Çözüldü Mİ5 Şarj Sorunu

Servise Gönderiyim mi?

  • Servise Gönder

    Oy: 0 0,0%
  • Servise gönderme daha beter gelir

    Oy: 1 33,3%
  • 13 günden daha kısada cihaz eline ulaşır

    Oy: 0 0,0%
  • ortalama 20 günde gelir

    Oy: 2 66,7%

  • Kullanılan toplam oy
    3

Eyüphan Toprak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eyüphan
Cihazım
xiaomi mi5
Meslek
Veteriner
Yaş
23
Konum
şarkikaraağaç
Katılım
7 Ocak 2017
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Öncelikle herkese merhaba. Ben Xiaomi Mİ5 32GB versiyon cihazı kullanıyorum. Cihazımın yaklaşık 3 aydır ses açma tuşu rötarlı çalışıyor. Bazen okuyor, bazen okumuyor. Ve artık basma hissini vermiyor. Bir diğer sorunum da. Bir gece kalktığımda cihazımın şarj olmadığını fark ettim.

Cihazım o günden beri 4.5 - 5 saatte %100 şarja ulaşbiliyor. Her geçen gün bataryamın ömrü olması gerekenden daha hızlı azalıyor. Eskiden 1 günü rahat çıkaran cihazım yarım günü çıkaramıyor. Hangi kablo ve adaptörü denediysem sonuç alamadım. Kendi şarj aletimi GM5+ cihazında denedim ve son derece sağlıklı bir şekilde şarj edebildi. Bende son çare cihazımı yarın servise veriyorum. Fakat teknik destek bana en az 13, en fazla 23 gün içinde cihazımın geri gönderileceği söylendi. Fakat burada aklımda 2 adet kocaman soru işareti kaldı.

İlki bu sorundan ötürü ücret alacaklarmı?

İkincisi benim bu servis süresini kısaltma şansım varmı? Çünkü ben üniversite sınavıma hazırlanıyorum. Taşınabilir tek cihazım telefonum. Dışarı çıkmak zorunda kaldığım zamanlarda telefonumdan konu anlatımı çalışıyorum. Meslek lisesi olduğum için de tek öğretmenim telefonum ve bilgisayarım. Bilgisayarım da masaüstü zaten. ve bu 13 gün benim kaybedeceğim birçok konu başlığı demek. onu da geçtim 23 gün benim için çok fazla puan demek. (Cihazımın garantisi 23/11/2018 de bitiyor. Delta garantili.)
 
Son düzenleme:

Codered

to be or not to be..
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
IT Professional
Yaş
42
Konum
Burgaz
Katılım
5 Nisan 2016
Konular
52
Mesajlar
2.593
Tepkime puanı
2.000
Puanları
188
Öncelikle herkese merhaba. Ben Xiaomi Mİ5 32GB versiyon cihazı kullanıyorum. Cihazımın yaklaşık 3 aydır ses açma tuşu rötarlı çalışıyor. Bazen okuyor, bazen okumuyor. Ve artık basma hissini vermiyor. Bir diğer sorunum da. Bir gece kalktığımda cihazımın şarj olmadığını fark ettim.

Cihazım o günden beri 4.5 - 5 saatte %100 şarja ulaşbiliyor. Her geçen gün bataryamın ömrü olması gerekenden daha hızlı azalıyor. Eskiden 1 günü rahat çıkaran cihazım yarım günü çıkaramıyor. Hangi kablo ve adaptörü denediysem sonuç alamadım. Kendi şarj aletimi GM5+ cihazında denedim ve son derece sağlıklı bir şekilde şarj edebildi. Bende son çare cihazımı yarın servise veriyorum. Fakat teknik destek bana en az 13, en fazla 23 gün içinde cihazımın geri gönderileceği söylendi. Fakat burada aklımda 2 adet kocaman soru işareti kaldı.

İlki bu sorundan ötürü ücret alacaklarmı?

