Volte açık kullanıyorum ama vowifi de çok lazım oluyor onuda kullanmak istiyorum nasıl açaçam bilmiyorum ama
Quaolcomm işlemcili cihazlarda volte ve vilte konulu başlık var..bu forumda oraya bakınız .Volte açık kullanıyorum ama vowifi de çok lazım oluyor onuda kullanmak istiyorum nasıl açaçam bilmiyorum ama