- Adım
- PixelPianist
- Cihazım
- Redmi Note 10S
- Yaş
- 25
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 16 Temmuz 2024
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 18
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
En baştan anlatmam gerekirse, telefonda ROM ve root işlerine girmeden önce böyle bir sorun yoktu. Sonra custom ROM falan yükledim, root yükledim falan. Son 1-1.5 aydır da Play Store'da ödeme sorunu yaşıyorum. Bununla ilgili olabileceği söylendi. Play Store ayarlar hakkında kısmına girdim, kontrol ettim ve 'cihaz sertifikalı değil' diyor. GSF kodu ile kaydettirdim, Play Store güncellemeleri ve verileri temizleyip girip baktım, yine aynı. Kutudan çıkan ROM lazımdır diye TR ROM yükledim, yine aynı. Google ile iletişime geçtim, 'uzman ekip bekleniyor' diyordu en son. Xiaomi teknik desteği arayıp sordum, onlar da pek hakim değildi duruma. Ben ek olarak sordum, bunlardan ( Custom ROM ve root ) olur mu diye, 'olur' dediler ve teknik desteğin de yardımcı olamayacağını söylediler. Şimdi şunları merak ediyorum: Bunun custom ROM ve root ile alakası var mı? Ve bu sorunu çözmek için ne yapabilirim?
Skorpi
H.kadioglu
Hocam, bu sorun için uzaktan destek yapabilir misiniz, ya da uzaktan destek olacak bir durum yok mu?
Skorpi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
H.kadioglu
Hocam, bu sorun için uzaktan destek yapabilir misiniz, ya da uzaktan destek olacak bir durum yok mu?
Son düzenleme: