Çözüldü Mi note 10 lite şarj sorunu

  • Konbuyu başlatan ekmy
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 8
  • Görüntüleme 762

ekmy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ekmy
Cihazım
Xioami mi note
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
31 Mart 2021
Konular
8
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhabalar mi note 10 lite kullanıcısıyim.cihaz 6 aylık.ilk başlarda şarj da sıkıntı yoktu ama şu an %44 de şarja taktım dolma süresi 2 saat diyor.konuyla ilgili bilgisi olan varmı acaba.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2021-03-31-23-46-32-444_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2021-03-31-23-46-32-444_com.miui.securitycenter.jpg
    220,1 KB · Görüntüleme: 6

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Merhabalar mi note 10 lite kullanıcısıyim.cihaz 6 aylık.ilk başlarda şarj da sıkıntı yoktu ama şu an %44 de şarja taktım dolma süresi 2 saat diyor.konuyla ilgili bilgisi olan varmı acaba.
Diğer konunuzda da uyardığım gibi, bu konuyu da "soru" başlığı etiketi ile düzeltiniz.
Sorununuza gelecek olursak; şu an ki rom sürümünüzü paylaşabilir misiniz? Ayarlar kısmından "telefon hakkında" bölümüne girerek öğrenebilirsiniz.
 
Oyla:

ekmy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ekmy
Cihazım
Xioami mi note
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
31 Mart 2021
Konular
8
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Miui global 12.1.4
Teşekkürler bu arada
 
Oyla:

ekmy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ekmy
Cihazım
Xioami mi note
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
31 Mart 2021
Konular
8
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Faruk 04 sayın admin sorunu çözdüm galiba.telefonu şarja taktım şarj olmadı,kablosu ile oynadım geldi,gitti.sorun kabloda büyük ihtimal.6 aylık bir kablonun bu kadar çabuk bozulmasi çok saçma.garanti kapsamın da değişim söz konusu olabilir mi.gerekirse servise geçeceğim.
 
Oyla:

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Faruk 04 sayın admin sorunu çözdüm galiba.telefonu şarja taktım şarj olmadı,kablosu ile oynadım geldi,gitti.sorun kabloda büyük ihtimal.6 aylık bir kablonun bu kadar çabuk bozulmasi çok saçma.garanti kapsamın da değişim söz konusu olabilir mi.gerekirse servise geçeceğim.
Hocam şarj sorunu, bahsettiğiniz sürümlerde mevcut bir sıkıntı. Son gelen android 11 güncellemesi ile o serideki birçok cihaz mahvoldu. (Geç şarj olma, şarj olurken akım verip-kesme, bildirim paneli sorunu vb. birsürü sıkıntı var.) Ama siz kablonun da bozulduğundan eminseniz, elbette garantiye gönderin.(tabi hatanın sizlik olmaması gerekir)
Sonuçta bu ürüne paranızı verdiniz, haklarınızı sonuna kadar kullanın. Hakkınızda hayırlısı olsun.
İyi forumlar.
 
Oyla:

TacoNikky

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Taco
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
App Dev/Tech
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
7 Ekim 2016
Konular
7
Mesajlar
677
Çözümler
3
Tepkime puanı
328
Puanları
78
Faruk 04 sayın admin sorunu çözdüm galiba.telefonu şarja taktım şarj olmadı,kablosu ile oynadım geldi,gitti.sorun kabloda büyük ihtimal.6 aylık bir kablonun bu kadar çabuk bozulmasi çok saçma.garanti kapsamın da değişim söz konusu olabilir mi.gerekirse servise geçeceğim.
Öncelikle gecmis olsun. Sadece kablonuz bozuksa yenisini almak en iyi çözüm olur. Şayet servis kablo ile telefonu da gonderin derse cizik ve kirikla size dönebilir. Zaten kablo icin de kullanici hatasi diyecekleri kesin gibi bir sey, aklinizda olsun.
 
Oyla:

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Öncelikle gecmis olsun. Sadece kablonuz bozuksa yenisini almak en iyi çözüm olur. Şayet servis kablo ile telefonu da gonderin derse cizik ve kirikla size dönebilir. Zaten kablo icin de kullanici hatasi diyecekleri kesin gibi bir sey, aklinizda olsun.
Yok hocam, telefonla birlikte isteyeceklerini sanmıyorum, sonuçta birbirinden bağımsız şeyler. Garanti kapsamı içerisinde telefon olduğu gibi şarj cihazı ve kablosu da dahildir. Göndermeden önce servisi arayıp gerekli bilgiyi istemesi iyi olur. Ona göre yönlendirme yaparlar.
 
Oyla:

ekmy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ekmy
Cihazım
Xioami mi note
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
31 Mart 2021
Konular
8
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
İlginçtir ki işten eve geldim şarja taktım.normal mi turbo charger şeklinde hızlıca doldu.kabloyla oynadım sıkıntı çıkarmadı.ilginc şeyler oldu.acaba işyerinde akım ile ilgili bı sıkıntımı olduki.
 
Oyla:

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
İlginçtir ki işten eve geldim şarja taktım.normal mi turbo charger şeklinde hızlıca doldu.kabloyla oynadım sıkıntı çıkarmadı.ilginc şeyler oldu.acaba işyerinde akım ile ilgili bı sıkıntımı olduki.
Olabilir
 
Oyla:
Üst Alt