Yardım Note 9 pro garanti süreci

sait1954

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Sait
Cihazım
Xiaomi note 9 p
Meslek
Öğrenci
Konum
Adana
Katılım
11 Ağustos 2020
Konular
5
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar. Salı günü yaklaşık 3 aylık cihazımı kargo ile Evofone ye yollamayı düşünüyorum. Cihazımın belli başlı sıkıntıları var ;
1-Ghost screen oluştu.
2 Cihaz ana ekranda dahi sürekli kasıyor. 2 güne bir yeniden başlatıyorum kendine geliyor fakat 1 gün sonra tekrar aşırı kasmaya başlıyor.
3-Ekran döndürme 15 20 dakika kullandıktan sonra takılı kalıyor.
4-WhatsApp arka kamera flaş ile fotoğraf çekince ekran bembeyaz hale geliyor.
5- Google play de bazı uygulamalar inmiyor hata veriyor.

Özellikle kasma konusu telefonu kullanılamaz hale getirmeye başladı. Cihazın ayıplı olduğunu düşünüyorum ve değişim deneyeceğim. Bildiğim kadarıyla 6 ay içerisinde çıkan ayıplardan satıcı sorumlu ve benim iade isteme hakkım var. 14 gün sürecinin sadece hikaye olduğunu düşünüyorum.

Bu süreçte bana tavsiyeleriniz var mı değişim için şansımı denerken şikayet formuna şunu da ekle diyeceğiniz şeyler varsa bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada cihazı hepsiburada üzerinden bittibitiyor adlı satıcıdan aldım. Cihaz global sürüm olarak geldi.
 

sait1954

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Sait
Cihazım
Xiaomi note 9 p
Meslek
Öğrenci
Konum
Adana
Katılım
11 Ağustos 2020
Konular
5
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #2
Up
 
Oyla:

benibilenbilir

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Starkist
Cihazım
note 9 pro
Konum
türkiye
Katılım
29 Eylül 2020
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba,ben bekle derim,eğer sıkıntı olursa başka yollara başvurursun, sonuçta garantili cihaz,cihazda sıkıntı var belli, fabrikasyon hatası büyük ihtimal,ben de aynı yerden aynı satıcıdan aldım, elhamdülillah hiçbir sorunum da yok,128 GB olanı kullanıyorum.
 
Oyla:
Üst Alt