- Adım
- TURGUT
- Cihazım
- mi5s plus
- Yaş
- 43
- Konum
- trabzon
- Katılım
- 29 Temmuz 2017
- Konular
- 31
- Mesajlar
- 231
- Tepkime puanı
- 157
- Puanları
- 58
Yaklaşık 2 yıldır mi5s plus kullanıyorum Telefonumdan da kamera hariç çok memnunum
Sorunum şu; yaz aylarında balık tutmaya çok çıkarım. Sanırım bu süre içerisinde telefonun şarj girişine deniz suyu temas etmiş olabilir. Olabilir diyorum çünkü telefonumu hiç suya düşürmedim ve telefonum sorunsuz çalışıyor. Fakat orjinali de dahil 4 tane şarj kablosu değiştirdim. Sanırım orada kalan tuz (eğer varsa) kabloyu oksitliyor ve bir müddet sonra kabloda temassızlık oluşuyor.
Sorum ise şu ; ben bu şikayetlerle telefonumu garantiye yollasam telefonun şarj kitini değiştirirler mi? Değiştirmezlerse ben değişimini yaptırmaya çalışsam tahmini olarak bu bana kaç liraya mal olur?
Cevaplarınızı bekliyor teşekkür ediyorum.
NOT:Telefonu n11 üzerinden cepport mağazasından almıştım. Yani garanti veren firmayı henüz bilmiyorum.
MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sorunum şu; yaz aylarında balık tutmaya çok çıkarım. Sanırım bu süre içerisinde telefonun şarj girişine deniz suyu temas etmiş olabilir. Olabilir diyorum çünkü telefonumu hiç suya düşürmedim ve telefonum sorunsuz çalışıyor. Fakat orjinali de dahil 4 tane şarj kablosu değiştirdim. Sanırım orada kalan tuz (eğer varsa) kabloyu oksitliyor ve bir müddet sonra kabloda temassızlık oluşuyor.
Sorum ise şu ; ben bu şikayetlerle telefonumu garantiye yollasam telefonun şarj kitini değiştirirler mi? Değiştirmezlerse ben değişimini yaptırmaya çalışsam tahmini olarak bu bana kaç liraya mal olur?
Cevaplarınızı bekliyor teşekkür ediyorum.
NOT:Telefonu n11 üzerinden cepport mağazasından almıştım. Yani garanti veren firmayı henüz bilmiyorum.
MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi