medyada geziyor ve telefon konuşması yapıyor ve her zaman full parlaklıkta kullanmıyor nasıl oluşabiliyor bilmiyorum işin doğrusu..

Giderilebilecek bir olayı varsa gidermeyi deniyeyim ama telefon rootsuz bunu bilerek önerilerde bulunursanız sevinirim. Teşekkürler :)
 

Fire

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Eren
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
20
Konum
Avcılar
Katılım
2 Ekim 2020
Konular
38
Mesajlar
185
Tepkime puanı
38
Puanları
28
Merhabalar, annemin cihazında ghost screen oluştu ve gideceğini pek düşünmüyorum zaten telefondan da pek memnun değil kendileri sürekli kasıyor diyor ki gerçekten arada bir siyah ekranda kalıp duruyor. Garantisi henüz hala 1 sene kadar devam etmekte ghost screen için göndersek değişim vs. yapılabilir mi? ya da ücretsiz ekran değişimi? Çünkü bizlik bir sorun değil, oyun oynayan bir insan değil sadece sosyal medyada geziyor ve telefon konuşması yapıyor ve her zaman full parlaklıkta kullanmıyor nasıl oluşabiliyor bilmiyorum işin doğrusu..

Giderilebilecek bir olayı varsa gidermeyi deniyeyim ama telefon rootsuz bunu bilerek önerilerde bulunursanız sevinirim. Teşekkürler :)
Eğer cihazda ezik çizik gözle görülür şekilde bulurlarsa kullanıcı hatası derler diğer türlü ekran değişimi yaparlar

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Mesut Aktaş

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mesut
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
32
Konum
Konya
Katılım
8 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
364
Tepkime puanı
218
Puanları
58
Garanti kapsamında değişecektir, değişmezse değişene kadar garantiyi zorlarsınız.
 
Oyla:

Bergee

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Berke
Cihazım
iP8 Plus&X3 NFC
Meslek
Art Designer
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
24 Şubat 2020
Konular
80
Mesajlar
907
Çözümler
1
Tepkime puanı
574
Puanları
108
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Eğer cihazda ezik çizik gözle görülür şekilde bulurlarsa kullanıcı hatası derler diğer türlü ekran değişimi yaparlar

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hiçbir şey yok hocam cihazda ilk gün ki gibi kılıf ve kırılmaz ekran ile kullanıldı. Kırılmaz ekranda dahi bir şey yok :)

Garanti kapsamında değişecektir, değişmezse değişene kadar garantiyi zorlarsınız.
O zaman garantiye göndereceğiz öyle gözüküyor cevaplar için teşekkürler :)
 
Oyla:

AtaberkTr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataberk
Cihazım
GALAXY A54 5G
Konum
İstanbul
Katılım
13 Temmuz 2020
Konular
13
Mesajlar
259
Çözümler
3
Tepkime puanı
135
Puanları
58
Merhabalar, annemin cihazında ghost screen oluştu ve gideceğini pek düşünmüyorum zaten telefondan da pek memnun değil kendileri sürekli kasıyor diyor ki gerçekten arada bir siyah ekranda kalıp duruyor. Garantisi henüz hala 1 sene kadar devam etmekte ghost screen için göndersek değişim vs. yapılabilir mi? ya da ücretsiz ekran değişimi? Çünkü bizlik bir sorun değil, oyun oynayan bir insan değil sadece sosyal medyada geziyor ve telefon konuşması yapıyor ve her zaman full parlaklıkta kullanmıyor nasıl oluşabiliyor bilmiyorum işin doğrusu..

Giderilebilecek bir olayı varsa gidermeyi deniyeyim ama telefon rootsuz bunu bilerek önerilerde bulunursanız sevinirim. Teşekkürler :)
Tianma panellirin kronik sorunu garanti kapsamında ekran değişimi yapılır.Gönderin
 
Oyla:

AtaberkTr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataberk
Cihazım
GALAXY A54 5G
Konum
İstanbul
Katılım
13 Temmuz 2020
Konular
13
Mesajlar
259
Çözümler
3
Tepkime puanı
135
Puanları
58
Panel bilgisi kolay nasıl öğrenilir?
1.ADIM: "Ayarlar" uygulamasına girip "Telefon Hakkında" seçeneğine tıklıyoruz.
2.ADIM: "Tüm Özellikler" seçeneğine tıklıyoruz.
3.ADIM: "Çekirdek sürümü" seçeneğine 5 defa tıklıyoruz.
4.ADIM: Açılan "FQC Test" menüsünden "1.Software version" seçeneğine tıklıyoruz.
5.ADIM: Açılan pencereden "TP version" başlığı altında [Vendor] ile [FW] arasında kalan kısımda
veya "LCM information" başlığı altında kullanılan panel yazmaktadır.
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
46
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.181
Puanları
338
AtaberkTr Teşekkürler bilgilendirme için clap~~
 
Oyla:

illgTR8

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İlkerysnbkn
Cihazım
Redmi note 8 pr
Meslek
Ögrenci
Konum
Ordu/altınordu
Katılım
29 Eylül 2020
Konular
14
Mesajlar
361
Çözümler
1
Tepkime puanı
130
Puanları
58
1.ADIM: "Ayarlar" uygulamasına girip "Telefon Hakkında" seçeneğine tıklıyoruz.
2.ADIM: "Tüm Özellikler" seçeneğine tıklıyoruz.
3.ADIM: "Çekirdek sürümü" seçeneğine 5 defa tıklıyoruz.
4.ADIM: Açılan "FQC Test" menüsünden "1.Software version" seçeneğine tıklıyoruz.
5.ADIM: Açılan pencereden "TP version" başlığı altında [Vendor] ile [FW] arasında kalan kısımda
veya "LCM information" başlığı altında kullanılan panel yazmaktadır.
Hocam bende yok öyle test kitine giriyorum ama öyle yer yok
 
Oyla:
Üst Alt