Az önce cihazda kendi kendine ekran titremesi meydana geldi, bazen ses seviyesi sondayken sanki sesi %1'e almışım gibi bir durum oluyor ve izlediğim videolardaki konuşma seslerini, patlama efekt seslerini dahi duyamıyorum. Bazen cihaz kendini yeniden başlatıp duruyor 6 ay sonra bunları yaşamak üzdü beni açıkçası en başından beri bu sorunları yaşasam bu kadar üzüleceğimi sanmıyorum.
[doublepost=1521736734,1521076548][/doublepost]Konuyu öne çıkarma gibi bir buton göremediğimden ötürü sizinde gelişmeleri takip edebilmeniz açısından güncelliyorum eğer ki bir yanlışımız var ise kusura bakmayın.
Cihazı 16.3.18 de anlaşmalı YK koduyla servise gönderdim. Cihaz 17.3.18 de ellerine geçti ancak araya pazar günü girdiğinden cihazın geliş kaydıda 19.3.18 de yapıldı. 20.3.18 de de cihaz onarım işlemleri devam ediyor statüsüne geçti 21.3.18 de Delta servisten arayan bir yetkili açılan formda arıza açıklamasına ekran titriyor,ekran gidip geliyor yazıldığı için beni aradı. Bende ekranın gidip gelmediğini sadece ekranın belirli kısımlarda titreme yaptığını bundan mütevellit cihazın bazı noktalarında dokunma hareketleri yaptığımda ara sıra algılamadığını belirttim. Fakat dürüst davranmak açısından bu sıkıntının sürekli meydana gelmediğini o yüzden birkaç günlük bir kullanımın sürmesi gerektiğini fakat asıl sorunun hayalet ekran problemiyle ortaya çıktığını, daha önceleri de yaşadığımı ancak görmezden geldiğimi cihazı yeniden başlatınca düzeldiğini belirttim ve miui türkiye de bahsi geçen hayalet ekran onarma uygulamasını kullandığımı belirli oranda bu durumu azalttığını ancak düz mavi renkli herhangi bir arka plan koyulduğunda telefonun ekranında halen azda olsa silik bir biçimde görülebildiğini, ekran titremesinin olduğunu bazı uygulamalarda net gördüğümü, kendilerinin de net görebilmesi açısından özellikle son uygulamaları kapatmak için tıkladığımız sol butonda ekranı böl yazısının hemen aşağısında koyu bir şerit çıkıp gidip geldiğini belirttim. Net açıklamaları da cihaz kutusunun içerisine A4 çıktısında bilgisayardan yazdığımı ve içerisine koyduğumu da söyledim. Arkadaş cihazı birkaç gün test için kullanabilmelerinin bir sakıncası olup olmadığını sordu olmadığını, yedek bir cihazımın olduğunu belirttim.
Şuan için igili yaklaşımları açısından memnun kaldığımı söyleyebilirim arkadaşlar özellikle arayarak bilgi vermeleri hoş bir davranış, cihaz geldiğinde de durum hakkında tekrar bilgilendireceğim, cihaz şirkete kayıtlı ve bireysel olarak kullanmaktayım. Elimde iyi bir görüntü alan cihaz olmadığından videolarını çekip buraya koyamadım ne yazık ki.
[doublepost=1522484096][/doublepost]Cihaz dün kargoya verildi, yapılan işlemler kısmına baktığımda ''Yazılım güncellemesi yapılmıştır.Aktif olarak test edildi.'' ibaresi bulunuyor. Bu yazılım güncellemesi bahsi geçen duruma çare olurmu bilemiyorum artık, geldiği vakit göreceğiz. Konuyu duruma göre güncelleyeceğimi belirtmiştim eğer ki konuyu takip eden aynı durumu yaşayan arkadaşlar var ise nelerle karşılaşacaklarını bilsinler diye, İlk defa Delta servis garantili cihaz alan birisi olarak ve özellikle belli mecralarda yazılan negatif yorumlara karşılık ben şimdiye kadar sözlü iletişimde bir sıkıntı yaşamadım eğriye eğri doğruya doğru demek gerek ancak cihaz geldiğinde mevcuttaki sıkıntılar devam ederse cihazı tekrar göndermek durumunda kalacağım olmamasını da temenni ediyorum tabi.