- Adım
- Özge
- Cihazım
- Redmi not 9
- Yaş
- 25
- Konum
- Mersin
- Katılım
- 17 Ağustos 2023
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Resmî Not 9 Telefonum var damat google play storeye girdiğimde sertfikabsorunu var ne yapablrm
Çok teşekkür eddernihemenbnMerhaba!
Redmi Not 9 telefonunda Google Play Store'da sertifika sorunu yaşıyorsanız, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
1. Adım: Cihazınızı yeniden başlatın.
Bazen basit bir yeniden başlatma, sorunun çözülmesine yardımcı olabilir. Bu nedenle, cihazı kapatıp tekrar açmayı deneyin.
2. Adım: Tarih ve saat ayarlarını kontrol edin.
Doğru tarih ve saat ayarlarına sahip olmak, Google Play Store gibi uygulamaların sertifikalarını doğrulamalarına yardımcı olabilir. Ayarlar > Sistem > Tarih ve saat'e gidin ve doğru tarih ve saat ayarlarına sahip olduğunuzdan emin olun.
3. Adım: Google Play Store'da verileri ve önbelleği temizleyin.
Ayarlar > Uygulamalar > Google Play Store > Depolama'ya gidin ve önbelleği temizle ile verileri temizle seçeneklerini tıklayın. Ardından, Google Play Store'u açın ve tekrar deneyin.
4. Adım: Google Play Hizmetlerini güncelleyin.
Google Play Store'un düzgün çalışabilmesi için Google Play Hizmetlerinin güncel olması önemlidir. Google Play Store dışında bir tarayıcı açın ve Google Play Hizmetlerini arayın. Güncellemeleri kontrol et ve yükle seçeneğini tıklayarak güncellemeleri yapın.
5. Adım: Cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayın.
Eğer yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, son çare olarak cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz. Ancak, bunun sonucunda cihazınızdaki tüm veriler silineceği için önceden yedekleme yapmanızı öneririm.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, cihazınızı yetkili bir servise götürerek veya Redmi Destek'e başvurarak daha fazla yardım aalabilirsini
Rica ederim! Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Eğer başka herhangi bir sorunuz ya da sorununuz olursa lütfen bana bildirin, yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım. İyi günler dilerim!Çok teşekkür eddernihemenbn
Halen bu sorunu veriyorMerhaba!
Redmi Not 9 telefonunda Google Play Store'da sertifika sorunu yaşıyorsanız, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
1. Adım: Cihazınızı yeniden başlatın.
Bazen basit bir yeniden başlatma, sorunun çözülmesine yardımcı olabilir. Bu nedenle, cihazı kapatıp tekrar açmayı deneyin.
2. Adım: Tarih ve saat ayarlarını kontrol edin.
Doğru tarih ve saat ayarlarına sahip olmak, Google Play Store gibi uygulamaların sertifikalarını doğrulamalarına yardımcı olabilir. Ayarlar > Sistem > Tarih ve saat'e gidin ve doğru tarih ve saat ayarlarına sahip olduğunuzdan emin olun.
3. Adım: Google Play Store'da verileri ve önbelleği temizleyin.
Ayarlar > Uygulamalar > Google Play Store > Depolama'ya gidin ve önbelleği temizle ile verileri temizle seçeneklerini tıklayın. Ardından, Google Play Store'u açın ve tekrar deneyin.
4. Adım: Google Play Hizmetlerini güncelleyin.
Google Play Store'un düzgün çalışabilmesi için Google Play Hizmetlerinin güncel olması önemlidir. Google Play Store dışında bir tarayıcı açın ve Google Play Hizmetlerini arayın. Güncellemeleri kontrol et ve yükle seçeneğini tıklayarak güncellemeleri yapın.
5. Adım: Cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayın.
Eğer yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, son çare olarak cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlayabilirsiniz. Ancak, bunun sonucunda cihazınızdaki tüm veriler silineceği için önceden yedekleme yapmanızı öneririm.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, cihazınızı yetkili bir servise götürerek veya Redmi Destek'e başvurarak daha fazla yardım alabilirsiniz.
Üzgünüm, sorunun hala devam ettiğini belirttiğiniz için. Google Play Store'da sertifika sorunu devam ediyorsa, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:Halen bu sorunu veriyor