Yardım Mi Cloud - SİM Kart Etkinleştirilemiyor

SerdaR

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SerdaR
Cihazım
Redmi 3 Pro
Yaş
30
Konum
Isparta
Katılım
5 Temmuz 2015
Konular
6
Mesajlar
63
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Kullandığım numarada hat taşıma işlemi yaptım Türkcellden Türktelekoma geçtim ve yeni sim kartı taktıktan sonra
Mi Cloud
SİM Kart Etkinleştirilemiyor
Telefon numarası doğrulanamadı
hatası alıyorum.

Doğrulama mesajı gönderiliyor ancak doğrulama yapılamıyor.
Baya bi denedim ancak çözüm değil. uluslararası mesaj gönderildiği içinde faturam kabarmakta :)

Mi hesabını kaldırıp tekrar kurdum çözüm değil.
Dili ingilizce yaptım öyle denedim o da çözüm değil
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.



Yardımlarınızı bekliyorum.
 

ozcan0220

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özcan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
29
Konum
Balıkesir
Katılım
13 Kasım 2017
Konular
16
Mesajlar
49
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Güncel benim de başıma geldi

Bu sorun sıfırlanmadan sonrada ortaya çıkabiliyor çözüm olarak;
telefon dilini İngilizce yapıp deneyin, düzelmezse mi hesabına telefon no ile girdiyseniz çıkış yapıp mail adresi ile giriş yapın yada mail ile giriş yaptıysanız telefon no ile girin düzelir.
 
Oyla:

mintas2373

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Tahsin
Cihazım
Xiaomi 5s
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
1 Ekim 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Maalesef olmuyor, mail adresi tanimlamamisim .telefon numarası aynı olduğu için numara da değişmiyor.
 
Oyla:

Azad21

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Azad
Cihazım
Mi8lite
Meslek
Eczacı
Yaş
31
Konum
Diyarbakır
Katılım
5 Mayıs 2017
Konular
12
Mesajlar
176
Tepkime puanı
95
Puanları
28
Arkadaşlar yaklaşık bir senedir bu sıkıntıyı çekiyordum, denemediğim yöntem kalmadı, dün çözüldü. Bölgeyi Hindistan, dili İngiltere ye göre ayarladım ve yerelden güncelleme yaptım Mi8 lite, 10.2.2. ye güncelledim. Güncelleme sonrası aktivasyon gerçekleşti.
 
Oyla:

edo35

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
erdal
Cihazım
Xiaomi mi6
Yaş
37
Konum
izmir
Katılım
26 Haziran 2017
Konular
4
Mesajlar
386
Tepkime puanı
147
Puanları
58
Gps açık olmalı telefonunuzda.Ayrıca ayarlar/simkart kısmı/numara düzenle kısmına +90 başlayarak numaranızı kaydetin faydası var.Muhtemelen çözülecektir.Ayrıca mi hesabınızdaki cihazı bulu aktif edin numaranızı hesabınıza kaydetmiş oldugunuzu varsayıyorum.
 
Oyla:
Üst Alt