- Adım
- BArış
- Cihazım
- Note 8 Pro
- Yaş
- 39
- Konum
- Antalya
- Katılım
- 12 Haziran 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Merhaba, 12 Nisan tarihinde üye olmadan Hepsiburada'dan Mi band 4 akıllı bileklik aldım. Bir haftadır Kalp ritim sensörleri çalışmıyor. Zor bela hepsiburadadan faturasını temin ettim fakat şöyle bir durum var; Kutu içerisinde ki kitapçıkda garanti için nereye gönderileceği yazmıyor. Telefonla Xiaomi servislerine bağlanamıyorum. Bu ürünü nereye nasıl gönderebilirim, arıza kaydı gibi birşey oluşturmak gerekir mi, yardımlarınızı rica ederim. Teşekkürler şimdiden.