Yardım redmi note 7 hayalet ekran

Furkantosun818

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Furkan
Cihazım
redmi not 7
Yaş
22
Konum
Ankata
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
6
Mesajlar
8
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
11.0.4
Telefon Modeli
xiaomi redmi note 7
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
09.09.2019 tarihinde n11 nethouse mağazasından xiaomi redmi note 7 cihaz aldım cihaz 1 haftalık iken hayalet ekran sorunu oluştu servise verdim doa raporu ile değişim yapıldı yeni cihaz ile 3.ayıma girerken yine aynı sorun oluştu Genpa ankara servise gittim para iadesi için doa raporu istedim verilmedi cihaz 1 ayı doldurduğu için onarım yapabiliriz dediler fakat 6 aya kadar doa raporu almak hakkım ama vermediler uğraşmak istemediğim için peki onarım yapın dedim cihazı 05.12.2019 tarihinde bıraktım 2 gün sonra yani 07.12.2019 tarihinde mesaj geldi cihazı alabilirsiniz diye cihazı almaya gittiğimde ise''CİHAZ SERVİS ORTAMINDA UZUN SÜRELİ AKTİF OLARAK KULLANILDI. YAPILAN TESTLERDE HAYALET EKRAN ARIZASI GÖZLEMLENMEMİŞTİR. CİHAZIN PERFORMANSININ YETERLİ OLDUĞU VE FONKSİYONEL OLARAK BEKLENDİĞİ GİBİ ÇALIŞTIĞI TESPİT EDİLMİŞTİR. YAZILIM YÜKLENDİ GENEL KONTROLLER YAPILDI. ONARIM TAMAMLANDI''diyerek gönderdiler fakat hala aynı sorun devam ediyor mağazaya yazıyorum doa raporu olmadan bir şey yapamıyoruz diyorlar servis doa raporu vermiyor doa raporu almak istiyorum .
6502 sayılı kanunla Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 6 ay içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir.
böyle bir kanun var ama 1 ay süre diyip geçiştiriyorlar
 
Üst Alt