Soru Miui 9 9.6.1.0? (Mi5)

mvsyrsln

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
110
Beğeniler
13
Puanları
Adım
veli
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
22
Katılım
25 Eylül 2017
#1
Merhabalar, bu akşam 1.4gb boyutunda bir Oreo güncellemesi geldi. Güncelledim ama değişen pek bir şey göremedim. Boyutu da yüksek olunca merak ettim açıkçası, neler değişti?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Nnbb

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Acemi Üye
Mesajlar
5
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Nnn
Cihazım
Mi 5
Yaş
28
Katılım
16 Ocak 2017
#2
bana da geldi ama yüzde 96 sularını gösterdikten sonra geri başa sarıp durdu. telefonum mi 5. bilgisi olan var mı
 

Mertal

Eski Mkalkan21 :)
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 Plus
Katılım
3 Mayıs 2017
#4
bana da geldi ama yüzde 96 sularını gösterdikten sonra geri başa sarıp durdu. telefonum mi 5. bilgisi olan var mı
Şuan resmi sitede mi 5 için 9.5.5.0 sürümü mevcut. Size gelen güncelleme henüz resmi sitede bulunmuyor.
Yani indirip güncelleyiciden kurun diyecektim öyle bir şansınız da yok şimdilik.
İnternet bağlantınız ile alakalı bir sorun da olabilir. Farklı bir internet bağlantısıyla indirmeyi deneyebilirsiniz. Veya biraz bekleyin resmi sitede yayınlanana kadar ordan indirirsiniz :)

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Nnbb

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Acemi Üye
Mesajlar
5
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Nnn
Cihazım
Mi 5
Yaş
28
Katılım
16 Ocak 2017
#5
Şuan resmi sitede mi 5 için 9.5.5.0 sürümü mevcut. Size gelen güncelleme henüz resmi sitede bulunmuyor.
Yani indirip güncelleyiciden kurun diyecektim öyle bir şansınız da yok şimdilik.
İnternet bağlantınız ile alakalı bir sorun da olabilir. Farklı bir internet bağlantısıyla indirmeyi deneyebilirsiniz. Veya biraz bekleyin resmi sitede yayınlanana kadar ordan indirirsiniz :)

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
çok teşekkür ederim cevabınız için
 

ertan709

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
84
Beğeniler
23
Puanları
Adım
Ertan
Cihazım
Samsung core
Katılım
4 Mart 2017
#7
Bu sürüm şuan beta stabil olarak geçiyor her kullanıcıya gelmemesi normal ben kurdum gayet stabil eksisi yok artısı var diyebiliriz kurmak isteyenler aşağıda vereceğim linkdeki dosyayı indirip güncelleyici üzerinden geçiş yapabilirler.

Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mvsyrsln

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
110
Beğeniler
13
Puanları
Adım
veli
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
22
Katılım
25 Eylül 2017
#8
Ee peki değişenler ne? Benim soruma kimse cevap vermemiş. :)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ertan709

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
84
Beğeniler
23
Puanları
Adım
Ertan
Cihazım
Samsung core
Katılım
4 Mart 2017
#9
Kamera yeni sürüme güncellenmiş hocam başka da gözüme çarpan bir değişiklik göremedim çok da değişen bir şey yok açıkçası.


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mvsyrsln

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
110
Beğeniler
13
Puanları
Adım
veli
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
22
Katılım
25 Eylül 2017
#10
Kamera yeni sürüme güncellenmiş hocam başka da gözüme çarpan bir değişiklik göremedim çok da değişen bir şey yok açıkçası.


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolun hocam cevap için. Benim gözüme çarpan da ana ekran bildirim belirtmeleri renklenmiş. Ayarlarda telefon hakkında altına güvenlik filan bi şey gelmiş Play Store ile ilgili. Bir de klavyede emojiler değişmiş. Bu kadar. :)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ertan709

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
84
Beğeniler
23
Puanları
Adım
Ertan
Cihazım
Samsung core
Katılım
4 Mart 2017
#12
Hoacam şarj durumunu nasıl daha uzun gidiyor mu pil?
Maalesef hocam şarjda bir değişiklik göremedim yine aynı sonuçlar dün 4 saat sonuç verdi çok zorlasam belki 5 saat ama yinede kötü bu sonuçlar önceki sürüm de de aşağı yukarı bu sonuçları alıyordum.


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Thelastsamurai

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
31
Beğeniler
6
Puanları
Adım
Berkay
Cihazım
Xaomi mi5
Katılım
9 Temmuz 2018
#13
Maalesef hocam şarjda bir değişiklik göremedim yine aynı sonuçlar dün 4 saat sonuç verdi çok zorlasam belki 5 saat ama yinede kötü bu sonuçlar önceki sürüm de de aşağı yukarı bu sonuçları alıyordum.


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam ben 4 saat ekran süresi akşam erik dalı oynayacağım :) :) benim pilin 100 den 0 a düşmesi maksimum 7 ekran süresi maksimum 2 saat sizce ne yapmalıyım batarya değişimi yapiyimmi
 

ertan709

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
84
Beğeniler
23
Puanları
Adım
Ertan
Cihazım
Samsung core
Katılım
4 Mart 2017
#14
Hocam ben 4 saat ekran süresi akşam erik dalı oynayacağım :) :) benim pilin 100 den 0 a düşmesi maksimum 7 ekran süresi maksimum 2 saat sizce ne yapmalıyım batarya değişimi yapiyimmi
Yeni sürüme temiz kurulum ile geçin hocam(şuan fastboot dosyası yok bekleyin biraz) yine aynı sonuçları alırsanız batarya değişimi şart 2 saat bende aldım ama mobil veri ve full parlaklık ile almıştım geçenlerde, ben bu resimdeki sonucu parlaklik yarıda ve wifi ile aldım.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Thelastsamurai

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
31
Beğeniler
6
Puanları
Adım
Berkay
Cihazım
Xaomi mi5
Katılım
9 Temmuz 2018
#15
Yeni sürüme temiz kurulum ile geçin hocam(şuan fastboot dosyası yok bekleyin biraz) yine aynı sonuçları alırsanız batarya değişimi şart 2 saat bende aldım ama mobil veri ve full parlaklık ile almıştım geçenlerde, ben bu resimdeki sonucu parlaklik yarıda ve wifi ile aldım.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam özel mesaja gelirmisiniz uzun biraz burada konu dışı olmasın
 

Shewky

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
28
Beğeniler
6
Puanları
Adım
Şevki Akdemi
Cihazım
Mi2
Yaş
27
Katılım
24 Ekim 2016
#16
En sağlam şarj süresini epicrom veriyor
Hocam ben 4 saat ekran süresi akşam erik dalı oynayacağım :) :) benim pilin 100 den 0 a düşmesi maksimum 7 ekran süresi maksimum 2 saat sizce ne yapmalıyım batarya değişimi yapiyimmi
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Çeto

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Çetin
Cihazım
Mi5
Yaş
42
Katılım
25 Kasım 2017
#17
Arkadaşlar, kamerada hızlı fotoğraf diye bir ayar vardı. Bu guncellemeden sonra bu ayar duruyor mu. Bi bakarmisiniz. Zira mi not3e de yeni güncelleme geldi ve bu özellik kayboldu. (Hızlı fotoğraf modu, ekran kapalıyken ses tuşuyla video veya resim çekmek. Bir nevi gizli kamara) eğer bu özellik gittiyse hiç güncelleme yapmayacağım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet kimse cevap vermeyince yükledim ve gördüm. İnsanın başına ne geliyorsa ya meraktan yada meraktan geliyor.
Maalesef hızlı fotoğraf modu gitti. Bu özelliği kullananlar dikkat etsin. Ben gittigini bileydim yuklemezdim. Eski versiyona sırf bunun için geri donecem
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

hipokratis

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Görkem
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Yaş
27
Katılım
17 Ekim 2016
#19
Arkadaşlar güncellemeden sonra sarjım 2-3 saat zor gidiyor bu sorunu yaşayan var mı?
 

hipokratis

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Görkem
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Yaş
27
Katılım
17 Ekim 2016
#21
Kullanımınıza bağlı açıkçası.
Çok şikayetci iseniz eski Rom'lara dönebilirsiniz.
Whatsapp bildirim problemi var bu sürümde hem.
Kullanımla alakalı aynı kullanımla güncellemeyi yapmadan 1 günü rahat çıkaran telefon şuan günde 3-4 kere sarj etmek zorunda kalıyorum. Eski roma nasıl dönebilirim
 

FireLife71

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Yunus Emre
Cihazım
Mi5 Prime
Katılım
6 Mart 2018
#22
Kullanımla alakalı aynı kullanımla güncellemeyi yapmadan 1 günü rahat çıkaran telefon şuan günde 3-4 kere sarj etmek zorunda kalıyorum. Eski roma nasıl dönebilirim
Cihazınızda Bootloader Kilidi açık ise Forum üzerinde konular mevcut inceleyip işlemleri yapabilirsiniz.
 

Alper08

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
43
Beğeniler
3
Puanları
Adım
Alper
Cihazım
Caspervia m1
Yaş
31
Katılım
18 Şubat 2017
#23
Merhaba arkadaslar, bu guncellemeyi bende yaptim, ama suan yazerken bile arka planda calisan uygulama dahi yokken bir iki sn gecikmeli yaziyor inanilmaz yavas gerisini siz düşünün ne onerirsiniz acaba ?
 

Mertal

Eski Mkalkan21 :)
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 Plus
Katılım
3 Mayıs 2017
#24
Merhaba arkadaslar, bu guncellemeyi bende yaptim, ama suan yazerken bile arka planda calisan uygulama dahi yokken bir iki sn gecikmeli yaziyor inanilmaz yavas gerisini siz düşünün ne onerirsiniz acaba ?
Güncelleme sonrası bazen sizde olan takılmalar olabiliyor.
Verilerinizi yedekleyip telefonu ayarlar > yedekle&sıfırla bölümünden fabrika ayarlarına çevirin. Muhtemelen sorununuz çözülmüş olacaktır :)

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Alper08

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
43
Beğeniler
3
Puanları
Adım
Alper
Cihazım
Caspervia m1
Yaş
31
Katılım
18 Şubat 2017
#25
Güncelleme sonrası bazen sizde olan takılmalar olabiliyor.
Verilerinizi yedekleyip telefonu ayarlar > yedekle&sıfırla bölümünden fabrika ayarlarına çevirin. Muhtemelen sorununuz çözülmüş olacaktır :)

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhana cevap verdiğiniz icin teşekkür ederim.fakat bende cift Whatsapp hesabi var her ikisinkde gmail e yedekliyorum ama cift oldugu icin yedeklemede sorun olur mu bilemedim, ayrıca forumda sifir kurulumdan bahsediliyor o mu daha iyi olur yoksa fabrika ayarlari mi?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt