Yardım redmi 5 plus şarjım %50 de takılı kaldı

safari79

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
ali
Cihazım
redmi 5plus
Yaş
45
Konum
manisa
Katılım
26 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
telefonumu alalı 1 ay oldu bi gece otomatik güncellenmiş o günden beri şarjım%50 de sabit ne yaptıysam düzeltemedim. HARD format attım miui 10 a güncelledim. Lütfen yardım edermisiniz
 

safari79

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
ali
Cihazım
redmi 5plus
Yaş
45
Konum
manisa
Katılım
26 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ne güzel hocam hiç bitmeyen şarjınız var :D

keşke öyle olsa . Ne kadar şarjım kaldığını bilmediğimden strese girip normalde günü rahat çıkaran telefonumu sürekli şarja takıyorum. Yardımcı olabilecek yokmu ?
 
Oyla:

ülgen

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
furkan
Cihazım
redmi 5 plus
Konum
samsun
Katılım
6 Aralık 2017
Konular
29
Mesajlar
472
Tepkime puanı
234
Puanları
58
Önce telefonu sıfırlayın.Sorun çözülmezse garantisivarsa garantiye yollayın.Garanti yoksa gidip müzik aletleri satan yerlerden gitar çalmak için olan penalar var onlardan alın.Telefonun alt kasadan takıp açın batarya konektörünü çıkartıp yarım saat bekleyin sonra takıp telefonu açın sorun çözülür.
 
Oyla:

safari79

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
ali
Cihazım
redmi 5plus
Yaş
45
Konum
manisa
Katılım
26 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Önce telefonu sıfırlayın.Sorun çözülmezse garantisivarsa garantiye yollayın.Garanti yoksa gidip müzik aletleri satan yerlerden gitar çalmak için olan penalar var onlardan alın.Telefonun alt kasadan takıp açın batarya konektörünü çıkartıp yarım saat bekleyin sonra takıp telefonu açın sorun çözülür.
hocam 3-5 kere sıfırladım telefonu. hard format attım. bunun üstüne zaten 2-3 kere yazılım güncellemesi geldi hem miui güncellemesi android güncellemesi ama yine de düzelmedi. telefonun garantisi var ama bunun yazılımsal olduğunu düşündüğüm için garantiye gidip gelme sürecini beklemek istemiyorum. ithalat garantili olduğundan ilgileneceklerinide sanmıyorum.
 
Oyla:

ülgen

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
furkan
Cihazım
redmi 5 plus
Konum
samsun
Katılım
6 Aralık 2017
Konular
29
Mesajlar
472
Tepkime puanı
234
Puanları
58
hocam 3-5 kere sıfırladım telefonu. hard format attım. bunun üstüne zaten 2-3 kere yazılım güncellemesi geldi hem miui güncellemesi android güncellemesi ama yine de düzelmedi. telefonun garantisi var ama bunun yazılımsal olduğunu düşündüğüm için garantiye gidip gelme sürecini beklemek istemiyorum. ithalat garantili olduğundan ilgileneceklerinide sanmıyorum.
O zaman en son dediğim yöntemi uygulayın
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
hocam 3-5 kere sıfırladım telefonu. hard format attım. bunun üstüne zaten 2-3 kere yazılım güncellemesi geldi hem miui güncellemesi android güncellemesi ama yine de düzelmedi. telefonun garantisi var ama bunun yazılımsal olduğunu düşündüğüm için garantiye gidip gelme sürecini beklemek istemiyorum. ithalat garantili olduğundan ilgileneceklerinide sanmıyorum.
Hard formatı nasıl attınız?

ülgen cihazın kapağı açıldığında cihaz garanti dışı kalacaktır ve sorunun donanımsal olması durumunda arkadaşımız ciddi anlamda mağdur olabilir...
 
Oyla:

safari79

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
ali
Cihazım
redmi 5plus
Yaş
45
Konum
manisa
Katılım
26 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
hocamhard formattan kastım power+ses açma tuşuyla factory reset yaptım. zaten başka seçenek yok. cache filan yok ..
 
Oyla:

ülgen

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
furkan
Cihazım
redmi 5 plus
Konum
samsun
Katılım
6 Aralık 2017
Konular
29
Mesajlar
472
Tepkime puanı
234
Puanları
58
Hard formatı nasıl attınız?

ülgen cihazın kapağı açıldığında cihaz garanti dışı kalacaktır ve sorunun donanımsal olması durumunda arkadaşımız ciddi anlamda mağdur olabilir...
Arkadaş ithalatçı garantiye güvenmiyorum dedi.Ondan o tavsiyesi verdim.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
hocamhard formattan kastım power+ses açma tuşuyla factory reset yaptım. zaten başka seçenek yok. cache filan yok ..

Bootloader kilidiniz açık değilse öncelikle kilidini açın ve fastboot ile "wipe all" seçeneğini seçerek rom yüklemesi yapın hocam. Bahsettiğiniz menüden yapılan sıfırlama cihazı tam anlamıyla temizlemeyebiliyor.

Arkadaş ithalatçı garantiye güvenmiyorum dedi.Ondan o tavsiyesi verdim.
Hocam anlıyorum fakat sorunun donanımsal olma ihtimali var ve ilerleyen dönemlerde daha büyük sıkıntılar olması halinde arkadaşımız her ne kadar güvenmiyor olsa dahi garantiye baş vurması gerekebilir.
 
Oyla:
Üst Alt