Çözüldü mi5 delta servis ( yeni üye)

emirhan göktaş

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emir
Cihazım
mi5
Yaş
24
Konum
istanbul
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
3
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Arkadaşlar herkese merhaba,böyle bir forumun varlığının farkına varmış olmaktan çok memnun oldum.Sizlere bir kaç sorum olacak mi 5 prime 64 GB telefonumda dokun m tik çalışmaması ve ekranda hayalet ekran oluşma probleminden 05.06.2018 tarihinde elden delta servise verdim.Fakat gerek net üzerinde ve farklı çevrelerde servis hakkında olumsuz yazılar okudum,ister istemez insanda şüphe oluştu .Telefonumu teslim etmeden önce telefonun son durumunu başka cihazlar tarafından video ve resim şeklinde kaydettim (tedbir amaçlı).Üründe kullanıcı kaynaklı bir hata olmadı çizik su akla gelebilecek bütün şeyler ( hassas bir telefon kullanıcısıyım).Son olarak sorum sizce bir sorun yaşar mıyım ? Nasıl adımlar izlemeliyim ( daha önce garanti tecrübem olmadı).Şimdiden cevaplarınız için teşekkür eder bu foruma üye olmaktaki mutluluğumu tekrar dile getirmek isterim.Saygılar
 

whitestone.ba

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
29
Konum
Samsun
Katılım
17 Eylül 2017
Konular
12
Mesajlar
146
Tepkime puanı
40
Puanları
28
2 aydır mi 6 cihazımı garantiye yolluyorum tamir edemediler son gönderişimde tamir etmeden geri yolladılar
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Arkadaşlar herkese merhaba,böyle bir forumun varlığının farkına varmış olmaktan çok memnun oldum.Sizlere bir kaç sorum olacak mi 5 prime 64 GB telefonumda dokun m tik çalışmaması ve ekranda hayalet ekran oluşma probleminden 05.06.2018 tarihinde elden delta servise verdim.Fakat gerek net üzerinde ve farklı çevrelerde servis hakkında olumsuz yazılar okudum,ister istemez insanda şüphe oluştu .Telefonumu teslim etmeden önce telefonun son durumunu başka cihazlar tarafından video ve resim şeklinde kaydettim (tedbir amaçlı).Üründe kullanıcı kaynaklı bir hata olmadı çizik su akla gelebilecek bütün şeyler ( hassas bir telefon kullanıcısıyım).Son olarak sorum sizce bir sorun yaşar mıyım ? Nasıl adımlar izlemeliyim ( daha önce garanti tecrübem olmadı).Şimdiden cevaplarınız için teşekkür eder bu foruma üye olmaktaki mutluluğumu tekrar dile getirmek isterim.Saygılar
Merhaba Emirhan Bey,

Cihazınızın IMEI numarasını özel mesaj yolu ile paylaşırsanız süreç hakkında yardımcı olmak isteriz
[doublepost=1528540057,1528539991][/doublepost]
2 aydır mi 6 cihazımı garantiye yolluyorum tamir edemediler son gönderişimde tamir etmeden geri yolladılar
Merhaba,

Cihazınızın servis form numarasını özel mesaj yolu ile paylaşır mısınız?
 

emirhan göktaş

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emir
Cihazım
mi5
Yaş
24
Konum
istanbul
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
3
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İyi günler arkadaşlar, cihazım için dün bayram nedeniyle ve malzemelerin yurtdışından tedarik edildiği gerekçesiyle teslim tarihinin biraz geçikeceği mesajını aldım, daha sonra müşteri temsilcisiyle görüştüm ve ürünün 5 gün içerisinde teslim edileceğini söylediler.Bu gün deltanın kendi sitesine baktığımda ürün fiyat onayı bekliyor yazısını gördüm ( halbu ki bana böyle bir şey söylemediler) 1 saat sonra kontrol ettiğimde fiyat onayı tekrar aranacak şeklinde yazıyordu tabi beni aramamışlardı.Hemen müşteri temsilcisini aradım , bana ekpertiz sonuçlari felan saydı ürün kapağı açık kalacakmış ek ücret ödemezsem artı ekpertizin bana fiyat dönüşü yapacağını söylediler üründeki yamukluk sebebiyle halbuki telefon 0 ayarinda gitti ellerine bana 2 gün içinde ekpertizden dönüş yapacaklarını söylediler .tabi ben internetteki yorumları önceden okuduğumdan böyle bir duruma önceden hazırlamışyım kendimi ürünün fotoğraf ve videolarını kayıt altına almıştım gitmeden önce , herhangi bir fiyatlandirma veya olumsuzlukta direk tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum . Sizce ne yapmalıyım . Delta Servis 2
 

emirhan göktaş

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emir
Cihazım
mi5
Yaş
24
Konum
istanbul
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
3
Mesajlar
22
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bende öyle umuyor ve ummak istiyorum umarım yapılan yanlış düzeltilir , mahkemeyle uğrsşmak zorunda kalmayız .
[doublepost=1530517922,1529596095][/doublepost]Arkadaşlar ayın 5 inde teslim ettiğimiz telefonu ayın 26 sında teslim aldım.Bayram ve haftasını tatillerini düşündüğümüzde iyi bir süre.Ayrıyetten bu süreçte telefon için ücret talep edildi bende kesinlikle vermeyeceğimi telefonun görüntülerinin elimde bulunduğunu söyledim.Telefon bir defaya mahsus müşteri memnuniyeti adına ücretsiz ekran değişimi mekanik değişim ve sistem güncelleme yapılmış.Tabi telefon garantiden çıkarılmış.Görünüşte telefonda problem gözükmüyor fakat telefonda anormal ısınma var şuan bu yazıyı yazarken bile elim yanıyor, ve şarjı da eskiye göre hızlı bitiyor sizce problem nedir ne yapmalıyım
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Bende öyle umuyor ve ummak istiyorum umarım yapılan yanlış düzeltilir , mahkemeyle uğrsşmak zorunda kalmayız .
[doublepost=1530517922,1529596095][/doublepost]Arkadaşlar ayın 5 inde teslim ettiğimiz telefonu ayın 26 sında teslim aldım.Bayram ve haftasını tatillerini düşündüğümüzde iyi bir süre.Ayrıyetten bu süreçte telefon için ücret talep edildi bende kesinlikle vermeyeceğimi telefonun görüntülerinin elimde bulunduğunu söyledim.Telefon bir defaya mahsus müşteri memnuniyeti adına ücretsiz ekran değişimi mekanik değişim ve sistem güncelleme yapılmış.Tabi telefon garantiden çıkarılmış.Görünüşte telefonda problem gözükmüyor fakat telefonda anormal ısınma var şuan bu yazıyı yazarken bile elim yanıyor, ve şarjı da eskiye göre hızlı bitiyor sizce problem nedir ne yapmalıyım


Merhaba ,

Telefonunuzda belirgin bir şekilde eğim ve yamukluk olduğu tespit edilmiş ve onarımı için fiyat teklifi çıkarılış tarafınıza, yapılan inceleme ve testlerde telefonunuzun ekranında hayalet ekran olmadığı anakart bölgesinde entegresel sorun olduğu bu sorunun ekranınızı da bozduğunu tespit ettik.Yaptığımız görüşmeler sonucundan ürününüz onarımının müşteri memnuniyeti kapsamında onarımının yapılmasına karar verildiği ve onarılıp tarafınıza yolladığımızı belirtmek isterim.Yaşadığınız sorunların anakart kaynaklı olduğunu düşünmekteyiz yinede emin olmak için ürünü incelememiz gerekmektedir.Ürününüz tekrar servisimize gönderebilirseniz incelemeleri yapıp tekrar görüşme sağlayabiliriz.

Teşekkürler.
 
Üst Alt