öncelikle
cantara nın imei konusunu ele alın
yasal kayıtlı rakam ile elden satış+imei bedeli var
şimdi.....
garanti konusu ? bugüne kadar gerçek manada garanti değişimi yapılan kaç tlf ve marka var ülkemiz (özellikle ülkemizde her türlü ürün için söz konusu bu GARANTİ kelimesi)
ben ne yaptım.... Hakan isimli arkadaş ile oturduk. jilatini ben açtım. sim1 e takıp arama yaptık karşılıklı. her 2 cihaz dan sesi 2 miz de işittik. yetmedi.. diyafona verdik seslerimizi.. dolayısı ile hem eski hem de yeni tlf dan bu arama aranma diyafon durumunu netleştirince helalleşip ayrıldık.
metrobüs e bindim. antutu alayım dedim ama baktım gmail ve vodafon un mobil datası çok uğraştıracak... cebimde mobil VINN wifi vardı. açtım onu onun wifisini ve çok hızlı şekilde antutu cpu-z indirip metrobüs de bu ayarları kontrol ettim. 178k insanın içini 372k gibi olmasa da hoş etkiliyor. ve arkadaşımı aradım çok rahat şekilde de konuşuncaaaaaa.... geriye en büyük sorunum olan BL kaldı....
bu kısma kadarki tüm olay senin sorduğun garanti kapsamındaki olayların geneli.... veya TEMELİ... kendim teorik olarak cihazın sorunsuzluğunu test ettim ve bitti. zaman içinde bir olay olursa... bunun benim elden düşürmem, manyetik alanda trofao merkezine mobil datası da açık şekilde girmem vs ile alakalı.. ve hiçbir marka bu olayları GARANTİ Kapsamına dahil etmez. etse idi 4inch lik gmd lerin usb leri için binlerce kişiden ücret almazlardı. sayısız firmayı marka merkezine şikayet etmezdim. buna sharp da dahil, casio da, epson da, bullcomprint de dahil.
hepsiburada gibi net satış noktalarında yazana dikkat etmiyorsunuz.. İthalatçı Garantili diye yazar... onun da detayını açıp okuyan rastlamadım.. varmı aranızda ? neyi taahhüt ediyorlar ? neyi karşılıyorlar ? veya hangi durumda birebir değişim vaad ediyorlar ?
vaad etmek ayrı gerçekleştirmek ayrı.
ben firma çalışanının şahsi iphone tlf unun yedeklemesi vs konusunda destek ekibi ile baktım olacağı yok, müdürü istedim vs derken... adamı şikayet ettim, amerikadaki teknik destek müdürü aradı sorun nedir diye...
her firma her marka nın bu tür dönüşü yok. çok sevgili vatandaşlarımın garanti kapsamı veya elinden düşürdüğü tlf un cam direnci kırılınca çalışmamasını anlatamazsın... hangi özelliğini agarnti altına alalım... 3-5TL ye satılan adaptör veya içi demir olan kablo ile batarya dolumu yapmak isterken şişen bataryanın nesini garanti edecekler ?
aldığım 40 liralık .. üstünde one+ yazan kabloyu evde ölçtüm, içinden 5V 0.44A geçiyor. mi nin kendi kablosunu taktım peşine 9V 1,57A gördüm... satın aldığım kişi veya satıcı bu durumda neyi garanti altına alacak ?
selamlar