- Adım
- Sadullah
- Cihazım
- Mi 5
- Yaş
- 41
- Konum
- Bursa
- Katılım
- 12 Kasım 2016
- Konular
- 15
- Mesajlar
- 51
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 8
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- miui global 13.0.16 karalı skfmixm
- Telefon Modeli
- redmi nore 10 pro 256
- Bootloader Kilidi
- Açık
arkadaşlar dün akşam başka bi arkadaşın şarj cihazını taktım. telfon şarj oluyor bildirimi 2 saniyede bir geldi geldi gitti. bende çıkardım eve gittim kendi şarj cihazıma bağladım aynısını yapmaya başladı şarj almadı. sonra telefonu yeniden başladıttım bu seferde şarj oluyor ama hızlı şarj olmuyor. yavaştanda yavaş oluyor. 2 saatte yüzde 20 doldurabildim. cihaz yurtdışı cihazı aldığım yeri aradım getir yazılım atalım belki ondandır dedi. fabrika yarlarına alsam imei gidermi dedim, gider yapma dediler. sorun sizce yazılımsalmıdır ne yapmam gerekiypr telefonu alalı daha 1 hafta oldu.