Yardım Redmi Note 12 Pro 5G Trendyol Üzerinden dolandırılma hikayem ( YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM )

emreylmaz55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE
Cihazım
REDMİ NOTE12P5G
Yaş
27
Konum
samsun
Katılım
7 Şubat 2024
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
bilmiyorum
Telefon Modeli
Redmi Note 12 Pro 5G
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba Arkadaşlar Trendyol üzerinden Redmi Note 12 Pro 5G Telefon satın aldım . Telefonu çok beğendim fakat 25. gün imeim çalındı sim1'in , sim2ye takdım devam ettim , Sonra HyperOS'a geçiş için güncelleme geldi yapınca telefon komple çöktü bütün rehberim herşeyim gitti . ROM hatası veriyor güncellenmiyor telefon kapandı kaldı bende WİPE DATA yapıp baştan kurdum.

BTK ile iletime geçtim İMEİ İçin Mieko isimli firmaya yönlendirdi oraya mail attim kimligimi faturamı v.b düzelteceklerini söylediler.
Bu arada oturdugum ilçede Resmi Mağzaya gittim telefonumun kaçak olduğunu yasal haklarımı aramam gerektiğini söylediler.
Trendyol'a şikayet vardan konu açtım geri dönüş bile olmadı , ürünü satan firma GZL Teknoloji Ulaşılamıyor.
Telefon alacak kişilere Kesinlikle trendyol önermiyorum hiç ilgilenmiyolar. değişim iade için Mİ Mağazasına gidip evrak almamı istediler
Mi Mağzası bu ürüne böyle bir evrak veremeyiz böyle bir ürün türkiyede yok diyor bana.

Sonuç olarak ben İMEİ sorunumu sanırım çözücem Mİeko firması ile benim bilmek istedeğim bu güncelleme 5 gündür duruyor ayarlarda
bu güncellemeyi ne zaman yaparsam cihazım çökmez veya nasıl çökmeden yapabilirim?

Hepinize hayırlı günler dilerim yardımcı olursanız sevinirim.
 

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
189
Mesajlar
4.788
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.672
Puanları
188
Cihazınız resmi olmayan ithalatçı garantili. Bu nedenle Xiaomi Türkiye sizin için herhangi bir işlem yapmaz/yapamaz. Alırken resmi Xiaomi Türkiye garantili olduğuna dikkat etmeniz, cihaz elinize ulaşınca da mutlaka BTK IMEI Sorgulama'dan IMEI'leri sorgulamanız gerekirdi. Şu an IMEI'leri sorgulasanız yüksek ihtimalle başka bir model görünür. Trendyol'a ulaşmaya çalışın (arayın, farklı mail adreslerine mail atın), eğer dönüş olmazsa THH'ye başvurun.
 
Oyla:

emreylmaz55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE
Cihazım
REDMİ NOTE12P5G
Yaş
27
Konum
samsun
Katılım
7 Şubat 2024
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Cihazınız resmi olmayan ithalatçı garantili. Bu nedenle Xiaomi Türkiye sizin için herhangi bir işlem yapmaz/yapamaz. Alırken resmi Xiaomi Türkiye garantili olduğuna dikkat etmeniz, cihaz elinize ulaşınca da mutlaka BTK IMEI Sorgulama'dan IMEI'leri sorgulamanız gerekirdi. Şu an IMEI'leri sorgulasanız yüksek ihtimalle başka bir model görünür. Trendyol'a ulaşmaya çalışın (arayın, farklı mail adreslerine mail atın), eğer dönüş olmazsa THH'ye başvurun.
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat bu süreçleri denedim ve 21 gün 60 gün 90 gün gibi süreler söylendi kullanabilceğim başka telefonum yok , dediğim gibi İmei sorunumu Mieko isimli firma düzelteceğin söyledi . telefonumdan memnunum sadece güncelleme için sorun çözümü arıyorum .
 
Oyla:

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
189
Mesajlar
4.788
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.672
Puanları
188
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat bu süreçleri denedim ve 21 gün 60 gün 90 gün gibi süreler söylendi kullanabilceğim başka telefonum yok , dediğim gibi İmei sorunumu Mieko isimli firma düzelteceğin söyledi . telefonumdan memnunum sadece güncelleme için sorun çözümü arıyorum .
THH süreci uzun sürüyor biraz ancak bu süre içinde cihazınızı kullanabilirsiniz diye biliyorum. Zaten THH'ye başvurdunuz diye cihazınızı elinizden almıyorlar süreç içinde. Yine de kesin bilgi isterseniz 175'i (Tüketici Danışma Hattı) veya THH'yi arayarak sorabilirsiniz.

Meiko, resmi olmayan ithalatçınız yüksek ihtimalle. Sorununuzu çözselerde cihazınızın kaçak cihazlardan çok da farkı olmadığını ve yine de sizin bu cihaza TR garantili cihaz fiyatı verdiğinizi belirteyim.
 
Oyla:

ZodiacAr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yusuf
Cihazım
Xiaomi
Yaş
23
Konum
Türkiye
Katılım
6 Şubat 2024
Konular
4
Mesajlar
22
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim fakat bu süreçleri denedim ve 21 gün 60 gün 90 gün gibi süreler söylendi kullanabilceğim başka telefonum yok , dediğim gibi İmei sorunumu Mieko isimli firma düzelteceğin söyledi . telefonumdan memnunum sadece güncelleme için sorun çözümü arıyorum .
Sorun cihazdan memnun olmanız veya olmamanız değil. Burada sorun yd diye yarı fiyatına vs satılan telefonu sıfır diye alıp yine de yd şekilde kullanmaniz. O firma da imei orijinal hale getirmicektir büyük ihtimalle. Imei atacak yd telefona nasıl yapılıyorsa o şekilde devam edecektir diye düşünüyorum. Kesinlikle hakkını aramalisin. Sonuçta yd telefon istesen daha ucuza alirdin. Ve yd telefonlarda direnç imei olmadığı sürece güncellemelerde imei gider veya formatta. O yüzden yine mağdur olacaksın. Direnç imei içinde anakarta girecek ve garanti kapsamında çıkar telefon diye düşünüyorum.
 
Oyla:

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
189
Mesajlar
4.788
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.672
Puanları
188
Sorun cihazdan memnun olmanız veya olmamanız değil. Burada sorun yd diye yarı fiyatına vs satılan telefonu sıfır diye alıp yine de yd şekilde kullanmaniz. O firma da imei orijinal hale getirmicektir büyük ihtimalle. Imei atacak yd telefona nasıl yapılıyorsa o şekilde devam edecektir diye düşünüyorum. Kesinlikle hakkını aramalisin. Sonuçta yd telefon istesen daha ucuza alirdin. Ve yd telefonlarda direnç imei olmadığı sürece güncellemelerde imei gider veya formatta. O yüzden yine mağdur olacaksın. Direnç imei içinde anakarta girecek ve garanti kapsamında çıkar telefon diye düşünüyorum.
Evet, tam da durum bu. Bu tür cihaz almış olanlar mutlaka hakkını arayıp parasını geri almalı bence. Ayrıca şu an da cihaz için çok bir teknik destek vereceklerini sanmıyorum. TR'deki teknik servislerin çoğu kötü zaten, bunlar onlardan da kötü oluyor genellikle. Garantili olmaması ile farkı yok bence, direkt garantisiz saymak lazım bunu. :)
 
Son düzenleme:
Oyla:

emreylmaz55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE
Cihazım
REDMİ NOTE12P5G
Yaş
27
Konum
samsun
Katılım
7 Şubat 2024
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Evet, tam da durum bu. Bu tür cihaz almış olanlar mutlaka hakkını arayıp parasını geri almalı bence. Ayrıca şu an da cihaz için çok bir teknik destek vereceklerini sanmıyorum. TR'deki teknik servislerin çoğu kötü zaten, bunlar onlardan da kötü oluyor genellikle. Garantili olmaması ile farkı yok bence, direkt garantisiz saymak lazım bunu. :)
yardımlarınız için teşekkürler dediğim gibi telefonu babam aldı ve şuan burda yok ve yaşlı tüketici hakem heyetine gitme gibi bir durumum yok , İMEİ sorununu çözecek olan firma resmi olarak görünüyor , benim sizden ricam bu HyperOS' a nasıl geçebilirim çünkü güncellediğimde çöküyor Recovery ekranında kalıyor. güvenli modda açtığımda ise güncelleme yapılamadı rom hatası veriyor. teşekkürler
 
Oyla:

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
189
Mesajlar
4.788
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.672
Puanları
188
yardımlarınız için teşekkürler dediğim gibi telefonu babam aldı ve şuan burda yok ve yaşlı tüketici hakem heyetine gitme gibi bir durumum yok , İMEİ sorununu çözecek olan firma resmi olarak görünüyor , benim sizden ricam bu HyperOS' a nasıl geçebilirim çünkü güncellediğimde çöküyor Recovery ekranında kalıyor. güvenli modda açtığımda ise güncelleme yapılamadı rom hatası veriyor. teşekkürler
Siz, cihazı sorgulattınız mı? Meiko garantisinde mi görünüyor?
 
Oyla:

emreylmaz55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE
Cihazım
REDMİ NOTE12P5G
Yaş
27
Konum
samsun
Katılım
7 Şubat 2024
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Siz, cihazı sorgulattınız mı? Meiko garantisinde mi görünüyor?
BTK ile görüştüm ve beni Meikoya yönlendirdi , Meiko benden böyle bir evrak istedi bu evrakların yanında kimlik fotokopisi ve fatura ve kutunun iç dış görüntülerini attım ve arayıp en kısa sürede imeiniz düzeltilecektir dediler.
 
Oyla:

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
189
Mesajlar
4.788
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.672
Puanları
188
BTK ile görüştüm ve beni Meikoya yönlendirdi , Meiko benden böyle bir evrak istedi bu evrakların yanında kimlik fotokopisi ve fatura ve kutunun iç dış görüntülerini attım ve arayıp en kısa sürede imeiniz düzeltilecektir dediler.
Resmi garantili ise güncellemede sorun olmamalıydı açıkçası. Cihaz yeniden başladığında Redmi yazısının üstünde açık şekilde görünen bir kilit simgesi var mı? Bir de cihazdaki IMEI'leri BTK IMEI Sorgulama'dan kontrol edin aynı model cihaz mı diye.
 
Oyla:
Üst Alt