İkincisi benim bu servis süresini kısaltma şansım varmı? Çünkü ben üniversite sınavıma hazırlanıyorum. Taşınabilir tek cihazım telefonum. Dışarı çıkmak zorunda kaldığım zamanlarda telefonumdan konu anlatımı çalışıyorum. Meslek lisesi olduğum için de tek öğretmenim telefonum ve bilgisayarım. Bilgisayarım da masaüstü zaten. ve bu 13 gün benim kaybedeceğim birçok konu başlığı demek. onu da geçtim 23 gün benim için çok fazla puan demek. (Cihazımın garantisi 23/11/2018 de bitiyor.)

Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla cihazı sanırım tamir olması için foruma göndereceksiniz :D 8=)
Bu yazdıklarınız, gönderi yapacağınız servise anlatmanız gereken sorunlar, sormanız gereken sorular facepalm~~ drunk~~
 

Eyüphan Toprak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eyüphan
Cihazım
xiaomi mi5
Meslek
Veteriner
Yaş
23
Konum
şarkikaraağaç
Katılım
7 Ocak 2017
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla cihazı sanırım tamir olması için foruma göndereceksiniz :D 8=)
Bu yazdıklarınız, gönderi yapacağınız servise anlatmanız gereken sorunlar, sormanız gereken sorular facepalm~~ drunk~~

Ben cihazımı cepport mağzasından delta garantili olarak almıştım. Bu sitede onlara bağlı bir site diye biliyorum. Ki servisle konuştukdan sonra buraya yazdım. Servisteki temsilci bana cihazımı faturasıyla birlikte göndermem gerektiğini söyledi. Fakat benim korkum diğer kullanıcılar gibi sağlam gönderdiğim parçaları sorunlu olarak geri gelirmi korkusu.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Ben cihazımı cepport mağzasından delta garantili olarak almıştım. Bu sitede onlara bağlı bir site diye biliyorum. Ki servisle konuştukdan sonra buraya yazdım. Servisteki temsilci bana cihazımı faturasıyla birlikte göndermem gerektiğini söyledi. Fakat benim korkum diğer kullanıcılar gibi sağlam gönderdiğim parçaları sorunlu olarak geri gelirmi korkusu.

Her hangi bir sorun olacağını zannetmiyorum ancak bir sorun yaşarsanız bile forumumuzda delta servis yetkilileri Delta Servis 1 ve Delta Servis 2 bulunuyor. Cihazınızı gönderdikten sonra kendileri ile iletişime geçerek cihazın durumu hakkında net bilgileri alabilirsiniz.
 

Eyüphan Toprak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eyüphan
Cihazım
xiaomi mi5
Meslek
Veteriner
Yaş
23
Konum
şarkikaraağaç
Katılım
7 Ocak 2017
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Her hangi bir sorun olacağını zannetmiyorum ancak bir sorun yaşarsanız bile forumumuzda delta servis yetkilileri Delta Servis 1 ve Delta Servis 2 bulunuyor. Cihazınızı gönderdikten sonra kendileri ile iletişime geçerek cihazın durumu hakkında net bilgileri alabilirsiniz.
Merhaba. Birçok sorunla karşılaştım açıkcası. İlk öne Yurt İçi kargo isimi yanlış yazıp "İrfan Topmak" olarak göndermiş. Teknik destekle bu konuda çok sorun yaşadım yurt içi kargo yüzünden cihazıma ulaşmakta güçlük çektim. Cihazıma 2 kez ulaşabildim. Bu iki görüşmenin ikinde bayan bana cihazımın 250TL masrafı olduğunu ve sebep olarak "garanti süreniz dolmuştur" dendi. Fakat cihazım daha 23/11/2018 tarihine dek garantili böyle bir şey olamaz dedim ve bu sorun hakkında araştırma yapıp geri döneceklerini ve sorun varsa düzelteceklerini söyledi. Aradan 1.5 hafta geçti ve bugün tekrar müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Bana ulaşamadıklarını ve 250TL faturamın olduğunu beyan ettiler. Sebebini sorduğumda da bilmiyorum dendi. Ben de cihazımı geri talep ettim ve onlardan bir geri dönüş beklemediğimi, hakkımı hukuki yollar ile arayıp diğer insanları da bu konuda bilinçlendireceğimi beyan ettim. Sırf garantisi olsun diye fazladan verdiğimiz paraya değmediğini öğrendim. Cihazıma ulaşmak isteyen bir @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 çalışanı olursa aşağıdaki bilgilerden ulaşabilir. Başta da dediğim gibi cihazımı geri gönderin isterseniz de garantiden men edin umrumda değil. Benim de cihazım hariç mobil bir cihazım olmadığımdan 1 ay sebepsiz yere ders çalışamadığımı düşünürsek tekrardan teşekkür ederim sizlere. Zaten birdaha da sizlere göndereceğimi sanmıyorum. Kendi cihazımı kendim tamir edebilirim. Bu arada @cantara bey siz sevdiğim, saygılı ve insanlarla çok ilgili bir kişisiniz. Lütfen bu yazdıklarımı üzerinize alınmayın.

Telefon No: 0535 788 55 81
Yurt İçi Kargo Takip No: 714083165893
Gönderici İsmi: İrfan Topmak
Kargoya Veriliş Tarihi: 08/03/2018
 
Son düzenleme:

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Bir cihazı kaybetmek sonucunda fatura tutarının 250 lira olduğunu söylemek.
Servis diye güvenip cihazlarimizi teslim ediyoruz birde.
Rezillikten başka bir şey değil!

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba. Birçok sorunla karşılaştım açıkcası. İlk öne Yurt İçi kargo isimi yanlış yazıp "İrfan Topmak" olarak göndermiş. Teknik destekle bu konuda çok sorun yaşadım yurt içi kargo yüzünden cihazıma ulaşmakta güçlük çektim. Cihazıma 2 kez ulaşabildim. Bu iki görüşmenin ikinde bayan bana cihazımın 250TL masrafı olduğunu ve sebep olarak "garanti süreniz dolmuştur" dendi. Fakat cihazım daha 23/11/2018 tarihine dek garantili böyle bir şey olamaz dedim ve bu sorun hakkında araştırma yapıp geri döneceklerini ve sorun varsa düzelteceklerini söyledi. Aradan 1.5 hafta geçti ve bugün tekrar müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Bana ulaşamadıklarını ve 250TL faturamın olduğunu beyan ettiler. Sebebini sorduğumda da bilmiyorum dendi. Ben de cihazımı geri talep ettim ve onlardan bir geri dönüş beklemediğimi, hakkımı hukuki yollar ile arayıp diğer insanları da bu konuda bilinçlendireceğimi beyan ettim. Sırf garantisi olsun diye fazladan verdiğimiz paraya değmediğini öğrendim. Cihazıma ulaşmak isteyen bir @Delta Servis 1 @Delta Servis 2 çalışanı olursa aşağıdaki bilgilerden ulaşabilir. Başta da dediğim gibi cihazımı geri gönderin isterseniz de garantiden men edin umrumda değil. Benim de cihazım hariç mobil bir cihazım olmadığımdan 1 ay sebepsiz yere ders çalışamadığımı düşünürsek tekrardan teşekkür ederim sizlere. Zaten birdaha da sizlere göndereceğimi sanmıyorum. Kendi cihazımı kendim tamir edebilirim. Bu arada @cantara bey siz sevdiğim, saygılı ve insanlarla çok ilgili bir kişisiniz. Lütfen bu yazdıklarımı üzerinize alınmayın.

Telefon No: 0535 788 55 81
Yurt İçi Kargo Takip No: 714083165893
Gönderici İsmi: İrfan Topmak
Kargoya Veriliş Tarihi: 08/03/2018


Merhaba

Konuyla ilgilenmekteyim. En kısa süre de tarafınıza dönüş yapacağız.

Saygılar
Delta Servis
 

Eyüphan Toprak

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eyüphan
Cihazım
xiaomi mi5
Meslek
Veteriner
Yaş
23
Konum
şarkikaraağaç
Katılım
7 Ocak 2017
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Sorun haloldu dostlar. Satın aldığım mağaza bana MYS firması garantisi altında olmasına rağmen Delta Servis'in garanti kağıdını verdiği için bu sorunlar yaşanmış. Bu yanlış anlaşılma için Delta Servisten özür diliyorum. Kusura bakmayınız.
 
Üst Alt