çilekeş

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Redmi Note
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ağustos 2016
Konular
87
Mesajlar
1.390
Çözümler
4
Tepkime puanı
841
Puanları
128
Merhabalar
Mi Band Cihazlarınızda sorun tespiti ve çözümü hizmeti sunmaya başladım.
Mi Band serisinin sadece donanımsal arızaları çözemiyorum çünkü yedek parça bulunmuyor ve parça değişiminde yetkili servisten onay istiyor.

Tüm Mi Band cihazlarınız için (model farketmez) iletişime geçtiğiniz takdirde aşağıdaki konular hakkında destek alabilirsiniz

- Çökmüş - Brick durumundaki cihazlar
- Yazılımsal sorunlar
- Eşleştirme Sorunları
- Bildirim Sorunları
- Bağlantı Sorunları
- İzin Sorunları
- Donanımsal Arıza Tespit
- Yazılımsal Arıza Tespit
İletişim:
Forum üzerinden özel Mesaj Yoluyla
Konu altına mesaj bırakarak​
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

cngz1903

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
cengiz
Cihazım
Mi Band 4
Yaş
29
Konum
türkiye
Katılım
10 Haziran 2020
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Huawei Mate 10 Lite ile Mi band 4 Kullanıyorum ve bilekliğin bağlantısı neredeyse her gece kopuyor. Gündüzleri hiçbir sorun yaşamıyorum, telefonu evde bırakıp başka yere gidip gelsem dahi kendisi tekrar bağlanıyor fakat gece ne oluyorsa kalktığımda Mi Fit'ten, "Bir hata oluştu. Tekrar bağlanmak için telefonunuzun bluetooth özelliğini kapatıp açın" hatası alıyorum.

Telefonda yapılması gerekenlerin hepsini denedim, uygulamayı izin verilenlere ekledim otomatik başlatma yaptım vs. Fakat aylardır problemim devam ediyor.
 

street10

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
serdar
Cihazım
mi band 4
Yaş
45
Konum
söke
Katılım
11 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar
Mi Band Cihazlarınızda sorun tespiti ve çözümü hizmeti sunmaya başladım.
Mi Band serisinin sadece donanımsal arızaları çözemiyorum çünkü yedek parça bulunmuyor ve parça değişiminde yetkili servisten onay istiyor.

Tüm Mi Band cihazlarınız için (model farketmez) iletişime geçtiğiniz takdirde aşağıdaki konular hakkında destek alabilirsiniz

- Çökmüş - Brick durumundaki cihazlar
- Yazılımsal sorunlar
- Eşleştirme Sorunları
- Bildirim Sorunları
- Bağlantı Sorunları
- İzin Sorunları
- Donanımsal Arıza Tespit
- Yazılımsal Arıza Tespit
İletişim:
Forum üzerinden özel Mesaj Yoluyla
Konu altına mesaj bırakarak​
İyi günler kolay gelsin benim band 4 bilekliğim güncellenirken dondu şimdi bağlanıp açamıyorum bana yardımcı olabilir misiniz?
 

kerimclskn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kerim
Cihazım
Not 6 Pro
Konum
Kayseri
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
26
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Merhabalar. Bugün mi band 4 aldım çok beğendim. Sadece emojiler soru işareti olarak görünüyor. Emoji desteği nasıl yüklerim.
 

nabu

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Baris
Cihazım
oneplus 7t
Yaş
37
Konum
antalya
Katılım
19 Ocak 2020
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Mi band 4 cihazımın ekranı sürekli gidiyor ve ekran gelince çok yavaş çalışıyor. Telefonla bağlantısıda sürekli kopuyor. Fabrika ayarlarına döndüremiyorum çünkü ekran gidiyor sürekli. Bilgisayardan fabrika ayarlarına nasıl dondurebilirim?
 

joesquekaan

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
kaan
Cihazım
mi 4
Yaş
28
Konum
burdur
Katılım
27 Temmuz 2020
Konular
0
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam pair first yazısı kaldı hiç bir şekilde ne güncelleyebiliyorum nede bağlantı kuramıyorum. Uygulamada eşleştirilemedi sıfırlayın ve tekrar deneyin diyor ama zaten bağlayamıyorum. Nasıl bağlayabilirim?
 

jokerinabisi

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
recep
Cihazım
xiaomi mi 5s
Yaş
47
Konum
İSTANBUL
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
37
Mesajlar
1.411
Tepkime puanı
2.354
Puanları
138
Hocam bir arkadaş ücretli mi diye sormuş muhakkak özelden cevap verdiniz peki ben bundan ne anlıyorum desteğiniz ücretli galiba aksi olsa her soruya cevap bu ekranda gözüküyor olurdu
Şimdi sorumu sorsam mı sormasam mı bilemedim :)
Selametle
 

çilekeş

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Redmi Note
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ağustos 2016
Konular
87
Mesajlar
1.390
Çözümler
4
Tepkime puanı
841
Puanları
128
Hocam bir arkadaş ücretli mi diye sormuş muhakkak özelden cevap verdiniz peki ben bundan ne anlıyorum desteğiniz ücretli galiba aksi olsa her soruya cevap bu ekranda gözüküyor olurdu
Şimdi sorumu sorsam mı sormasam mı bilemedim :)
Selametle
Ücret değişken oluyor. bazen ücret istemiyoruz fakat bazen hazırladığımız dosya için 5tl ücret alıyoruz çünkü bazı dosyaların hazırlığının gideri oluyor.
 

kimbugkhan

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Gökhan
Cihazım
Sony Xperia XZ
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
3 Ağustos 2019
Konular
13
Mesajlar
69
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Merhabalar
Mi Band Cihazlarınızda sorun tespiti ve çözümü hizmeti sunmaya başladım.
Mi Band serisinin sadece donanımsal arızaları çözemiyorum çünkü yedek parça bulunmuyor ve parça değişiminde yetkili servisten onay istiyor.

Tüm Mi Band cihazlarınız için (model farketmez) iletişime geçtiğiniz takdirde aşağıdaki konular hakkında destek alabilirsiniz

- Çökmüş - Brick durumundaki cihazlar
- Yazılımsal sorunlar
- Eşleştirme Sorunları
- Bildirim Sorunları
- Bağlantı Sorunları
- İzin Sorunları
- Donanımsal Arıza Tespit
- Yazılımsal Arıza Tespit
İletişim:
Forum üzerinden özel Mesaj Yoluyla
Konu altına mesaj bırakarak​

Hocam redmi note 7 kullanıyorum. Son mi fit güncellemelerinden sonra arama bildirimi hiç bir şekilde gelmiyor. yardımcı olabilir misiniz :)
 
Üst Alt