- Adım
- selin
- Cihazım
- mi band 4
- Yaş
- 29
- Konum
- türkiye
- Katılım
- 10 Temmuz 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
iyi akşamlar geçen hafta mi band 4 aldım, telefonumla eşleştirmeye çalışırken ekranında çizik olduğunu fark ettim ve iade etmek istedim. satıcı ürünün denenmiş olduğunu söyleyerek iade kabul etmedi ve ürünü geri gönderdi. iade olamamasını sorun etmedim ancak şimdi telefona tekrar bağlamaya çalışıyorum bilekliği, ancak telefonda "eşleştirilemedi, bilekliği sıfırlayın ve tekrar deneyin" yazıyor, bileklikte de "güncellemek için mi fit'e bağlanın" yazıyor. yani hem bilekliği sıfırlayamıyorum hem güncelleyemiyorum arafta kaldım şu an. notifiy & fitness uygulamasını yüklediğimde de sadece telefonun bileklikle eşleşmesini görüyor ve güncellemelerdeki son dosyayı indirip yüklemek istediğimde uygulamaya göre güncelleme başlıyor ancak bileklikte güncelleme olduğuna dair bir bildirim olmuyor sadece güncelleme için mi fit'e bağlanın yazısı bekliyor öylece. yapabileceğim bir şey var mı sizce?