- Adım
- hakan
- Cihazım
- mi4 4g
- Yaş
- 35
- Konum
- aydın
- Katılım
- 16 Nisan 2016
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 70
- Tepkime puanı
- 14
- Puanları
- 8
Malumunuz akilli telefonlar, kibar ve nazik.. Kilif, ekran koruyucu ile kullanmak neredeyse zorunlu. İnceliğine bakip telefon aliyoruz, kilif ile oluyor 1 cm.
Başka bir konu da servislerin soyguncu gibi davranması yüzünden insanların telefonculara tamir için basvurmalaridir. Özellikle Mİ cihazlardan anlayan tamirci de pek olmadigi için insanlar mecburen ya deltaya neredeyse telefon fiyati kadar tamir ücreti veriyorlar ya da 70-80 gün sürelerde yurt disindan parca gelecek diye bekliyorlar. Hele gene dürüst olmayan bir tamirciye isabet edildiyse sancili bir süreç gerceklesiyor.
Özellikle cihazı tamirde olan kisinin yedekte bir akilli telefonu yoksa isler daha da tuhaflasmaktadir. Hem memuriyette hem de özel sektörde whatsapp uygulamasinin adeta resmi bilgilendirme haline gelmesi 2 ay boyunca ciddi haberlesme problemi olusturuyor. Hele gene yedekte hic telefon yoksa o zaman apayri bir şey ile başbaşa kaliniyor.
Sonuc olarak 63 gundur telefonsuz kalan ve herhalde en az daha 10-15 gun daha telefonsuz kalacak olan bir kisi olarak Mİ cihazların tamiri konusunda durust, hizli, parca stoklu, yani sermayeli ve ekonomik bir kişi ya da kurum şu durumda şart oldugunu dusunmekteyim. Eğer bu gerçekleşmezse Mİ gibi cihazlar kullaniciyi daha da uzecektir.
Umarim bu konuda yakin zamanda güzel gelismeler yasanir.
Kimseye çamur atma niyetimiz yok.
Gayet güzel de olur eğer yapilirsa.
GT-N5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başka bir konu da servislerin soyguncu gibi davranması yüzünden insanların telefonculara tamir için basvurmalaridir. Özellikle Mİ cihazlardan anlayan tamirci de pek olmadigi için insanlar mecburen ya deltaya neredeyse telefon fiyati kadar tamir ücreti veriyorlar ya da 70-80 gün sürelerde yurt disindan parca gelecek diye bekliyorlar. Hele gene dürüst olmayan bir tamirciye isabet edildiyse sancili bir süreç gerceklesiyor.
Özellikle cihazı tamirde olan kisinin yedekte bir akilli telefonu yoksa isler daha da tuhaflasmaktadir. Hem memuriyette hem de özel sektörde whatsapp uygulamasinin adeta resmi bilgilendirme haline gelmesi 2 ay boyunca ciddi haberlesme problemi olusturuyor. Hele gene yedekte hic telefon yoksa o zaman apayri bir şey ile başbaşa kaliniyor.
Sonuc olarak 63 gundur telefonsuz kalan ve herhalde en az daha 10-15 gun daha telefonsuz kalacak olan bir kisi olarak Mİ cihazların tamiri konusunda durust, hizli, parca stoklu, yani sermayeli ve ekonomik bir kişi ya da kurum şu durumda şart oldugunu dusunmekteyim. Eğer bu gerçekleşmezse Mİ gibi cihazlar kullaniciyi daha da uzecektir.
Umarim bu konuda yakin zamanda güzel gelismeler yasanir.
Kimseye çamur atma niyetimiz yok.
Gayet güzel de olur eğer yapilirsa.
GT-N5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi