- Adım
- Seyit Ali
- Cihazım
- Mi9T
- Yaş
- 25
- Konum
- Kayseri
- Katılım
- 1 Haziran 2017
- Konular
- 8
- Mesajlar
- 107
- Tepkime puanı
- 44
- Puanları
- 28
Merhaba Mi5 cihazımı aldığımdan bu yana ghost screen sorunu vardı, telefonu aktif olarak işim gereği kullandığım için ghost screen uygulamasıyla kullandım fakat bu süreç içerisinde de bataryam şişti ve arka kapak köşeden çıktı.
Batarya şişmesinden ve ghost screen (lg panel) sorunundan dolayı (garantisi devam ediyor) garantiye göndermek istiyorum. Bu süreç ile ilgili bilgilendirme yapılırsa memnun olurum.
GELİŞMELER
27.07.2018 - CİHAZ DELTA GSM'E TESLİM EDİLDİ.
30.07.2018 - KAYIT AÇILDI (BATARYA KAPAĞI KAPANMIYOR VE SOL ALT KÖŞEDE DARBE VAR YAZMIŞLAR)
31.07.2018 - PARÇA BEKLİYOR
03.08.2018 - ONARIM İŞLEMLERİ DEVAM EDİYOR
07.08.2018 - EKRAN VE BATARYA DEĞİŞİMİ YAPILDI. KARGO BEKLENİYOR.
09.08.2018 - CİHAZ TESLİM ALINDI. GHOST SCREEN SORUNU DEVAM EDİYOR TEKRAR GÖNDERİLECEK.
Batarya şişmesinden ve ghost screen (lg panel) sorunundan dolayı (garantisi devam ediyor) garantiye göndermek istiyorum. Bu süreç ile ilgili bilgilendirme yapılırsa memnun olurum.
GELİŞMELER
27.07.2018 - CİHAZ DELTA GSM'E TESLİM EDİLDİ.
30.07.2018 - KAYIT AÇILDI (BATARYA KAPAĞI KAPANMIYOR VE SOL ALT KÖŞEDE DARBE VAR YAZMIŞLAR)
31.07.2018 - PARÇA BEKLİYOR
03.08.2018 - ONARIM İŞLEMLERİ DEVAM EDİYOR
07.08.2018 - EKRAN VE BATARYA DEĞİŞİMİ YAPILDI. KARGO BEKLENİYOR.
09.08.2018 - CİHAZ TESLİM ALINDI. GHOST SCREEN SORUNU DEVAM EDİYOR TEKRAR GÖNDERİLECEK.
Son düzenleme: