Yardım MIUI 10.2.2.0 ve A.Oreo 8 Batarya Sorunu

BlaskalBanz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eyüp
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
IT
Konum
Bilecik
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Öncelikle merhabalar :) Kullanmakta olduğum cihaz Xiaomi Mi Note 3. Daha telefonu satın alalı 8~9 gün oluyor. Telefonu aldıktan 1 gün sonra sistem güncellemesi geldi. Bende "nasıl olsa sistem güncellemesi, cihaz daha iyi olur" diye, güncellemeyi attım. Ama maalesef ki batarya sorunları başladı. Şarj çok hızlı bitiyor ve cihaz 30 dereceden aşağıya inmiyor. Bende ne olduğunu anlamadım, bu yüzden MIUI 9'un en güncel s.ürümüne dönmek istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bilmiyor. Diğer konularda Android 8'e MIUI 9 yüklenmez gibi mesajlar okudum. MIUI 9 için Android 7'mi kurmam lazım ve nasıl kuracağım ? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum. İyi Forumlar :)
 

oknt

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Okan
Cihazım
Lg G3
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
12 Ağustos 2016
Konular
0
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bende miui9 ve android 7 den miui10 android 8 e geçiş yaptım. Başta bana da batarya süresi daha kısa gibi geldi ama sonra stabil hale geldi. Eskisi gibi ekran süresi alıyorum. Telefonu sıfırlamayı deneyin.
 
Oyla:

BlaskalBanz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eyüp
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
IT
Konum
Bilecik
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Şu an telefon teknik serviste. Gönderme kararı aldım artık. Benimde aklıma gelmişti Fabrika ayarlarını yaptım, olmadı. Wipe Data yaptım, olmadı. Baktım olacak gibi değil ve sadece Pilin hızlı bitmesi değil "aşırı ısınma" sorunuda vardı.
 
Son düzenleme:
Oyla:

oknt

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Okan
Cihazım
Lg G3
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
12 Ağustos 2016
Konular
0
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İyi yapmışsınız. Aşırı ısınma varsa o sıkıntı. Belki telefonu yenileyip teslim ederler daha güzel olur.
 
Oyla:

BlaskalBanz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eyüp
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
IT
Konum
Bilecik
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Ritzymis teknik servisi. Servisi araştırdım pek olumlu sonuçlar bulamadım. Umarım para iadesi en kotu urun değişimi yapsalar dua edicem. Aslında direk gidip Migros bayisinden almıştım Xiaomiyi bataryası yüksek diye. Kutunun üzerinde 4000mAh yazıyordu. Aldım ama cihaz elime 3500mAh geldi. Araştırdım, telefon gerçekten 3500mAh çıktı. Telefonu aldım sıfır şarj ile geldi. Şarja taktim cayır cayir yanıyordu. Cidden kandırılmışım. Bu yüzden para iadesi istiyorum. Olmazsa Tüketici haklarına başvurucam. Bu sebeblerden dolayı dava edebilirmiyim ?
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.152
Çözümler
37
Tepkime puanı
1.747
Puanları
188
Ritzymis teknik servisi. Servisi araştırdım pek olumlu sonuçlar bulamadım. Umarım para iadesi en kotu urun değişimi yapsalar dua edicem. Aslında direk gidip Migros bayisinden almıştım Xiaomiyi bataryası yüksek diye. Kutunun üzerinde 4000mAh yazıyordu. Aldım ama cihaz elime 3500mAh geldi. Araştırdım, telefon gerçekten 3500mAh çıktı. Telefonu aldım sıfır şarj ile geldi. Şarja taktim cayır cayir yanıyordu. Cidden kandırılmışım. Bu yüzden para iadesi istiyorum. Olmazsa Tüketici haklarına başvurucam. Bu sebeblerden dolayı dava edebilirmiyim ?

Migrosta satılan Xiaomi modellerini İdeal Seçim adındaki ithalatçı getiriyormuş... Daha önce bu ithalatçının adını "refurbished" ne demektir diye aratırken duymuştum. Yurtdışında iade edilen, garantiden yenilenen sorunlu cihazların toplanıp yeniden satılmasına refurbished deniyor ve bu ithalatçı genellikle bu tarz cihazları ucuza alıp yurtiçinde pahalıya satıyor. Pek çok sorunlu Samsung, Apple da ideal seçim marifeti diye duydum. Şimdi de Xiaomi'ye el atmış ama ideal seçim diye araştıran almayacağı için Migros gibi bir firma üzerinden satılıyormuş.

Migros'tan alınan cihazlarda bu kadar sorun olması hiç aklıma yatmıyordu ama bu ideal seçim olayını duyunca tüm taşlar yerine oturdu. Ben Migros'a müşteri şikayeti olarak bildirdim. Tavsiyem sizler de bildirin ve ideal seçimle çalışmayı bırakmadığı sürece Migros'tan Xiaomi almayın. O kadar para veriyoruz sonuçta 100-200 fazla olsun, sağlam olsun... Göz göre göre lades dememek lazım.

Bu mesajımı daha önce ekran parlaması olan Mi8'ler konusunda yazmıştım... Sadece lens değil pek çok farklı Mi8 sorunu da hep Migros daha doğrusu İdeal Seçim cihazlarında oluyor. Diğer mağazalardan alınan cihazlarda sorun çıkma olasılığı çok çok daha düşük.
 
Oyla:

BlaskalBanz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eyüp
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
IT
Konum
Bilecik
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Bilgi için çok teşekkür ederim. Dün iade talebi için servisle görüştüm. Umarım talebi onaylarlar. Bende paramı alabilirim. Bir daha Ritzyden cihaz satın almam.
 
Oyla:
Üst Alt