- Adım
- Umut
- Cihazım
- Mi9
- Meslek
- Bilişim
- Yaş
- 33
- Konum
- Antalya
- Katılım
- 30 Aralık 2016
- Konular
- 37
- Mesajlar
- 445
- Tepkime puanı
- 164
- Puanları
- 58
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Antalyada yaşıyorum klima açık şekilde sıcaklık 37 derece telefonda bir uyarı geldi "Low temperature warning" sanırım yanlış gördüm deyip batarya arayüzüne gittim güvenlik içinden birde ne göreyim sıcaklık "-38 derece" görünüyor şarj birden bire %2 oldu kapandı sonrasında açmaya çalıştım açılmadı şarja taktım biraz bekledi ve şuan ara ara uyarı veriyor fikri olan var mı?
Güncelleme 21.06.2019
Arkadaşlar dün gece sabaha kadar şarjda durmasına rağmen %12 üzerine çıkmıyor şarj kablosunu çektiğim anda uyarı veriyor sanırım lipo nun azizliğine uğradım...
Ampere ile de kontrol ettiğimde şarj kablosu takılı iken -38.2 derece durum aşağıdaki şekilde;
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
kendi arayüzünden kontrol ettiğimde -2 -8 32 gibi değerler çıkıyor ama sonuç olarak genelde -38 yazıp hata veriyor video ekteki gibidir;
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
telefon ritzy garantili migrostan aldım istanbul'a göndermem gerekecek 20 gün beklemem gerekecek fakat daha yeni aldığım bir telefonun sökülmesini de istemiyorum açıkçası cantara hocam bu konuda bilgilerini rica ediyorum gerekirse servise gönderirken konunun çıktısını alıp kutuya ekleyeceğim teknik detaylar belli olsun diye...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Güncelleme 21.06.2019
Sanırım kaderimde var bu durum bugün cihazı migros a ritzye gönderilmek üzere teslim ettim bu şekilde daha iyi olacağını düşündüm ayrıca deskteki çalışan içimi rahatlattı servis hakkında kötü düşünmüştüm ama sattıkları samsung dahi o servis güvencesi altındaydı umarım sorun yaşamam nedense hep ilk beni vuruyor böyle olaylar mi8 lock olduğunda sorunu çözmüştüm ama arkamdan pek çok kişi bu sorunu yaşamıştı KASIMM arkadaşımızdan sonra... umarım buda aynı şekilde olmaz
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Son olarak hobi olarak fotoğraf çekimi yapmaktayım mi8 in ekran kırıldı mi9 da bu durumda şuan zte nin ürettiği t50 ye cynogen kurup kullanmaya başladım ve fark ettim ki resmen şımarıklık yapmışım aylardır kullanmadığım slr fotoğraf makinemi çantasından çıkarıp fotoğraf çekmeye başladım bu tarz şeylere vesile olması da ayrı bir durum gerçekten... kim bili mi8 ve mi9 u satıp orta seviye bir telefon ile devam ederim belkide bir gün...
Güncelleme 27.06.2019
Nihayet migros 6 günde müdürlerine kadar ulaşmam sonucu servise cihazı ulaştırabildi. şikayetvar a kayıt oluşturdum merkezlerini aradım kayıt oluşturdum hala dönecekler. şuan serviste sıraya alınmış olarak görünmekte güncelleme oldukça buradan sizlerlede paylaşıyor olacağım
Güncelleme 02.07.2019
11 Gündür mi9 dan uzağım artık telefonsuz yaşamak çok sıkıntı olmamaya başladı bile bugün arayıp Ritzy Servis ile görüştüm teknisyen değişikliği olmuş başka biri bakacakmış arka kapağı söküp bir batarya değiştirmek çok mu zor anlamadım böyle giderse resmi tamir sürecini doldurtup zorla hakem heyetinden iade oluşturtacaklar kendilerine...
Güncelleme 16.07.2019
Servis Durumu KARGOYA VERİLECEK
Yapılan İşlem ARIZA GÖRÜLMEDİ
Servisi aradığımda sorunun yazılımsal olarak çözüldüğünü ve üstüne basa basa test edildi mi diye sormama rağmen teknisyenlerimiz tarafından test edildi cevabı aldım böyle birşeyin yazılımsal olarak çözülebilmesi sizce ne kadar mümkün? umarım telefon aynı şekilde gelmez ritzye şuan için pek güvenemedim...
Son düzenleme: