Yardım Mi Max Sms Sorunu ??

eayaz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
52
Beğeniler
12
Puanları
Adım
enes
Cihazım
Redmi Note6 Pro
Yaş
28
Katılım
26 Aralık 2016
#1
selam arkdaslar global kararlı v8.2.3 romunu kullanan arkadaslar bakabılır mı? mesaj gonderemıyorum bana mesaj gelıyor ama hıc bır yere mesaj atamıyorum sms paketım var
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
de yuklu ama ben mesaj atamıyorum baska telefona sım kartı taktım baska telden mesajı gonderıyorum .bırı yardım edeblır mı nasıl ayarlayabılırım ??
 

Muratgunes

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Mesajlar
13
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Murat
Cihazım
Mi max 2
Yaş
36
Katılım
15 Aralık 2017
#3
Sms lerim başarıaız oldu diyo ayladr ya gitmiyo ya gitsede bunmesaj geliyo nalet ettim nasıl düzenlenecek. .Xiaomi mi max 2
 

Ottoman

Moderatör
Yönetici
Moderatör
Geliştirici Ekibi
Destek Ekibi
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi6
Katılım
2 Ekim 2016
#4
Sms lerim başarıaız oldu diyo ayladr ya gitmiyo ya gitsede bunmesaj geliyo nalet ettim nasıl düzenlenecek. .Xiaomi mi max 2
Hocam fabrika ayarlarına geri dönün veya temiz kurulum yapın isterseniz.
 

Muratgunes

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Mesajlar
13
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Murat
Cihazım
Mi max 2
Yaş
36
Katılım
15 Aralık 2017
#5
Hocam fabrika ayarlarına geri dönün veya temiz kurulum yapın isterseniz.
Üstadım berbatnyazmama rağmen cvb versin. Sagol.. Koca telefon halen yazamıyorum.. ;) sıfırlama yapınca garanti gidermi, temiz kurulum nedir.. Bu arada muıu yu aktif yapmadım brn. Senkronizasyonu aktif değil.. Gerekmgörmedim.. Bigün hanımla ailemle fotolar silmeme ragmen otomatik içeri upload olmus... Herkese acık degil ve kötü bi kare değil ama olmasın.. Buda etkenmidir.. Buradaki arkadaşlar gibi aktif kullanmıyorum..
 
Üst Alt