- Adım
- Şafak
- Cihazım
- Mi9T Pro
- Meslek
- Öğrenci
- Yaş
- 21
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 6 Kasım 2017
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 56
- Tepkime puanı
- 155
- Puanları
- 33
Allah'ın selamı üzerimize olsun.
Bugün 1.5 senedir sorunsuzca kullandığım Mi5 cihazımda son zamanlarda yaşadığım(ız) sorunlardan ötürü garantiye götürdüm. Cihazı cepporttan almıştım ve ithalatçi garantili olarak Delta Servis Servis ile hizmet veriliyor. Yaşadığım sorunlar ise şu şekilde;
Bugün ise cihazımı Sirkeci Sahil'de yer alan Delta Servise götürdüm. Açıkçası internet üzerindeki hakkında yapılan şikayetler, memnuniyetsizlikler tedirgin durumda olmamı sağladı. Google puanları 4,2 olmasına rağmen, şikayet var platformunda 1,5 puanları var. Bakalım süreç bizlere neler gösterecek? Delta nasıl bir firma..? Bu yazı da cihaz sahiplerinin firma hakkında bilgilenmesini sağlayacaktır.
SÜREÇ
Güzel bir kutuya sarmışlar, hasar gelmez kolay kolay.
İşçiliklerini beğenmedim, sanırım ekran takarken çizmişler telefonun köşelerini, ufak ufak birkaç tane çizik var. Ve ekranı yapıştırdıkları yapıştırıcı dışarı taşmış. İşçiliklerini beğenmedim. Tavsiye etmem.
İNCELEMELER
Bu yaşadığım mağduriyet için hemen kendilerini aradım. 48 saat içerisinde size ilgili birim dönüş yapacak dendi. 48 saati geçeli 48 saat oldu. Ne arayan var, ne soran. Birdaha aradım, mail yollayın denildi. Bakalım mağduriyetimi çözebilecekler mi? Bir teknik servis nasıl çakma ve işe yaramaz parça değişimi yapabilir? Bu kabul edinilemez.
Bataryam 2. ayında şiştiğinden ötürü, soket yapılmadığından ötürü delta servise tekrar gidiyorum.
*Bu arada ek cihaz için resmiyette 10 günden fazla süren işlemler ifadesi geçiyor, delta servis ise sitesinde bu yasal sınıra takılmadan müşterilerine yardımcı olacağını yazmış. Ben bugün ekstra olarak talep ettiğim zaman veremeyeceklerini, yasal sürenin olduklarını söylediler.
Bugün 1.5 senedir sorunsuzca kullandığım Mi5 cihazımda son zamanlarda yaşadığım(ız) sorunlardan ötürü garantiye götürdüm. Cihazı cepporttan almıştım ve ithalatçi garantili olarak Delta Servis Servis ile hizmet veriliyor. Yaşadığım sorunlar ise şu şekilde;
- Ghost Screen (Hayalet Ekran) sorunu
- Pilin işlevini yitirmesi (Akabinde şişip, arka kapağı esnetmesi)
- Şarj kesintisi olması, durduk yere şarjı bırakması
- Nadiren cihazın anlık donup, reset atması
Bugün ise cihazımı Sirkeci Sahil'de yer alan Delta Servise götürdüm. Açıkçası internet üzerindeki hakkında yapılan şikayetler, memnuniyetsizlikler tedirgin durumda olmamı sağladı. Google puanları 4,2 olmasına rağmen, şikayet var platformunda 1,5 puanları var. Bakalım süreç bizlere neler gösterecek? Delta nasıl bir firma..? Bu yazı da cihaz sahiplerinin firma hakkında bilgilenmesini sağlayacaktır.
SÜREÇ
- Cihaz elden servise teslim edildi. (7-10 iş günü içerisinde sürecin tamamlanacağını ve bilgilendirileceğimi söylediler. Ayrıca isteğim üzerine kargo ile ücretsiz teslim edicekler.)
- Delta servis üzerinden kontrol sağladığımda "kayıt açıldı" olarak cihazımı görüyorum.
- Cihazı cumartesi teslim etmiştim, bugün pazartesi. "Onarım İşlemleri Devam Ediyor" yazısı verildi.
- Bugün 6. gün (5. iş günü) ve mail ile cihazı sorduğumda "Beklenen parça gelmiştir, en kısa sürede cihaz incelenip tarafınıza iletilicektir denildi.
- Bugün tahmini teslim tarihi günü ama cihaz çıkışı olmadı. 8. İş günü. Arayıp sordum haftaiçi olur denildi.
- Bugün 9. iş günü sistemden kontrol ettim. Parça Bekliyor yazısı ile karşılaştım.
- Bugün yine 9. iş günü akşamı cihaz için "Onarım İşlemleri Devam Ediyor" yazısı ekranda mevcut.
- Bugün toplamda 14. gün ve 12. iş günü kontrol ettiğimde cihazımın kargoya verildiği yazıyor. 72 saatte teslim edilecekmiş. Ancak herhangi bir kargo takip kodu bulamadım. Cihazı da gelince inceleyeceğim. (Sistemde ekran ve bataryanın değiştirildiği yazıyor, soketle ilgili problemim ve resetleme sorunu ile ilgili herhangi bir ibare bulamadım. Bakalım sonuç ne olacak...)
- Bugün 17. gün ve sonunda cihaz elime ulaştı.
Güzel bir kutuya sarmışlar, hasar gelmez kolay kolay.
İşçiliklerini beğenmedim, sanırım ekran takarken çizmişler telefonun köşelerini, ufak ufak birkaç tane çizik var. Ve ekranı yapıştırdıkları yapıştırıcı dışarı taşmış. İşçiliklerini beğenmedim. Tavsiye etmem.
İNCELEMELER
- Ekran: Ekranı inceledim, Ghost Screen sorunu yok. İlerde olursa güncellerim. LG panel idi ve JDI ile değiştirilmiş.
- Batarya: Batarya konusu tam bir felaket. 1.5 yıllık, şişmiş ve %69 sağlık oranına sahip eski bataryam, %64 sağlık oranına sahip bir batarya ile -değiştirilmiş. Telefonun şarjı %8'den aşağı su gibi akıyor. 1 saat 50 dakika - 2 saat 20 dakika civarlarında ekran süresi alıyorum zar zor normal kullanımda. Eski haliyle 3 saatten aşağı olmuyordu. Kesinlikle orijinal olduğuna inanmıyorum. Sıfır taktıklarına da inanmıyorum. Çünkü sıfır bir bataryanın sağlık oranı en kötü %90 olur ve şarj edile edile %98-99-100'e kadar ulaşır. %64 nedir?
- Soket: Sokette problem vardı, telefon şarj kesiyordu. Bununla ilgili bir işlem yapılmamış. Yine şarj kesiliyor. Tak-çıkar yapmadan düzelmiyor. Tabi yine kendini tekrarlıyor.
Bu yaşadığım mağduriyet için hemen kendilerini aradım. 48 saat içerisinde size ilgili birim dönüş yapacak dendi. 48 saati geçeli 48 saat oldu. Ne arayan var, ne soran. Birdaha aradım, mail yollayın denildi. Bakalım mağduriyetimi çözebilecekler mi? Bir teknik servis nasıl çakma ve işe yaramaz parça değişimi yapabilir? Bu kabul edinilemez.
Bataryam 2. ayında şiştiğinden ötürü, soket yapılmadığından ötürü delta servise tekrar gidiyorum.
*Bu arada ek cihaz için resmiyette 10 günden fazla süren işlemler ifadesi geçiyor, delta servis ise sitesinde bu yasal sınıra takılmadan müşterilerine yardımcı olacağını yazmış. Ben bugün ekstra olarak talep ettiğim zaman veremeyeceklerini, yasal sürenin olduklarını söylediler.
Son düzenleme: