- Adım
- Emrah
- Cihazım
- Mi5
- Yaş
- 40
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 2 Mart 2017
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 3
27.02.2017 tarihinde cepport dan iki adet mi5 prime aldım ancak telefonun birtanesi 1 hafta sonra ekranda dokunmatik sorunları yaşanmaya ve ekran renkleri karışık göstermeye başladı bende 09.03.2017 tarihinde anlaşmalı olan deltaservise gönderdim cihazı bugün serviste geçen 29 iş günü dolmasına rağmen servis herhangi bir cevap vermiyor yani daha henüz arıza tespiti bile yapmadılar yasal süreç 20 gün bu zamana kadar tamir etmeniz lazımdı diyorum size en kısa sürede donülecek deniyor ve ben üşenmeden 20 gündür her sabah ararım her sabah aynı yanıt.
175 tüketici danışma hattını aradım konuyu anlattım. bana izlemem gereken yolu yordami anlattılar bugün cepport(MYS Dış Ticaret) e tahüütlü posta ile ürün faturamin ve servise giden kargo fişinin fotokopisini ve dilekçeyi gönderdim. ürünün ücretini yada birebir yenisi ile değişimini talep ettim
bir haftalık telefon durduk yere bozuluyor ve servis zerre ilgilenmiyor allah kimseyi delta servise düşürmesin. cepportuda bir kaç kez aradım onlarda ilgilenecegiz dediler geri dönüş yapmadılar.
175 tüketici danışma hattını aradım konuyu anlattım. bana izlemem gereken yolu yordami anlattılar bugün cepport(MYS Dış Ticaret) e tahüütlü posta ile ürün faturamin ve servise giden kargo fişinin fotokopisini ve dilekçeyi gönderdim. ürünün ücretini yada birebir yenisi ile değişimini talep ettim
bir haftalık telefon durduk yere bozuluyor ve servis zerre ilgilenmiyor allah kimseyi delta servise düşürmesin. cepportuda bir kaç kez aradım onlarda ilgilenecegiz dediler geri dönüş yapmadılar.