- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 433
- Mesajlar
- 15.872
- Çözümler
- 71
- Tepkime puanı
- 24.473
- Puanları
- 438
Tabii hocam bekliyorum 
Hocam al ben kullanıyorum MTK ya üvey evlat mı yapıyorlar ama prodan aşağıya kalır yanı yok siz butcenizi düşünün sadece alınabilecek en iyi telefon..500-550 bütçe var bulabilsem keşke alacağım.
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam yarın denemeye gideceğim telefonu. Zaten sizin rom u da gördüm araştırırken eğer alırsam ilk iş sizin rom U atmak olacakHocam al ben kullanıyorum MTK ya üvey evlat mı yapıyorlar ama prodan aşağıya kalır yanı yok siz butcenizi düşünün sadece alınabilecek en iyi telefon..
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Özelden yazıyorumRedmi note 3 Pro var elimde ekranı kırık ama çalışıyor. Forumdan bir arkadaş orjinal ekran + arka kapak getiriyor, takacak. Yapılınca size verebilirim ilgilenirseniz.