Yardım Qcy T1 Pro Şarjı Hemen Bitiyor

han.zekeriya

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Zekeriya
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Pilot
Yaş
22
Konum
Yıldırım/Bursa
Katılım
25 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Beta v9.6.0.0
Telefon Modeli
Redmi Note 9S
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Sayın MIUI Türkiye yetkilileri,

22.06.2020 tarihinde sipariş etmiş olduğum QCY T1 PRO kulaklığım dün sabah elime ulaştı ama ne yazık ki şarj süresinde sıkıntı var yani kutuda şarj oluyor tamamen telefonuma bağlıyorum %100 gözüküyor ama 1 saat geçmeden şarjı bitip kapanıyor oysaki ürün özelliklerinide 2-3 saat müzik dinleme yazıyor benden kaynaklanan bir sıkıntı mı var yoksa üretim hatası mıdır bu.
Kutuyla 4 defa şarj ettim ve kutunu sadece 1 ışığı söndü normalde kulaklığın şarjının 3 saat gidip 4 5 defa kutuyla şarj edebilmemiz gerekirken bende 1 saatlik sürelerle 15 defa falan şarj olacak herhalde ve bu benim için çok büyük bir sıkıntı.
Ürün elime geldiğinde ne kutuda şarj vardı nede kulaklıklarda 2 side 0 şarjdı.

Bu konuda bana yardımcı olmanızı istiyorum iade değişim vs ne gerekiyorsa yapmanızı arz ediyorum.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.584
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.098
Puanları
438
Hayır, kulaklığın bu şekilde olmaması gerekli hocam, bir sıkıntı var gibi görünüyor. Size özel mesaj ile ücretsiz gönderim sağlayabileceğiniz kargo kodunu iletiyorum. Kargo içerisine sipariş numaranızı ve yaşadığınız sorunu özetleyen bir not ekleyerek geri gönderebilir misiniz? İlgili birimdeki arkadaşlarımız kulaklığı inceledikten sonra size ulaşarak bilgi versinler. Talebiniz doğrultusunda iade, değişim ya da onarımı derhal gerçekleştirelim.
 
Oyla:

han.zekeriya

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Zekeriya
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Pilot
Yaş
22
Konum
Yıldırım/Bursa
Katılım
25 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hayır, kulaklığın bu şekilde olmaması gerekli hocam, bir sıkıntı var gibi görünüyor. Size özel mesaj ile ücretsiz gönderim sağlayabileceğiniz kargo kodunu iletiyorum. Kargo içerisine sipariş numaranızı ve yaşadığınız sorunu özetleyen bir not ekleyerek geri gönderebilir misiniz? İlgili birimdeki arkadaşlarımız kulaklığı inceledikten sonra size ulaşarak bilgi versinler. Talebiniz doğrultusunda iade, değişim ya da onarımı derhal gerçekleştirelim.

Geri dönüşünüz için teşekkürler yarın göndermeye çalışacağım inşallah.
 
Oyla:

han.zekeriya

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Zekeriya
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Pilot
Yaş
22
Konum
Yıldırım/Bursa
Katılım
25 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Hayır, kulaklığın bu şekilde olmaması gerekli hocam, bir sıkıntı var gibi görünüyor. Size özel mesaj ile ücretsiz gönderim sağlayabileceğiniz kargo kodunu iletiyorum. Kargo içerisine sipariş numaranızı ve yaşadığınız sorunu özetleyen bir not ekleyerek geri gönderebilir misiniz? İlgili birimdeki arkadaşlarımız kulaklığı inceledikten sonra size ulaşarak bilgi versinler. Talebiniz doğrultusunda iade, değişim ya da onarımı derhal gerçekleştirelim.

İyi akşamlar, şey diycektim ya bu kulaklığı kullandıkça kullanım süresi artmaya başladı ilk geldiği zaman şarjlar tamamen süzülmüştü veya öyle gönderiliyor(buna cevap verirseniz sevinirim gönderilirken kutuda normalde şarj oluyor mu? ) sonra şarja taktım kulaklık da kutuda şarj oldu kulaklığı aldım ilk kullandığımda şarj 30dk-1saat arası bir şey gitti sona tekrar kutıya koyup şarj ettim kullandığımda ise sürede artış vardı 1 - 1.30 saat idare etti tekrar şarj ettikten sonra tek bağladım sağı ayrı solu ayrı cihaza sağ 2.30 saat sol da 3 saat civarı çalıştı ve son olarak tekrar şarj edip ikisini birlikte bağladım bu sefer ise 1.30 - 2 saat kullanabildim ve bittikten sonra şarj ettim ve kutunun şarjı yarıya inmişti normaldr bende t1c vardı yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum onda 3 - 4 saat kullanıp kutuyla 4 - 5 defa şarj edebiliyordum son zamanlara doğru 3 - 4 defaya düşmüştü benim için de makul olan değerler t1c deki ben model yükseltmek için prosunu alayım dedim daha iyi beklentiler içerisine girdim ama böyle olması beni gerçekten üzdü ben pazartesiye kadar bu ürünü deneyimleyip öyle göndermek için karar vermeknistiyoruö eğer kullanım süresi böyle artış gösterip normal değerlerine gelirse göndermem ama bu şekilde devam ederse sizinle iletişime geçerim. Sizin bu konuda yorumunuz nedir düzelir mi ve benim ne zamana kadar garantim var bu ürünü sorun çıkarması durumunda size kaç ay içerisinde gönderebilirim veya yıl.

Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın hakkınızı helal edin.
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.237
Mesajlar
9.719
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.611
Puanları
438
İyi akşamlar, şey diycektim ya bu kulaklığı kullandıkça kullanım süresi artmaya başladı ilk geldiği zaman şarjlar tamamen süzülmüştü veya öyle gönderiliyor(buna cevap verirseniz sevinirim gönderilirken kutuda normalde şarj oluyor mu? ) sonra şarja taktım kulaklık da kutuda şarj oldu kulaklığı aldım ilk kullandığımda şarj 30dk-1saat arası bir şey gitti sona tekrar kutıya koyup şarj ettim kullandığımda ise sürede artış vardı 1 - 1.30 saat idare etti tekrar şarj ettikten sonra tek bağladım sağı ayrı solu ayrı cihaza sağ 2.30 saat sol da 3 saat civarı çalıştı ve son olarak tekrar şarj edip ikisini birlikte bağladım bu sefer ise 1.30 - 2 saat kullanabildim ve bittikten sonra şarj ettim ve kutunun şarjı yarıya inmişti normaldr bende t1c vardı yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum onda 3 - 4 saat kullanıp kutuyla 4 - 5 defa şarj edebiliyordum son zamanlara doğru 3 - 4 defaya düşmüştü benim için de makul olan değerler t1c deki ben model yükseltmek için prosunu alayım dedim daha iyi beklentiler içerisine girdim ama böyle olması beni gerçekten üzdü ben pazartesiye kadar bu ürünü deneyimleyip öyle göndermek için karar vermeknistiyoruö eğer kullanım süresi böyle artış gösterip normal değerlerine gelirse göndermem ama bu şekilde devam ederse sizinle iletişime geçerim. Sizin bu konuda yorumunuz nedir düzelir mi ve benim ne zamana kadar garantim var bu ürünü sorun çıkarması durumunda size kaç ay içerisinde gönderebilirim veya yıl.

Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın hakkınızı helal edin.


15 Gün içinde iade değişim için ulaşabilirsiniz. Garantiniz ise 2 Yıldır
 
Oyla:

han.zekeriya

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Zekeriya
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Pilot
Yaş
22
Konum
Yıldırım/Bursa
Katılım
25 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
15 Gün içinde iade değişim için ulaşabilirsiniz. Garantiniz ise 2 Yıldır
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim,
Diğer sorduğum ve tavsiyenizi istediğim şeylere de (az önce cevapkadığınız yazının içimdeki sorular) cevap verseniz sevinirdim ve yeni bir soru daha sormak istiyorum 2 yıl içerisinde garantiye yolladığımda üründen kaynaklanan ve yapamıyacağınız bir sorun varsa değişim oluyor mu
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.237
Mesajlar
9.719
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.611
Puanları
438
Batarya telefonlarda da olduğu gibi bir miktar şarj ile üretimden çıkar. Belirli süre kullanılmadığında şarjın sıfır olması normal bir durumdur. Bu durumlarda bir kaç kez dolum boşalım olması ürünün normal performansa gelmesine yardımcı olacaktır. Yani şuan yaşadığınız durum normal görünüyor.

Son sorunuza ise; Ürünü eğer yapamazsak varsa aynı model ile değişim yoksa bir üst model ile yine yoksa ücret iadesi ile müşterilerimize yardımcı oluyoruz.
 
Oyla:

han.zekeriya

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Zekeriya
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Pilot
Yaş
22
Konum
Yıldırım/Bursa
Katılım
25 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Batarya telefonlarda da olduğu gibi bir miktar şarj ile üretimden çıkar. Belirli süre kullanılmadığında şarjın sıfır olması normal bir durumdur. Bu durumlarda bir kaç kez dolum boşalım olması ürünün normal performansa gelmesine yardımcı olacaktır. Yani şuan yaşadığınız durum normal görünüyor.

Son sorunuza ise; Ürünü eğer yapamazsak varsa aynı model ile değişim yoksa bir üst model ile yine yoksa ücret iadesi ile müşterilerimize yardımcı oluyoruz.
Gerçekten sizi tercih ettiğim için bir kez daha memnun oldum çok ilgili kişilersiniz inşallah sıkıntı çıkmaz ve yollamak zorunda kalmam
 
Oyla:
Üst Alt