- Adım
- Gürkan
- Cihazım
- NOTE 9 PRO 128G
- Yaş
- 27
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 24 Haziran 2021
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba,
Sorunumdan ve yaşadığım süreçten bahsetmek istiyorum.
Telefonu yaklaşık 11 ay önce internet üzerinden satın aldım. Geçtiğimiz Cumartesi gününe kadar sorunsuz kullandım. Cumartesi sabahı uyku sersemiyken, üst bildirim sekmesini aşağı kaydırdığımda Mobil Veri kısmında "Kullanılamıyor" yazdığını hatırlıyorum. Ben de herhalde bi sorun var kendine geldin diye telefonu yeniden başlattım.
Fakat o telefon bir daha açılmadı. Açmak istediğimde MIUI ekranında kalmaktaydı. Defalarca yeniden başlattım ama durum aynı.
Ardından güç + ses açma tuşlarına basarak wipe data dedikleri işlemi denedim. Fakat bu yaptığım yöntem de sonuç vermedi.
İstanbulda Yetkili paragöz teknik servise gönderdim.
1. Yetkili Servis, telefonda oksitlenme olduğunu, bundan kaynaklı olarak içindeki bir çok parçanın zarar gördüğünü değişmesi gerektiğini aktardı. Kullanıcı hatası diyerek 1700 TL ücret talep etti. Üstelik oksitlenmeden kaynaklı işlemlerde ek ücretlerin çıkabileceği aktarıldı. Ben de telefonu işlem yaptırmadan geri aldım.
Ardından yine başka bir paragöz teknik servise verdim.
2. Yetkili servis telefonda oksitlenmeden söz etmedi. Telefonda eğrilik olduğunu iddia etti. Ben gözle göremiyordum bu eğriliği. Telefonu incelediklerinde eğrilikten kaynaklı olarak anakarta baskı olduğunu ve "EKRANIN" değişmesi gerektiğini söylediler ve eğrilik kullanıcı hatası diyerek 700 TL ücret talep etti. Ben de sorun madem eğrilikte ve anakarta baskı yapıyor zarar vermiş, neden sadece ekran değişimi istiyorsunuz dedim. Açıklamaları kafama yatmadığı telefonu işlem yaptırmadan geri aldım.
Şimdi bu problemi sizlerin desteği ile çözebiliyorsam çözmek istiyorum.
Yaptığım işlemler ( Çok bilgili olmadığımı söylemek istiyorum)
* Herhangi bir kilit açma işlemi gerçekleştirmedim.
* Wipe Data reset attım, olmadı.
* XiaoMiTool V2 programını kurdum. 2.5 GB'lık dosya indirdi. Bunu belirtilen yönlendirmelere göre yükledim, olmadı.
Desteğiniz için teşekkür ederim.
Sorunumdan ve yaşadığım süreçten bahsetmek istiyorum.
Telefonu yaklaşık 11 ay önce internet üzerinden satın aldım. Geçtiğimiz Cumartesi gününe kadar sorunsuz kullandım. Cumartesi sabahı uyku sersemiyken, üst bildirim sekmesini aşağı kaydırdığımda Mobil Veri kısmında "Kullanılamıyor" yazdığını hatırlıyorum. Ben de herhalde bi sorun var kendine geldin diye telefonu yeniden başlattım.
Fakat o telefon bir daha açılmadı. Açmak istediğimde MIUI ekranında kalmaktaydı. Defalarca yeniden başlattım ama durum aynı.
Ardından güç + ses açma tuşlarına basarak wipe data dedikleri işlemi denedim. Fakat bu yaptığım yöntem de sonuç vermedi.
İstanbulda Yetkili paragöz teknik servise gönderdim.
1. Yetkili Servis, telefonda oksitlenme olduğunu, bundan kaynaklı olarak içindeki bir çok parçanın zarar gördüğünü değişmesi gerektiğini aktardı. Kullanıcı hatası diyerek 1700 TL ücret talep etti. Üstelik oksitlenmeden kaynaklı işlemlerde ek ücretlerin çıkabileceği aktarıldı. Ben de telefonu işlem yaptırmadan geri aldım.
Ardından yine başka bir paragöz teknik servise verdim.
2. Yetkili servis telefonda oksitlenmeden söz etmedi. Telefonda eğrilik olduğunu iddia etti. Ben gözle göremiyordum bu eğriliği. Telefonu incelediklerinde eğrilikten kaynaklı olarak anakarta baskı olduğunu ve "EKRANIN" değişmesi gerektiğini söylediler ve eğrilik kullanıcı hatası diyerek 700 TL ücret talep etti. Ben de sorun madem eğrilikte ve anakarta baskı yapıyor zarar vermiş, neden sadece ekran değişimi istiyorsunuz dedim. Açıklamaları kafama yatmadığı telefonu işlem yaptırmadan geri aldım.
Şimdi bu problemi sizlerin desteği ile çözebiliyorsam çözmek istiyorum.
Yaptığım işlemler ( Çok bilgili olmadığımı söylemek istiyorum)
* Herhangi bir kilit açma işlemi gerçekleştirmedim.
* Wipe Data reset attım, olmadı.
* XiaoMiTool V2 programını kurdum. 2.5 GB'lık dosya indirdi. Bunu belirtilen yönlendirmelere göre yükledim, olmadı.
Desteğiniz için teşekkür ederim.