Ne yaparsan boş o işlemci şarjı sömürüyor bende kullandım güzel telefondu ama artık miladı doldu.
TheCold75 Deneyimli Üye Deneyimli Üye MIUI Sever Cihazım Xiaomi 14 Adım Oğuz Işık Cihazım Xiaomi 14 Yaş 28 Konum Esenyurt Katılım 20 Kasım 2016 Konular 4 Mesajlar 114 Tepkime puanı 46 Puanları 28 28 Eylül 2025 #11 Ne yaparsan boş o işlemci şarjı sömürüyor bende kullandım güzel telefondu ama artık miladı doldu.
S schalke84 Üye MIUI Sever Acemi Üye Cihazım Xiaomi 11 Pro / Ultra Adım Ömer Cihazım Xiaomi Mi 9T Yaş 42 Konum Ankara Katılım 24 Haziran 2022 Konular 0 Mesajlar 63 Tepkime puanı 20 Puanları 8 3 Ekim 2025 #12 Eski sürümleri kullanınca daha iyi gidiyor sanki. Bende hyperos 2.05 kullanıyorum ama çok çabuk bitiyor
Eski sürümleri kullanınca daha iyi gidiyor sanki. Bende hyperos 2.05 kullanıyorum ama çok çabuk bitiyor