- Adım
- Sait
- Cihazım
- Xiaomi note 9 p
- Meslek
- Öğrenci
- Konum
- Adana
- Katılım
- 11 Ağustos 2020
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Mesaj içerisinde yer alan resimde kullanılan uygunsuz dil nedeni ile kullanıcı uyarı cezası ile cezalandırılmıştır.
3 aylık cihazımı görselde olan şikayetler ile yolladım evofone teknik servise. Yazılı,sözlü ve mail yolu ile onarım istemediğimi arıza raporu ile beraber değişim/iade istediğimi belirttim. cihaz 8 gün serviste kaldı ve şaka gibi hem ekran hem ana kart değişmiş. Ayıplı bir cihaz olduğu ortada durduk yere anakart mı değişir ? 3 aylık cihaz açıldı parça değişti değeri bile düştü belki satmak istesem. Talebim dışı yapılan işleme karşı tüketici hakem heyetine gitmek istiyorum ve ücret iademi alacağım. Nasıl bir Yol izlemem lazım ?