- Adım
- Mert
- Cihazım
- Galaxy A710
- Yaş
- 29
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 3 Nisan 2017
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 18
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Arkadaşlar merhaba;
22.03.2018 tarihinde Delta Servise Redmi Note 4 cihazı ekranda sarı leke problemi olduğu için gönderdim. Cihaz kendilerinde 18 gün kaldıktan sonra cihazı 10.04.2018 tarihinde teslim aldım.
Cihazı gönderdiğim şekle ve aldığım şekle gelecek olursam; cihazı gönderdiğimde üzerinde kozmetik olarak herhangi bir problem yoktu tek sorunumun ekanda oluşan sarı lekeydi. Cihazı teslim aldığımda ilk olarak ekranın tornavida ile açıldığını ve bu işlem sırasında kasaya zarar verildiğini gördüm, ek olarak ekranı yapıştırırken kullanılan yapıştırıcının izleri de kasanın üzerindeydi. Bunlara rağmen cihazı kullanmak için açtım ve kapasitif tuşların ışıklarının yanmadıklarını ve çalışmadığını fark ettim.
Ben cihazı göndermeden önce kendilerini aradığımda "hakkınızda internette tonlarca şikayet var eğer adam gibi işçilik yapamayacaksanız ekranı takmadan cihazla birlikte gönderin değişimi ben yapayım." diye kendilerine ilettim. Buna rağmen ben cihazı gönderdikten sonra müşteri temsilcisinin söylediğine göre onarım 2 gün sonra tamamlanmış ve cihaz kalan 16 günü KALİTE KONTROL! biriminde geçirmiş.
Bunlara ek olarak takılan ekranın kalitesi o kadar düşük ki parmak ekranın üzerinde kaymıyor ve renklerde bir gariplik olduğu belli. Ben bu şikayetlere rağmen hem iyi niyetimden hem uğraşmak istemediğimden kapasitif tuşlar çalışsaydı cihazı bu şekilde kullanmaya devam edecektim.
Cihazın göndermeden önceki resimleri:
Servisten geldikten sonraki resimleri:
Konuyla ilgili Delta Servis'i aradığımda müşteri temsilcileri bana herhangi bir çözüm önerisinde bulunamadı. Bu durumda ne yapmam gerekir? Aynı durumla karşılaşmış olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Cevaplayan herkese teşekkür ederim.
GÜNCELLEME:
Cihaz yaklaşık 1 ay kadar önce elime ulaştı ve bu süre içinde cihazı kullandım. 4 gün önce cihazda yine aynı şekilde kapasitif tuşların çalışmaması ve ekranda kendi kendine dokunma algılama sorunu oluştu. Daha önce 2 kere delta servis tarafından aynı şikayetle paneli değişen bir cihazda takılan panel o kadar kalitesiz ki en fazla 1 ay dayanıyor. Kullanımdan kaynaklı bir sorun olması zaten mümkün değil orijinal panel 1 yıldan uzun süredir sağlıklı bir şekilde çalıştı ve çalışıyordu. Şu an cihazım tekrar serviste ben de 2 aydır telefonsuz kalmış durumdayım. Hem kendim hem evdekiler Mi kullanıyoruz, ancak garantinin bu kadar sıkıntılı olması beni zor durumda bırakıyor. Cihazın iadesini veya değişimini talep ettim bakalım ne olacak.
22.03.2018 tarihinde Delta Servise Redmi Note 4 cihazı ekranda sarı leke problemi olduğu için gönderdim. Cihaz kendilerinde 18 gün kaldıktan sonra cihazı 10.04.2018 tarihinde teslim aldım.
Cihazı gönderdiğim şekle ve aldığım şekle gelecek olursam; cihazı gönderdiğimde üzerinde kozmetik olarak herhangi bir problem yoktu tek sorunumun ekanda oluşan sarı lekeydi. Cihazı teslim aldığımda ilk olarak ekranın tornavida ile açıldığını ve bu işlem sırasında kasaya zarar verildiğini gördüm, ek olarak ekranı yapıştırırken kullanılan yapıştırıcının izleri de kasanın üzerindeydi. Bunlara rağmen cihazı kullanmak için açtım ve kapasitif tuşların ışıklarının yanmadıklarını ve çalışmadığını fark ettim.
Ben cihazı göndermeden önce kendilerini aradığımda "hakkınızda internette tonlarca şikayet var eğer adam gibi işçilik yapamayacaksanız ekranı takmadan cihazla birlikte gönderin değişimi ben yapayım." diye kendilerine ilettim. Buna rağmen ben cihazı gönderdikten sonra müşteri temsilcisinin söylediğine göre onarım 2 gün sonra tamamlanmış ve cihaz kalan 16 günü KALİTE KONTROL! biriminde geçirmiş.
Bunlara ek olarak takılan ekranın kalitesi o kadar düşük ki parmak ekranın üzerinde kaymıyor ve renklerde bir gariplik olduğu belli. Ben bu şikayetlere rağmen hem iyi niyetimden hem uğraşmak istemediğimden kapasitif tuşlar çalışsaydı cihazı bu şekilde kullanmaya devam edecektim.
Cihazın göndermeden önceki resimleri:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Servisten geldikten sonraki resimleri:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Konuyla ilgili Delta Servis'i aradığımda müşteri temsilcileri bana herhangi bir çözüm önerisinde bulunamadı. Bu durumda ne yapmam gerekir? Aynı durumla karşılaşmış olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Cevaplayan herkese teşekkür ederim.
GÜNCELLEME:
Cihaz yaklaşık 1 ay kadar önce elime ulaştı ve bu süre içinde cihazı kullandım. 4 gün önce cihazda yine aynı şekilde kapasitif tuşların çalışmaması ve ekranda kendi kendine dokunma algılama sorunu oluştu. Daha önce 2 kere delta servis tarafından aynı şikayetle paneli değişen bir cihazda takılan panel o kadar kalitesiz ki en fazla 1 ay dayanıyor. Kullanımdan kaynaklı bir sorun olması zaten mümkün değil orijinal panel 1 yıldan uzun süredir sağlıklı bir şekilde çalıştı ve çalışıyordu. Şu an cihazım tekrar serviste ben de 2 aydır telefonsuz kalmış durumdayım. Hem kendim hem evdekiler Mi kullanıyoruz, ancak garantinin bu kadar sıkıntılı olması beni zor durumda bırakıyor. Cihazın iadesini veya değişimini talep ettim bakalım ne olacak.
Son düzenleme: