- Adım
- Ecem
- Cihazım
- Miband 3
- Yaş
- 29
- Konum
- Kocaeli TR
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba. Mi band 3 ürünümü sorunsuz bir şekilde kullanırken bir gün yanlışlıkla Mi Fit uygulamasında oturumumu kapattım. Daha sonra şifremi unuttuğum için yeni bir hesap açarak ondan bağlanabilirim diye düşündüm ancak cihazım eski hesapla eşleştirilmiş olduğu için sanırım cihazı ararken: ‘Eşleştirilemedi, cihazınızı sıfırlayın ve tekrar deneyin’ uyarısı alıyorum.
Cihazı da açamadığım için sıfırlama yapamıyorum. Ekranda ‘pair device first’ uyarısı var sadece. Yani cihazım bug’da kaldı gibi bir şey oldu :’D
Eski hesabımı şifremi unuttum ile kurtarmaya çalışıyorum ancak 2 email adresim var ikisine de böyle bir hesap bulunamadı ben de işin içinden nasıl çıkacağımı bilemiyorum. Nasıl çözebilirim bunu yardımlarınızı bekliyorum.
Cihazı da açamadığım için sıfırlama yapamıyorum. Ekranda ‘pair device first’ uyarısı var sadece. Yani cihazım bug’da kaldı gibi bir şey oldu :’D
Eski hesabımı şifremi unuttum ile kurtarmaya çalışıyorum ancak 2 email adresim var ikisine de böyle bir hesap bulunamadı ben de işin içinden nasıl çıkacağımı bilemiyorum. Nasıl çözebilirim bunu yardımlarınızı bekliyorum.