Yardım Redmi Buds 3 Lite Ses Problemi

leventdmc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Levent
Cihazım
Note 10 Pro
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
12 Eylül 2020
Konular
4
Mesajlar
74
Çözümler
2
Tepkime puanı
89
Puanları
18
Dostlar hepinize öncelikle selamlar.

Geçen aylarda tam kablosuz kulak içi kulaklık arayışına girmiştim. Gerek telefon, gerekse mi band ve evde termometresinden tartısına kadar bir sürü ürününü kullandığım ve daha önce air dots kullandığım için bu sefer de tercihim Xiaomi tarafında oldu. Oldu olmasına fakat, bu sefer aldığım Redmi buds 3 lite modelinin ses kalitesinden hiç memnun değilim. Bu acaba benim denediğim kaynak cihazlardan mı kaynaklanıyordur, yoksa satın aldığım üründe bir replika veyahut arıza gibi bir durum olması söz konusu olabilir mi?

Biraz sorunu özetlemek istiyorum; sorun kulaklıkların bağlantısında, şarjında veyahut malzeme kalitesinde değil. Ürünü 21.05.22 tarihinde İstanbul Beylikdüzünde bulunan Marmara Park'ta girişte olan Mi Store'dan 449₺'ya satın aldım. O anda fiyat araştırması yapmadım ve açıkçası 40-50₺ farkı çok görmedim. Satın alırken sorumlu arkadaş bana kasada bir sorun olduğunu ve fatura veremeyeceklerini söyledi. Bunun için e-mail adresimi isteyerek 1 hafta içerisinde bu adrese faturamın gönderileceğini söyledi. Ve merak edenleriniz olursa, hayır ne bir fatura ne de bir bilgilendirme postası gelmedi.

Ürünü aldıktan sonra telefonumla bağlantısını sorunsuz şekilde yaptım ( Redmi Note 10 Pro). Fakat gerek Spotify, Youtube, Youtube Music, Deezer hatta FLAC parçalar bile bulup dinlesem bile kulaklığın sesi inanılmaz derecede, tabiri caizse "Cırtlak" bir şekilde çıkıyor. İzlediğim bir kaç inceleme videosunda bass konusunda çoğu kişi güzel şeyler söylemişler. Fakat kulaklıkta bass bildiğiniz yok.

Telefondan kaynaklanan sorundur diyerek gerek Dolby'i kapattım, açtım. Bir adet Note 8, 2 Farklı note 8 Pro ve bir adet masa üstü, bir adet de laptop olmak üzere bir sürü farklı cihaza bağladım. Fakat ses her zaman bass'lardan ırak, tiz ve cırtlak bir şekilde geliyor. Kulaklıkları sıfırlamayı, bağlantılarını kesip yeniden bağlanmayı denedim fakat değişen hiç bir şey olmadı.

Videolarda belirtilen gibi ses seviyesi inanılmaz yüksek, son seviyeye bir kez çıkarmak gibi bir hata yaptım, inanılmaz rahatsız edici. Fakat bu ses yüksekliğinin yanı sıra ses sanki yankılanıyormuş gibi ve bass olmadan çıkıyor. Bildiğiniz kafamın içini deliyor ve 3-4 parça sonra baş ağrısı yapmaya başlıyor. Bildiğiniz üst geçitlerde 20 liraya satılan ucuz kulaklıklar gibi. Ekolayzer ile bass yükselttiğimde sesler sadece boğuluyor, basstan yine eser yok.

Kulak içi olduğu için gerek kulak kepçesine gelen silikonlarını, gerekse kulak içine giren silikonları tam kulağıma göre olan boyutlarını takarak kullandım. Hatta ne kadar doğrudur bilemem ama bazı kişiler kulaklık aldıktan sonra belirli sürelerde bazı sesleri açık bırakarak kulaklığın tam ayarını aldığını belirtmiş, onu bile yaptım. Burn-in diye adlandırılıyor yanılmıyorsam. 1 hafta kullanayım belki düzelir dedim fakat hala aynı tas aynı hamam.

Sizce bu ürüne ne yapabilirim, şu anda 14 günü doldu dolacak, fatura vermediler. Elimde tek olan şey karttan çektirilen hesap bakiyesi, onda da ücreti tahsil eden yer cepport diye bir yer olarak gözüküyor.

Ürünü geri götürüp iade etmek mantıklı mı? Veya ürünü iade alırlar mı? Sonuçta kulaklık ve hijyen bakımından ne kadar temizleseniz bile gri bölgede kalan bir ürün kolu. Veyahut bu ürüne yazılım yoluyla veya herhangi bir yol ile ses kalitesini düzeltmenin bir yolu var mı? Düşüncelerinizi paylaşmaktan lütfen çekinmeyin.
 

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Dostlar hepinize öncelikle selamlar.

Geçen aylarda tam kablosuz kulak içi kulaklık arayışına girmiştim. Gerek telefon, gerekse mi band ve evde termometresinden tartısına kadar bir sürü ürününü kullandığım ve daha önce air dots kullandığım için bu sefer de tercihim Xiaomi tarafında oldu. Oldu olmasına fakat, bu sefer aldığım Redmi buds 3 lite modelinin ses kalitesinden hiç memnun değilim. Bu acaba benim denediğim kaynak cihazlardan mı kaynaklanıyordur, yoksa satın aldığım üründe bir replika veyahut arıza gibi bir durum olması söz konusu olabilir mi?

Biraz sorunu özetlemek istiyorum; sorun kulaklıkların bağlantısında, şarjında veyahut malzeme kalitesinde değil. Ürünü 21.05.22 tarihinde İstanbul Beylikdüzünde bulunan Marmara Park'ta girişte olan Mi Store'dan 449₺'ya satın aldım. O anda fiyat araştırması yapmadım ve açıkçası 40-50₺ farkı çok görmedim. Satın alırken sorumlu arkadaş bana kasada bir sorun olduğunu ve fatura veremeyeceklerini söyledi. Bunun için e-mail adresimi isteyerek 1 hafta içerisinde bu adrese faturamın gönderileceğini söyledi. Ve merak edenleriniz olursa, hayır ne bir fatura ne de bir bilgilendirme postası gelmedi.

Ürünü aldıktan sonra telefonumla bağlantısını sorunsuz şekilde yaptım ( Redmi Note 10 Pro). Fakat gerek Spotify, Youtube, Youtube Music, Deezer hatta FLAC parçalar bile bulup dinlesem bile kulaklığın sesi inanılmaz derecede, tabiri caizse "Cırtlak" bir şekilde çıkıyor. İzlediğim bir kaç inceleme videosunda bass konusunda çoğu kişi güzel şeyler söylemişler. Fakat kulaklıkta bass bildiğiniz yok.

Telefondan kaynaklanan sorundur diyerek gerek Dolby'i kapattım, açtım. Bir adet Note 8, 2 Farklı note 8 Pro ve bir adet masa üstü, bir adet de laptop olmak üzere bir sürü farklı cihaza bağladım. Fakat ses her zaman bass'lardan ırak, tiz ve cırtlak bir şekilde geliyor. Kulaklıkları sıfırlamayı, bağlantılarını kesip yeniden bağlanmayı denedim fakat değişen hiç bir şey olmadı.

Videolarda belirtilen gibi ses seviyesi inanılmaz yüksek, son seviyeye bir kez çıkarmak gibi bir hata yaptım, inanılmaz rahatsız edici. Fakat bu ses yüksekliğinin yanı sıra ses sanki yankılanıyormuş gibi ve bass olmadan çıkıyor. Bildiğiniz kafamın içini deliyor ve 3-4 parça sonra baş ağrısı yapmaya başlıyor. Bildiğiniz üst geçitlerde 20 liraya satılan ucuz kulaklıklar gibi. Ekolayzer ile bass yükselttiğimde sesler sadece boğuluyor, basstan yine eser yok.

Kulak içi olduğu için gerek kulak kepçesine gelen silikonlarını, gerekse kulak içine giren silikonları tam kulağıma göre olan boyutlarını takarak kullandım. Hatta ne kadar doğrudur bilemem ama bazı kişiler kulaklık aldıktan sonra belirli sürelerde bazı sesleri açık bırakarak kulaklığın tam ayarını aldığını belirtmiş, onu bile yaptım. Burn-in diye adlandırılıyor yanılmıyorsam. 1 hafta kullanayım belki düzelir dedim fakat hala aynı tas aynı hamam.

Sizce bu ürüne ne yapabilirim, şu anda 14 günü doldu dolacak, fatura vermediler. Elimde tek olan şey karttan çektirilen hesap bakiyesi, onda da ücreti tahsil eden yer cepport diye bir yer olarak gözüküyor.

Ürünü geri götürüp iade etmek mantıklı mı? Veya ürünü iade alırlar mı? Sonuçta kulaklık ve hijyen bakımından ne kadar temizleseniz bile gri bölgede kalan bir ürün kolu. Veyahut bu ürüne yazılım yoluyla veya herhangi bir yol ile ses kalitesini düzeltmenin bir yolu var mı? Düşüncelerinizi paylaşmaktan lütfen çekinmeyin.

Merhaba hocam öncelikle faturayı talep etmeniz durumunda size kağıt yada mail yolu ile vereceklerdir fatura detayına takılmayın, almış olduğunuz kulaklığı araştırmayıp kullanan kişilerin yorumlarına bakmadan aldığınız için bence hatalısınız. Kulaklık hijyen ürünü olduğu için iade edemezsiniz, mağazaya gidip sorununuzu dile getirin mağaza personeli size servis incelesin diyecektir, servisin ürünü incelemesi sonrası net cevabınızı alırsınız, eğer ki ürün de sorun yoksa ürünü iade edemezsiniz.
 
Üst Alt