Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Herkese merhaba. Yaklaşık 2 ay önce iPhone u bırakıp mi 9 t aldım. Telefondan inanılmaz derecede memnunum. MIUI 11 güncellemesi den sonra 3 hafta önce Ghost Touch problemi yaşamaya başladım. Ekranın en üst kısmında sürekli dokunma var. Bildirim çubuğu sürekli aşağıya iniyor. Artık telefonu kullanamaz hale geldim. Telefonu migrostan aldım. Ritzy servis bakıyormuş distribütör garantili yani. Sorun yazılımsaldır diye bekledim ama artık donanımsal olduğuna karar verdim. Ritzy servis nasıldır, gönderim yapayım mı, güncelleme mi bekleyeyim? Herkese teşekkür ederim.
Not: bu mesajı yazmadan öncede dokunmalar daha da aşağı indi. Daha kötü hal alıyor
Sevgili arkadaşlar bel fıtığından ameliyat oldum kusura bakmayın fırsat bulamadım. Dediğim gibi benim telefonun yetkili servisi ritzy denilen yer. Baştan söyleyeyim ritzy garantili cihazdan uzak durun. Cihazı servise gönderdim. Problemi gösteren bir sürü videoyla beraber. Online olarak servis durumunu da takip ettim. Orda parça bekleniyor yazısını görünce tamam dedim ya ekran değişecek ya da başka bir parça. Telefon geldi servis formuna bir baktım arıza görülmedi yazıyor. Açtım telefonu kullanmaya başladım problem giderilmişti. Ama ekranın yanlarında yapıştırıcı kalıntıları vardı. Aradım servisi bir işlem yapmadık sorun yoktu dediler. Peki dedim neden heryerinde yapıştırıcı kalıntıları var dediğimde hemen telefonu gönderin temizleyip gönderelim dedi. Ben işkillendim tabi. Parmak izi çok kötü çalışıyordu bazen açıyor çoğu zaman açmıyordu. Kilidi açınca enteresan bir ekran ışık patlaması oluyordu. Klavye yazımı berbat bir halde, hızlı yazmaya müsaade etmiyor felan.Ve çok dikkatli bakılınca ekrana, bölüm bölüm böyle tarif edemeyeceğim farklılıklar vardı. Sanki ekran camını sökmüşler geri yapıştırmışlar gibi. Bulunduğum ilde tüketici hakem heyeti bilirkişisine ulaştım. Bu ekran açılmış, ya değişmiş yada tamir edilmiş dedi. Verdim bende mahkemeye. Kazandım tabi şimdi yasal itiraz sürelerinin bitmesini bekliyorum.( Not: cihaz alındıktan sonra ilk 6 ay içinde servis tarafından parça değişimi olursa cihaz ayıplı mal kabul edilip direkt mahkeme edilebiliyormuş. İki kere servise gitmesine gerek yokmuş hakem heyetine başvuru için yeni öğrendim bilgilerinize) Ayrıca geçen gün teknosada satılan mi9t ile kıyaslama yaptım. Ordaki telefona göre benimkinin parlaklık seviyesi berbat, tepkime berbat, ekran rengi sapsarı. Yani böyle hevesle aldığım telefondan soğuttular. Xiaomiye lafım yok. Adamlar paranın hakkını veren telefon yapmışlar. Arıza olmaz diye birşey yok. Ama ritzy servis berbat. Tabi ilk hata bende gittim ithalatçı garantili aldım. Yurt dışı kayıtlı alsaydın bozulsaydı verirdim parasını aslanlar gibi yaptırırdım zoruma gitmezdi ritzy den çok kaliteli çalışan servisler var çünkü.
Hakkınızı helal edin çok doldum çünkü aylardır ritzy tarafından rezil edilen güzelim telefonumla uğraşıyorum. Allah'a emanetsiniz.
Bu arada hanıma aldığım redmi note 8 de de yoğun olmamakla beraber ghost touch problemi baş göstermeye başladı oda 2 aylık cihaz. Bakalım onun akibeti ne olacak. O Xiaomi Türkiye garantili ama bu ghost touch beni mi buluyor bilmiyorum midemi bulandırıyor.
İngilizcem upper intermediate seviyesine geldi yabancı forumları araştırmaktan hocam. Her şeyi denedim, olmadı. Problem kesinlikle donanımsal yazılımsal değil.