- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.620
- Tepkime puanı
- 2.130
- Puanları
- 188
Xiaomi 17Anladım hocalarım peki bu cihaza yakin performansta ne onerirsiniz?
Xiaomi 17Anladım hocalarım peki bu cihaza yakin performansta ne onerirsiniz?
Öyle hocam kapalı kutu cihaz bile 2 elden uygun oluyor hattaHocam oranım insanı fiyat oldurmeyi sevmiyor ordaki mesele kaçak piyasası ordan başlıyor zatencihaz sizin o tarafa çok ucuza geliyor sorun bu malesef İstanbul'da olsanız daha yükseğe rahatça satardiniz
15 ultra uzun zaman kullandım tek sıkıntım şarj dı onun dışında ciddi anlamda uzun ömürlü kullanılır hocam maximum performans ürünü17 değilde aslında 15 ultra düşünüyorum küçük ekran kullanamiyorum garip geliyor
Hocam kıyası 17 ultra ile yapabilirsiniz şuan 17 ultra kullanıyorum 15 ile nerdeyse aynısı hatta gece çekimlerinde 15 bana göre daha iyiydi15 ultranin kamerası 14 ultradan ne kadar iyi acaba yada şöyle sormak isterim zoom performansı nasıldı?