Yardım Redmi Note 3G acil Yardım

  • Konbuyu başlatan Fenix
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3
  • Görüntüleme 967

Fenix

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Harun
Konum
Ankara
Katılım
4 Mart 2015
Konular
15
Mesajlar
59
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Bugun redmi note 3g surum 6.3.10 yukledım xiaomi.eu sitesinden ama tlf açılış ekranında kaldı

fastbot moduna gecmedı oyle ce sadece mi modunda kalıyor pc ye takıyorum açılıyor ama bır turlu olmadı bunu nasıl duzeltebılırız program felan varsa ındırme lınkını verıp nasıl kurtaracağımı tarıf edebılırmısınız ne yaptımsa olmadı ya
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Bilen biri yok mu yaw
Doğru romu yüklediğinize emin olun. Md5 hash kontrolü yapın (bunun için Google'dan yardım alabilirsiniz). Romu yeniden kurun. Son olarak ta wipe işlemlerini yaparak telefonu sıfırlayın.

Sent from my MI PAD using Tapatalk
 
Oyla:

Fenix

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Harun
Konum
Ankara
Katılım
4 Mart 2015
Konular
15
Mesajlar
59
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Tlf fastboot moda geçmiyor meselede o ROM doğru idi mui yazısı çıkıyor başkada bir işlem yapmıyor siyah açılış daki mui yazısı kalıyor jarj ederken bile jarj Işığı yanmiyor
 
Oyla:
Üst Alt