Yardım Mi 8 senkronizasyon sorunu

alpmer

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Alper
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
xyz
Katılım
29 Ocak 2017
Konular
4
Mesajlar
50
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global 10.2
Telefon Modeli
Mi 8
Bootloader Kilidi
Açık
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Merhaba,
İlk olarak dün başıma geldi bu sorun depolama alanında yeterli yer yoktu eski yedeği sildim sorun çözüldü diye düşündüm fakat şimdi tekrarlamaya başladı. Mi cloud da yeterli depolama alanı mevcut. İstediğim ürünlerle ilgili senkronizasyon verisi açık. Buna rağmen görselini eklediğim gibi sürekli pop up ile senkronizasyon hatası uyarısı alıyorum ( 15 20 saniyede bir bazen 30 saniyede bir emin değilim). Ne yapmam gerekir? Teşekkürler
 

gince

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
günay
Cihazım
mi 8
Yaş
46
Konum
adana
Katılım
4 Aralık 2018
Konular
9
Mesajlar
199
Tepkime puanı
136
Puanları
43
Tüm girilen hesaplarınızı kontrol ettiniz mi? Mail ve buna benzer programları kontrol edin. Ayrıca öncelikle micloud içerisindekileri siliniz.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

alpmer

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Alper
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
xyz
Katılım
29 Ocak 2017
Konular
4
Mesajlar
50
Tepkime puanı
32
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yeniden başlatınca düzeldi ama anlamadığım neden böyle olduğu. Bütün hesapları kontrol ettim sorun göremedim. Umarım tekrarlamaz.
 
Oyla:

alpmer

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Alper
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
xyz
Katılım
29 Ocak 2017
Konular
4
Mesajlar
50
Tepkime puanı
32
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Sorun devam ediyor.
Ayrıca mi cloud dışında mesela google senkron sorunu yaşıyor olabilir mi veya herhangi birşey. Diğer taraftan bu pop up kime ait nasıl bulurum. Çünkü kontrol ettiğimde bütün herşey senkronize edilmiş görünüyor. Bu arada sanırım wifi bağlanınca tekrarladı.


Şimdi mi cloud senkronizasyon öğelerine kapatarak denedim. Sorun yine devam ediyor bu pop-up kime ait ben bunu nasıl öğreneceğim. Problem can sıkıcı bir hal almaya başladı. Resetlemek istemiyorum hiç uğraşacak gücüm takatim keyfim yok maalesef. Ama yine de tüm önerilere açığım.
 
Son düzenleme:
Oyla:

StubborN

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
Samsun
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
0
Mesajlar
250
Tepkime puanı
337
Puanları
78
Kullandığınız internet acaba senkronizasyonun yapılacağı sunuculara bağlanamıyor olabilir mi? Farklı internet bağlantısı (mobil veri vb) üzerinden denediniz mi?
 
Oyla:

alpmer

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Alper
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
xyz
Katılım
29 Ocak 2017
Konular
4
Mesajlar
50
Tepkime puanı
32
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Denedim evet, mobil veri ile de aynı sorun devam ediyor.
 
Oyla:
Üst Alt