Yardım Mi10T kendi kendine kapanıyor

justme

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet
Cihazım
Xiaomi Mi10t
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Puanları
8
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Mıuı 12.0.9
Telefon Modeli
Mi10t
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhabalar öncelikle baktım bulamadım yanlış bir yere açıyorsam da konuyu tarafınızdan özür dilerim. mi10t satın aldım hepsiburada üzerinden 28 kasımda aldıktan sonra güncelleme geldi yaptım yaptıktan sonra telefon kendiliğinden kapandığını gördüm ben güç düğmesi ile yeniden başlatıyordum. Bunu arka arkaya 3 defa yaptı. Bir kaç gün sonra aynı şeyi yine tekrar etti yine 3 4 defa arka arkaya birkaç dakika aralıklarla. En sonunda fabrika ayarlarına sıfırladım. Bir daha yapmadı ne zamanki yeni aralık güncellemesi gelene kadar ondan sonra yine aynı sizce servise göndermelimiyim sorun yazılımsal gibi duruyor pek gönderme taraftarı değilim ama sizlere sormak istedim
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
268
Puanları
78
Benzer şekilde Note 7 cihazımda da zaman zaman ardarda Redmi yazısında reset atıyor. Sorunun kaynağını bende merak ediyorum yazılımsal da olabilir donanımsal da.
 
Oyla:

justme

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet
Cihazım
Xiaomi Mi10t
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Benzer şekilde Note 7 cihazımda da zaman zaman ardarda Redmi yazısında reset atıyor. Sorunun kaynağını bende merak ediyorum yazılımsal da olabilir donanımsal da.
Yazılımsal olduğunu düşünüyorum çünkü güncelleme geldikten sonra yapıyor fabrika ayarlarına döndürüyorum bir daha güncelleme gelene kadar bir sorun yok güncelleme gelince aynı evofone'a yazdım yurtiçi kargo ile gönderin dediler beklemek istemiyorum ama şimdi yine sıfırladım aralık güncellemesinden sonra yeni güncelleme gelmeden yaparsa mecbur göndericem gibi.
 
Oyla:

61celal61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Celal
Cihazım
Mi 9T
Konum
İzmir
Katılım
15 Ekim 2019
Konular
19
Mesajlar
183
Tepkime puanı
52
Puanları
28
Gelen güncelleneyi hemen yapmayın, yapanların yorumlarını, sorunlarını okuyun araştırın ne zaman yorumlar iyi, sorun yok o zaman güncelleyin, güncelleyince değişen çok bir şey olmuyor öyle bütün sorunlar halledilmiş olmuyor malesef, bekleyin zamanı gelince yapın
 
Oyla:

serdocan

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serdar
Cihazım
RN 12 Pro
Meslek
Reklam Op. Uzmanı
Yaş
41
Konum
İstanbul
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
35
Mesajlar
1.099
Tepkime puanı
499
Puanları
98
Cihazda donanımsal bir sorun varsa 2 yıl garanti süresi var hocam bu süre zarfında yine garantiye gönderebilirsiniz. Her güncellemeden sonra yedek alıp fabrika verilerine sıfırlamanızı öneririm. Çünkü sistemde tutarsızlıklar oluşabiliyor güncellemelerde. Bir de arkadaşların dediği gibi güncelleme yapmadan önce yorumlara mutlaka bakın sonra sürüm düşürme işleri ile uğraşmayın.
 
Oyla:

justme

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet
Cihazım
Xiaomi Mi10t
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
İlginize cevaplarınıza teşekkür ederim son gelen güncellemeden sonra sıfırlamamıştım. Dün sıfırladım yeniden öyle devam ediyorum eğer diğer güncelleme gelene kadar yine yapmazsa sorun yazılımsaldır ama yaparsa kendiliğinden mecbur bir garantiye göndericem
 
Oyla:

justme

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet
Cihazım
Xiaomi Mi10t
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yine yapmaya başladı özellikle cebimdeyken mecbur servise göndericem hepsiburada'dan talep oluşturdum süreci yine buraya yazarım.
 
Oyla:

justme

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet
Cihazım
Xiaomi Mi10t
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Servis'in cevabı "yazılım güncellendi.genel bakım ve testi yapıldı". Hepsiburada'ya 6 ay da ortaya çıkan arızalar için tüketicinin seçimlik hakları yer alan kanunu hatırlatıp talep oluşturdum ayrıca tüketici hakem heyetine iade için başvuru yaptım. Bu hayatta her şey değişti ama samsung s3'ten beri klasik servis sözü değişmedi.
 
Oyla:
Üst Alt