Çözüldü Mİ A2 Şarj Problemi

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Form numarası
488268
Merhaba. Mi a2 cihazımı şarjının çabuk bitmesi ve şarj aletinin ısınması şikayeti, cihazın bataryasının ve şarj aletinin değişmesi talebi ile delta servise gönderdim. Form no
488268
Serviste bir süre kaldıktan sonra bana telefonun şarjının hızlı bitmesinin sebebinin şarj cihazından kaynaklandığını bu nedenle şarj aletinin usb kablosu ile birlikte değiştirildiği söyleyerek gönderildi. Ancak bana değişti diye gönderilen şarj aleti orjinal değil. İnternette baktığımda 40 tl ye satıldığını gördüm. Telefon hızlı şarj oluyor iken artık hızlı şarj olmuyor. İlk aldığımda cihaz kutusundan çıkan orjinal şarj cihazı ile 1 saat 40 dk da tam sarj oluyordu ama bana gelenle 2 saat 30 dk da sarj oluyor. Orjinal şarj da ekranda sürekli hızlı şarj oluyor yazısı var iken gelen şarj aletinde bu yazı yok. Telefonun şarjının hızlı bitmesi sorunu ise aynen devam ediyor.
Telefonumun orjinal şarj cihazı ve usb kablosunun geri gönderilmesini istiyorum. Ben orjinal şarj cihazı ve usb kablosu gönderiyorum bana gelen ise yan sanayi ürün.
 

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Bana gelen şarj cihazı ve kablo bu. mi logosu yok ve EAC yazısı da yok. Üretici firma ismi de farklı zaten. Usb kablo ucu sokete tam girmiyor. Gelen şarj adaptörü çok hafif orjinali daha ağırdı. Malzeme kalitesi ben yan sanayi ürünüm diye bağırıyor. Resmen orjinal şarj cihazımı almış yan sanayi ürün yollamışsınız. Bu durumun acilen düzeltilmesini istiyorum. Resmen müşteriyi enayi yerine koymak bu. Benim hatam güvenip servise yollamak mı cihazı. Keşke göndermeseydim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20191208_145341.jpg
    IMG_20191208_145341.jpg
    953,5 KB · Görüntüleme: 6

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Bana gelen şarj cihazı ve kablo bu. mi logosu yok ve EAC yazısı da yok. Üretici firma ismi de farklı zaten. Usb kablo ucu sokete tam girmiyor. Gelen şarj adaptörü çok hafif orjinali daha ağırdı. Malzeme kalitesi ben yan sanayi ürünüm diye bağırıyor. Resmen orjinal şarj cihazımı almış yan sanayi ürün yollamışsınız. Bu durumun acilen düzeltilmesini istiyorum. Resmen müşteriyi enayi yerine koymak bu. Benim hatam güvenip servise yollamak mı cihazı. Keşke göndermeseydim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Merhaba
Bana gelen şarj cihazı ve kablo bu. mi logosu yok ve EAC yazısı da yok. Üretici firma ismi de farklı zaten. Usb kablo ucu sokete tam girmiyor. Gelen şarj adaptörü çok hafif orjinali daha ağırdı. Malzeme kalitesi ben yan sanayi ürünüm diye bağırıyor. Resmen orjinal şarj cihazımı almış yan sanayi ürün yollamışsınız. Bu durumun acilen düzeltilmesini istiyorum. Resmen müşteriyi enayi yerine koymak bu. Benim hatam güvenip servise yollamak mı cihazı. Keşke göndermeseydim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Merhaba,


Konu ile alakalı ilgili birimlerimiz detaylı bilgi ve yapılacak işlem hakkında sizinle görüşme sağlamış ve çözüm sürecimiz başlatılmıştır.Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

Saygılarımızla,

Delta Teknik Servis.
 

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Merhaba



Merhaba,


Konu ile alakalı ilgili birimlerimiz detaylı bilgi ve yapılacak işlem hakkında sizinle görüşme sağlamış ve çözüm sürecimiz başlatılmıştır.Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

Saygılarımızla,

Delta Teknik Servis.
Delta servise bahsettiğim sorunu çözdükleri için teşekkür ediyorum.
İyi çalışmalar.
 
Üst Alt