Yardım Mi 9T center clock mod kilit ekranı sorunu

carmania

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Burak T.
Cihazım
Mi 9T
Konum
Samsun
Katılım
27 Ocak 2020
Konular
6
Mesajlar
69
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Merhabalar. Xiaomi.eu beta romunda center clock modunu kullanıyorum fakat kilit ekranında 2 tane şebeke ve wifi simgesi görünüyor. Bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-07-10-11-04-09-520_lockscreen.jpg
    Screenshot_2020-07-10-11-04-09-520_lockscreen.jpg
    479,1 KB · Görüntüleme: 59
Üst Alt