Yardım Mobil Veri Sorunu Hk.

sery

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serhan
Cihazım
note 8 pro
Yaş
30
Konum
ankara
Katılım
23 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
5 Aydır sorunsuz kullandığım note 8 pro telefonumda son güncellemeyi aldıktan sonra mobil verim açık olmasına rağmen internet kullanılamıyor telefonu yeniden başlatıyorum maks. 10 dakika kullanabiliyorum sonrasında tekrardan veri kesintisi olmaktadır türk telekom müşteri temsilcisiyle konuştum simle alakalı bir sıkıntı göremediğini söyledi. Konu hakkında bilgisi olan varmıdır ?
 

OnurG

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Redmi Note 7
Konum
Türkiye
Katılım
9 Aralık 2017
Konular
33
Mesajlar
388
Tepkime puanı
129
Puanları
58
5 Aydır sorunsuz kullandığım note 8 pro telefonumda son güncellemeyi aldıktan sonra mobil verim açık olmasına rağmen internet kullanılamıyor telefonu yeniden başlatıyorum maks. 10 dakika kullanabiliyorum sonrasında tekrardan veri kesintisi olmaktadır türk telekom müşteri temsilcisiyle konuştum simle alakalı bir sıkıntı göremediğini söyledi. Konu hakkında bilgisi olan varmıdır ?
Simlerin yerini değiştirip deneyin ya da sim karti ayarlari kisminda otomatik şebeke bulmayi kapatıp manuel olarak tt i seçin

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

sery

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Serhan
Cihazım
note 8 pro
Yaş
30
Konum
ankara
Katılım
23 Haziran 2020
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Teşekkür ederim ilginize, sizin dediğinizi yaptım birde tercih edilen ağ türünü 3G olarak değiştirdim şimdilik sorun görünmüyor çok teşekkürler :)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

kera706

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Karim
Cihazım
Xiaomi Redmi
Konum
Bakı
Katılım
22 Aralık 2019
Konular
54
Mesajlar
1.628
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.438
Puanları
138
5 Aydır sorunsuz kullandığım note 8 pro telefonumda son güncellemeyi aldıktan sonra mobil verim açık olmasına rağmen internet kullanılamıyor telefonu yeniden başlatıyorum maks. 10 dakika kullanabiliyorum sonrasında tekrardan veri kesintisi olmaktadır türk telekom müşteri temsilcisiyle konuştum simle alakalı bir sıkıntı göremediğini söyledi. Konu hakkında bilgisi olan varmıdır ?
Fabrika ayarlarına geri dönüşüm yapın, çözülmez ise halihazırda yüklü olan sürümü indirin ve üç nokta üzerinden kurun. Güncelleme sonrası böyle sorunların olması olabilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet, OnurG arkadaşın söylediği gibi ikinci sim kart yuvasında birinci dalga güncelleme dağıtılan zaman mobil internet kullanımında sorunlar vardı, lakin ikinci dalga güncelleme geldiğinde bu sorunu fixledikleri söyleniyordu. Bir sim kart kullandığım için bir söz söyleye bilmiyorum. Ayrıca sim kartların yerini değiştiğinizde mi hesap ile bağlı sorunlar ola bilir.
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt