- Adım
- eyüphan
- Cihazım
- xiaomi mi5
- Meslek
- Veteriner
- Yaş
- 23
- Konum
- şarkikaraağaç
- Katılım
- 7 Ocak 2017
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
Öncelikle herkese merhaba. Ben Xiaomi Mİ5 32GB versiyon cihazı kullanıyorum. Cihazımın yaklaşık 3 aydır ses açma tuşu rötarlı çalışıyor. Bazen okuyor, bazen okumuyor. Ve artık basma hissini vermiyor. Bir diğer sorunum da. Bir gece kalktığımda cihazımın şarj olmadığını fark ettim.
Cihazım o günden beri 4.5 - 5 saatte %100 şarja ulaşbiliyor. Her geçen gün bataryamın ömrü olması gerekenden daha hızlı azalıyor. Eskiden 1 günü rahat çıkaran cihazım yarım günü çıkaramıyor. Hangi kablo ve adaptörü denediysem sonuç alamadım. Kendi şarj aletimi GM5+ cihazında denedim ve son derece sağlıklı bir şekilde şarj edebildi. Bende son çare cihazımı yarın servise veriyorum. Fakat teknik destek bana en az 13, en fazla 23 gün içinde cihazımın geri gönderileceği söylendi. Fakat burada aklımda 2 adet kocaman soru işareti kaldı.
İlki bu sorundan ötürü ücret alacaklarmı?
İkincisi benim bu servis süresini kısaltma şansım varmı? Çünkü ben üniversite sınavıma hazırlanıyorum. Taşınabilir tek cihazım telefonum. Dışarı çıkmak zorunda kaldığım zamanlarda telefonumdan konu anlatımı çalışıyorum. Meslek lisesi olduğum için de tek öğretmenim telefonum ve bilgisayarım. Bilgisayarım da masaüstü zaten. ve bu 13 gün benim kaybedeceğim birçok konu başlığı demek. onu da geçtim 23 gün benim için çok fazla puan demek. (Cihazımın garantisi 23/11/2018 de bitiyor. Delta garantili.)
Cihazım o günden beri 4.5 - 5 saatte %100 şarja ulaşbiliyor. Her geçen gün bataryamın ömrü olması gerekenden daha hızlı azalıyor. Eskiden 1 günü rahat çıkaran cihazım yarım günü çıkaramıyor. Hangi kablo ve adaptörü denediysem sonuç alamadım. Kendi şarj aletimi GM5+ cihazında denedim ve son derece sağlıklı bir şekilde şarj edebildi. Bende son çare cihazımı yarın servise veriyorum. Fakat teknik destek bana en az 13, en fazla 23 gün içinde cihazımın geri gönderileceği söylendi. Fakat burada aklımda 2 adet kocaman soru işareti kaldı.
İlki bu sorundan ötürü ücret alacaklarmı?
İkincisi benim bu servis süresini kısaltma şansım varmı? Çünkü ben üniversite sınavıma hazırlanıyorum. Taşınabilir tek cihazım telefonum. Dışarı çıkmak zorunda kaldığım zamanlarda telefonumdan konu anlatımı çalışıyorum. Meslek lisesi olduğum için de tek öğretmenim telefonum ve bilgisayarım. Bilgisayarım da masaüstü zaten. ve bu 13 gün benim kaybedeceğim birçok konu başlığı demek. onu da geçtim 23 gün benim için çok fazla puan demek. (Cihazımın garantisi 23/11/2018 de bitiyor. Delta garantili.)
Son düzenleme: