Yardım Mi max 3 kendi kendine yeniden başlatma

baddead42

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Mi max 3
Yaş
35
Konum
Istanbul
Katılım
10 Ocak 2019
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba telefonu yeni aldim geçen ayın 26sinda 1 haftadır kullanıyorum son derecede genel özelliklerinden memnunum fakat öyle birsey olduki bütün hevesimi kaçırdı :( kendi kendine telefon yeniden baslatip duruyor gün icinde 2 veya 4 sefer ne yapmam gerekiyor yani ücretini odeyip eline böyle bir sorunla karşılaşmak zoruma gitti değişim istesem yaparlarmi Xiaomi bu konuda ne durumda .? Lütfen yardımcı olun teşekkürler :(
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Telefonu sıfırlayın. Belki çözülür sorun.
Ayarlar - - ek ayarlar-- fabrika ayarlarına sıfırla.

Tüm veriler silinecek bilginiz olsun.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Cihazınız Delta Teknik Servis garantisinde ise cihazınızı servisimize gönderebilirsiniz. Cihaz servisimize geldiğinde detaylı bir şekilde incelenir. Aldığınız ürünün kutusunda hasar yok ise yani kargoda hasar oluşmamış ise, açtığınızda üründe hasar var ise bu ürün DOA üründür.
Ürünü faturası ve süresi itibarı ile DOA kapsamında olup olmadığı incelenir. DOA süresi cihazın alındığından itibaren 1 aydır.
Cihazınız doa kapsamında ise taleplerinİz doğrultusunda incelenip uygun görülen işlemler yapılarak süreç sonlandırılır.

Saygılarımıza
Delta Teknik Servis
 

baddead42

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Mi max 3
Yaş
35
Konum
Istanbul
Katılım
10 Ocak 2019
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Cihazınız Delta Teknik Servis garantisinde ise cihazınızı servisimize gönderebilirsiniz. Cihaz servisimize geldiğinde detaylı bir şekilde incelenir. Aldığınız ürünün kutusunda hasar yok ise yani kargoda hasar oluşmamış ise, açtığınızda üründe hasar var ise bu ürün DOA üründür.
Ürünü faturası ve süresi itibarı ile DOA kapsamında olup olmadığı incelenir. DOA süresi cihazın alındığından itibaren 1 aydır.
Cihazınız doa kapsamında ise taleplerinİz doğrultusunda incelenip uygun görülen işlemler yapılarak süreç sonlandırılır.

Saygılarımıza
Delta Teknik Servis

1 ayi gecmedi henüz 26sinda aldim evkurdan 3 5gun sonra telefon elime geldi. 15 gun olmus alali ne bir düşme nede baska bişey oldu tertemiz alir almaz koruma kabi ve ekran filmi dahi aldim temiz kullanmak için bütün garanti kağıtları ve faturaları evde kutusunda duruyor tertemiz. İstanbul Beşiktaşta ikamet ediyorum dediğiniz yer neresi acaba yardımcı olurmusunuz :(
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Cihazınızı Yurtiçi ve MNG kargo anlaşmalarımız ile ücretsiz olarak Türkiye’nin her yerinden Yurtiçi (282 140 974), MNG (257 298 816) anlaşma kodlarımız ile servisimize gönderebilirsiniz.
Cihazınızın kargo da hasar görmemesi adına korunaklı bir şekilde paketleyerek, kargo yetkililerine paket içerisinde cihaz olduğunu ve ‘’ KIRILABİLİR’’ etiketi yapıştırmalarını talep edebilirsiniz.
Dilerseniz cihazınızı elden de teslim edebilirsiniz.
Adres: Hobyar Mah. Yalı Köşkü Cad. Aslan Han N:22 K:6 Eminönü Fatih / İstanbul
 
Üst Alt