Mi5 Delta Servis Sorunu

Delta Servis ile buna benzer sorun yaşadınız mı ?

  • Evet

    Oy: 6 66,7%
  • Hayır

    Oy: 3 33,3%

  • Kullanılan toplam oy
    9

ManiacUser

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Mi5
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
2 Mart 2017
Konular
4
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
27.02.2017 tarihinde cepport dan iki adet mi5 prime aldım ancak telefonun birtanesi 1 hafta sonra ekranda dokunmatik sorunları yaşanmaya ve ekran renkleri karışık göstermeye başladı bende 09.03.2017 tarihinde anlaşmalı olan deltaservise gönderdim cihazı bugün serviste geçen 29 iş günü dolmasına rağmen servis herhangi bir cevap vermiyor yani daha henüz arıza tespiti bile yapmadılar yasal süreç 20 gün bu zamana kadar tamir etmeniz lazımdı diyorum size en kısa sürede donülecek deniyor ve ben üşenmeden 20 gündür her sabah ararım her sabah aynı yanıt.

175 tüketici danışma hattını aradım konuyu anlattım. bana izlemem gereken yolu yordami anlattılar bugün cepport(MYS Dış Ticaret) e tahüütlü posta ile ürün faturamin ve servise giden kargo fişinin fotokopisini ve dilekçeyi gönderdim. ürünün ücretini yada birebir yenisi ile değişimini talep ettim

bir haftalık telefon durduk yere bozuluyor ve servis zerre ilgilenmiyor allah kimseyi delta servise düşürmesin. cepportuda bir kaç kez aradım onlarda ilgilenecegiz dediler geri dönüş yapmadılar.
 

akdrhmz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Xiaomi Mİ 9 SE
Yaş
36
Konum
İzmir
Katılım
24 Temmuz 2014
Konular
28
Mesajlar
839
Çözümler
3
Tepkime puanı
407
Puanları
78
Bende servisle sorun yaşadım ve tüketici hakem heyetine başvurmak durumunda kaldım. Sonuç lehime çıktı ama sonuç henüz elime ulaşmadı. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Eğer firma değişim yada ücret iadesi yapmazsa hakem heyetine başvurun.
 

ManiacUser

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Mi5
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
2 Mart 2017
Konular
4
Mesajlar
17
Tepkime puanı
5
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bende servisle sorun yaşadım ve tüketici hakem heyetine başvurmak durumunda kaldım. Sonuç lehime çıktı ama sonuç henüz elime ulaşmadı. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Eğer firma değişim yada ücret iadesi yapmazsa hakem heyetine başvurun.
bence bu konuda cepport da pasif kalıyor servisi biraz sıkıştırması lazım
 

hepiniz aynısınız...

Ucuz hesaplar=Basit insanlar
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yiğit ali
Cihazım
note 3 pro
Meslek
Memur
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
16 Ocak 2017
Konular
7
Mesajlar
117
Tepkime puanı
20
Puanları
18
geçmiş olsun hocam.. ilk degilsiniz malesef sonda olmayacaksınız..
cepportcular, cepportu savunanlar nerede acaba sormak isterim..
 

akdrhmz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Xiaomi Mİ 9 SE
Yaş
36
Konum
İzmir
Katılım
24 Temmuz 2014
Konular
28
Mesajlar
839
Çözümler
3
Tepkime puanı
407
Puanları
78
Paralel ithalat ürünlerin hepsinde var bu sorun servisler çok fazla umursamıyor maalesef
 

hepiniz aynısınız...

Ucuz hesaplar=Basit insanlar
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yiğit ali
Cihazım
note 3 pro
Meslek
Memur
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
16 Ocak 2017
Konular
7
Mesajlar
117
Tepkime puanı
20
Puanları
18
doa cihazlar bir şekilde ülkeye sıfır gibi sokuluyor...

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.583
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.096
Puanları
438
29 gün çok uzun bir süre hocam... HiddeNKinG hocamdan rica edelim ve delta ile bir iletişime geçip bir an önce sıkıntının giderilmesini sağlasın. Gelişmelerden beni de haberdar ederseniz çok sevinirim.

hepiniz aynısınız... cepport, delta veya diğer ithalatçılarla sıkıntınız nedir bilemiyorum hocam ama özellikle "cihazlar bir şekilde ülkeye sıfır gibi sokuluyor..." cümlenizi açıklamanızı rica edeceğim. Eğer ki kullanılmış cihazların sıfır cihaz adı altında satıldığını iddia ediyorsanız bu durum oldukça ciddi bir suç. Elinizdeki veriler ve belgeler ile birlikte bu önermenizi acilen kanıtlamanız gerekli. Eğer bu iddianız doğruysa satıcı, değilse iddia sahibi hakkında yasal işlemlerin başlatılması gerekir. Xiaomi markasına böyle bir lekeyi ne bizler ne de Xiaomi firması kesinlikle kabul etmeyecektir.
 

hepiniz aynısınız...

Ucuz hesaplar=Basit insanlar
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
yiğit ali
Cihazım
note 3 pro
Meslek
Memur
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
16 Ocak 2017
Konular
7
Mesajlar
117
Tepkime puanı
20
Puanları
18
doa cihazlar bir şekilde ülkeye sıfır gibi sokuluyor...

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

DÜZELTME:
ben olabilme ihtimaline karşı bir yorum yaptım. farklı markalara ait doa cihazların bazı satıcıların tarafından farklı satış sitelerinde sattıgını gördüm duydum. bunlar arasında çakma mi3 alan biriyle karşılaştım.. ihtimaller dahilinde yorum yaptım. yanlış anlasılmasını istemem..
mi severlerden özür diler saygılar sunarım.
 

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.237
Mesajlar
9.718
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.610
Puanları
438
27.02.2017 tarihinde cepport dan iki adet mi5 prime aldım ancak telefonun birtanesi 1 hafta sonra ekranda dokunmatik sorunları yaşanmaya ve ekran renkleri karışık göstermeye başladı bende 09.03.2017 tarihinde anlaşmalı olan deltaservise gönderdim cihazı bugün serviste geçen 29 iş günü dolmasına rağmen servis herhangi bir cevap vermiyor yani daha henüz arıza tespiti bile yapmadılar yasal süreç 20 gün bu zamana kadar tamir etmeniz lazımdı diyorum size en kısa sürede donülecek deniyor ve ben üşenmeden 20 gündür her sabah ararım her sabah aynı yanıt.

175 tüketici danışma hattını aradım konuyu anlattım. bana izlemem gereken yolu yordami anlattılar bugün cepport(MYS Dış Ticaret) e tahüütlü posta ile ürün faturamin ve servise giden kargo fişinin fotokopisini ve dilekçeyi gönderdim. ürünün ücretini yada birebir yenisi ile değişimini talep ettim

bir haftalık telefon durduk yere bozuluyor ve servis zerre ilgilenmiyor allah kimseyi delta servise düşürmesin. cepportuda bir kaç kez aradım onlarda ilgilenecegiz dediler geri dönüş yapmadılar.


Servis numaranız nedir
 
Üst Alt