- Adım
- EMRE
- Cihazım
- ZTE
- Yaş
- 30
- Konum
- BURSA
- Katılım
- 13 Mart 2016
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Herkese merhabalar.
Bir süredir xiaomi ürünlerini memnuniyetle kullanıyorum fakat son zamanlarda bir sorun ile karşı karşıyayım.
Yaklaşık 6 ay önce MiBand satın almıştım. Şarjı, çalışması, verimliliği bakımından son derece memnun kaldım. Sonrasında uygulamadan olduğunu düşündüğüm bir sorun olan uyku ölçme sorunu ile karşılaştım fakat benim için çok gerekli olmadığı için önemsemedim. Sonrasında bir süreliğine (yaklaşık olarak 1 hafta) bilekliğimi şarjı %70 li durumlardayken çıkardım ve kutusuna koydum. Tekrar takmak için aldığımda telefonumun cihaza erişemediğini ve aynı zamanda mibandın şarj olmadığını gördüm. Yaklaşık olarak 2 aydır bileklik kapalı durumda ve sık sık denememe rağmen ne telefonum bilekliği görüyor ne de bileklik şarj oluyor. Satıcıma başvurduğumda ürün çipli olduğu için herhangi garantisi bulunmadığını uzun süre geçmiş olduğu için de değişim veya iade talebinde bulunamayacağımı söyledi. Bilekliğimi tekrar kullanabilmek istiyorum, herhangi bir tepki vermemesi durumuna olası bir çözüm bulabilir misiniz acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
Bir süredir xiaomi ürünlerini memnuniyetle kullanıyorum fakat son zamanlarda bir sorun ile karşı karşıyayım.
Yaklaşık 6 ay önce MiBand satın almıştım. Şarjı, çalışması, verimliliği bakımından son derece memnun kaldım. Sonrasında uygulamadan olduğunu düşündüğüm bir sorun olan uyku ölçme sorunu ile karşılaştım fakat benim için çok gerekli olmadığı için önemsemedim. Sonrasında bir süreliğine (yaklaşık olarak 1 hafta) bilekliğimi şarjı %70 li durumlardayken çıkardım ve kutusuna koydum. Tekrar takmak için aldığımda telefonumun cihaza erişemediğini ve aynı zamanda mibandın şarj olmadığını gördüm. Yaklaşık olarak 2 aydır bileklik kapalı durumda ve sık sık denememe rağmen ne telefonum bilekliği görüyor ne de bileklik şarj oluyor. Satıcıma başvurduğumda ürün çipli olduğu için herhangi garantisi bulunmadığını uzun süre geçmiş olduğu için de değişim veya iade talebinde bulunamayacağımı söyledi. Bilekliğimi tekrar kullanabilmek istiyorum, herhangi bir tepki vermemesi durumuna olası bir çözüm bulabilir misiniz acaba? Şimdiden teşekkür ederim.